34. Bölüm: Evli, Mutlu, Çocuklu Mu Oluyoruz?

584 57 60
                                    

Yarım saat sonra...

Samet amcam merakla, "Ne zaman uyanır?" diye sordu.

İnan bilmiyorum... Ne zaman uyansam acaba?

Evet, şu an bayılmış rolü yapmaya devam ediyordum.

Vay benim aklım. Canım aklım.

Anneannem biraz şüphelenmiş gibiydi. Çünkü benden önce bayılmasına rağmen yine benden önce ayılmasını biraz garipsiyordu.

E haklı.

Salonda duran kanepelerin bir tanesinde uzanıyordum sanırım. Ve tekrardan sanıyorsam herkes etrafımda bekliyordu.

Sanmaya devam.

Durduk yere ya hapşırırsam? Ya da... Ya gülesim tutarsa? Naneyi yerim.

Irmak, "Doktor mu çağırsak?" diye sordu.

Hayır. Asla. Katiyen olmaz. Ne gerek var doktora?

Anneannem Irmak'ı onaylayarak, "Olur, çağıralım." dedi

Kocam nerede ulan? Neden konuşmuyor!

Ferit, "Durun, çağırmayın. Hastaneye götüreceğim onu, doktoru falan bekleyemem." deyince bedenimi içten içe telaş sardı. Eğer şimdi uyanmazsam bir daha hiç uyanamayacaktım.

Konuş dedik de öldür demedik be zürafamsı kocam...

Ferit sözünü bitirir bitirmez koltuğun ucundan yanıma doğru gelmeye başladı.

Uyan kızım, uyan.

Tam beni kucağına alacakken sanki yeni uyanıyormuş gibi gözlerimi araladım. Etrafa anlamsız bakışlar attım.

Yavaşça yattığım yerden doğruldum. Ferit, eliyle sırtıma destek vererek doğrulmamda yardımcı oldu ve önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına alarak yanıma oturdu.

Özür dilerim Ferit...

Anneannem sevinçle, "Hah. Kızım, iyi misin?" diye sordu.

Irmak oturduğu yerden kalkarak, "Su getireyim." dedi ve gitti.

Bilseydim daha önce bayılırdım ya.

Ferit elimi tutup, "Nasıl hissediyorsun güzelim? Daha iyi misin?" diye sordu.

Hangi konuda?

Metin amcam araya girerek, "Şuna bak! Kerim'i dövdüğü yetmezmiş gibi bir de yeğenimin elini tutuyor!" dedi.

Ya amca bi sus.

Ferit sinirle, "Şu an Kerim sikimde bile değil!" diyerek bakışlarını Kerim'e çevirdi.

Hemen karşımda oturan Kerim ise Ferit'i duyduktan sonra hızla çekip gitti.

Defol be! Her şey senin yüzünden öldü zaten, pis!

Irmak, elinde su dolu bardakla yanımıza doğru gelip suyu bana uzatınca, Ferit suyu içmeme yardımcı oldu.

Acaba her gün mü bayılmış numarası yapsam?

Anneannem, "Metin, farkındaysan el ele tutuşmak dışında daha ilerisini yaşadılar. Ha yani zaten o yüzden bu durumdayız. Seyran hamile." diyerek saçımı okşadı.

Anneannem bunu der demez, Ferit dolmuş gözlerini karnıma denk getirdi ve hiçbir tepki vermeden oraya odaklandı.

Ben bunu ona nasıl açıklayacağım...

Mαϝყα Çαρƙıɳı - SҽყFҽɾHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin