Z punktu widzenia Adriena
Gdy włączyłem film to nie byłem pewny czy Hailie się na mnie za to nie obrazi ale to było silniejsze ode mnie bo myśl , że Hailie Monet będzie się we mnie wtulać gdy się wystraszy była nie do odrzucenia. Jednak Hailie jak zobaczyła jaki film włączyłem to tylko się uśmiechnęła jakby wiedziała co mam na myśli. Oglądaliśmy fil i tak jak myślałem Hailie się we mnie wtulała gdy się przestraszyła. Gdy film się skończył to zobaczyłem ,że Hailie zasnęła przytulona do mnie a ja żeby jej nie obudzić to zdjąłem laptopa z kolan i położyłem go ostrożnie na szafkę nocną. Gdy odłożyłem urządzenie to założyłem Hailie kosmyk włosów, który spadł jej na twarz za ucho i zacząłem się jej przyglądać. Zauważyłem , że moim nowym hobby stało się podziwianie młodej monet w każdym możliwym momencie nawet w takich w , których nie powinienem , ale nie raz przyłapałem się na tym , że w czasie pracy potrafi myśleć tylko o tym co może robić. Jej pełne różowe usta, długie czarne rzęsy i miękkie w dotyku włosy nie ułatwiały mi tego , ponieważ jak tylko widziałem Hailie to miałem ją ochotę pocałować ale wiedziałem , że mogę ją do siebie zrazić. Patrzyłem na nią jeszcze chwilę i stwierdziłem , że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi dlatego , że mogę ożenić się z słynną Hailie Monet, znaną w organizacji jako Perełkę , zaginioną a później odnalezioną siostrą mojego wspólnika. Złożyłem pocałunek na jej głowie a później zakryłem ją kordłą bo się okazało , że była nie przykryta. Zamknąłem ją ponownie w ramionach i zasnąłem z myślą ,żę ,,Kocham Hailie Monet całym swoim sercem "