Bölüm 1 : Hayatın acımasızlığı

1.8K 44 17
                                    


''kalk artık  senin canın dayak istiyor herhalde''

Ablam her zaman ki gibi bağırarak beni uyandırdı . Aslında kalksam da kalkmasam da babama yalan söyleyerek dayak yememe sebep olurdu.

yataktan kalktım ben kalktığım gibi ablam aşağı koştu. Beni babama şikayet edecekti. Bir kaç dakika sonra babam geldi.

'' Sen benim kızıma bağırdın ha öyle mi !!? ''

Sol yanağımda bir acı hissettim . Bu şeref yoksunu bana tokat atmıştı. Ben bir şey demeden odamdan çıktı. Ben daha  16 yaşındaydım bunları hak edecek ne yapmış olabilirim. Gözlerim doldu ama ağlamayacaktım. Ağlamayı yıllar önce bıraktım. Yüzüme kapatıcı sürdüm ve okul kıyafetlerimi giyip aşağı indim.

Kahvaltı yapmadan evden çıktım. Okul biraz uzaktı bu yüzden yürüyordum. Aslında okuldan nefret ederim. Okulda sürekli kavga ederim yada dayak yerim. Hiç arkadaşım yok . Acınası bir hayatım var . İnsan nefret etmeyi nerden öğrenir. Ben nefret etmeyi 6 yaşımda öğrendim.

6 yaşındaki bir çocuk annesinin ölümünü görünce ne yapar?                                                                             Hele katil babası ise ne yapar?

Okula geldiğimi fark edince düşüncelerimi bir kenara bıraktım. Direkt sınıfa girdim Kayra kafasını masaya koymuş uyuyordu. Yanına gidip oturdum. kafasını kaldırıp bana baktı.

''kızım kaç kere aradım ben seni insan '' ölmedim, hayattayım, yaşıyorum'' diye mesaj atar be sen nasıl kankasın öldüm burada be öldüm.'' 

Hiç arkadaşım yok demiştim ama Kayra var. Kendisi kardeşim, agam , abim, babam olabiliyor.

'' Duymadım aradığını.''

'' Kalk kalk daha gidip dedikodu yapacağız.''

''of Kayra aynı mahalle karıları gibisin.''

''Sizin üçlü gruba bakmıyorsun herhalde.''

üçlü grup: bahar, ben ve yağmur oluyordu.

'' Sus be!''

'' Deniz hanım bundan sonra benimle konuşmayın o zaman.''

Sahte kızgınlıkla arkasını dönüp gitti. Bir kaç dakika sonra telefonum çaldı.

son baharım arıyor

''efendim.''

'' knk neredesin çabuk kantine gel!''

Sesi heyecanlı çıkıyordu.

'' ne oldu.''

'' Bir şey anlatacağım . Gel işte Yağmur da burada.''

''Tamam kapat geliyorum.''

                                         KARAKTERLER

                                         KARAKTERLER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin