SELAMMM YİNE BENNN
nasılsınızzz
Kitabın ilerleyişi için istek sahneleriniz varmı varsa save save yazarım sizin fikirleriniz benim için önemli 😘
Diyecek bir şeyim yok kontrol etmeden atıyorum yanlış varsa kusura bakmayın
hadi bölüme LETSS GOOO
............................................................................
~lucifer~
Herkes aşağıda kahvaltı yaparken biz alastorla onun odasında yiyorduk.
"Alas şundan da yesene"
Alastor gösterdiğim peynire yüzünü ekşiterek bakıp kafasını hayır anlamında sallamıştı.
"Iğğ hayır istemiyorum"
Tabağımdan kafamı kaldırarak ona bakmıştım.
"Neden çok güzel tadı"
"Emin ol tatlım çiğ geyik etinin tadı daha güzel"
Bu sefer ben yüzümü buruşturmuştum
"Iyy onu nasıl yiyebiliyorsun"
Alastor omuzlarını silkerek tabağındaki çiğ geyik etki parçalarını yemeye devam etmişti. Aklıma gelen şeyle sırıtarak kafamı geri tabağıma göndürdüm.
"Tch tch tch hiç yakışıyormu sana kardeşlerini yemek"
"Hahaha çok komiksin biraz daha konuşursan senide yerim"
Sözleriyle kıkırdayar çatalıma bir peynir patırarak alastora uzattım.
"Bir kere denesene"
Kafasını kenera çekmişti.
"Hayır ya çok kötü kokuyor çek şunu"
Kaşlarımı çatarak sandalyeden kalkıp masanın üzerinden alastora uzandım.
"Ya sen kendi önündekine bak ye işte benim için"
Alastor oflayarak çatalımdaki peyniri ağzına alarak çiğnemişti beğenmemiş olmalıki yüzünü buruşturmuştu.
"Ne o beğenmedinmi"
Kafasını olumsuz anlamda sallamıştı
"Hayır çok sevdim güzelmiş"
Bunu söylerken bile belli etmek istemesede beğenmediği açık oluyordu kıkırdayarak yemeğime geri döndüm. Kahvaltımız bitince masayı toplayarak yatağa geçtim. Alastorun önüne oturarak ona baktım.
"Nasılsın canın yanıyormu"
"Hayır minik ördeğim sen yanımda olduğun sürece hep iyiyim"
Kıkırdayarak elimi yanına koyarak dudaklarına uzandım alastor bunu bekliyormuş gibi belimi kavrayarak beni kucağına çekmişti. Dudaklarını öpmeden geri çekilerek kalkmaya çalıştım. Belimi dahada sıkı tutarak geri oturtmuştu.
"Alas yapma"
"Neden artık benim sayılırsın"
"Yapma alastor canın acıyacak ayrıca ne demek sayılır"
Sırıtması genişlerken elleri kalçamı bulmuştu.
"Zamanı gelince anlarsın bebeğim"
🐈 (bu işareti koyunca anlayınki yakınlaşma olacak rahatsız olanlar geçebilir)
Tekrar dudaklarıma uzanarak benim başlatamadığım öpüşmeyi başlatmıştı. İlk başta sakin sakin öpüşsekte alastorun sertleştirmesiyle bir üst seviyeye geçmiştik. Kollarımı boynuna dolayınca kalçalarımı okşamaya başlamıştı. Avuçlarımı alastorun ense saçlarıyla doldurmuştum. Nefeslerimiz tükenince ıslak dudaklarımızı ayırmıştık alastor hiç zaman kaybetmeden boynuma gömülerek kendine ait izler bırakmaya başlamıştı. Kafamı yana eğerek ona yer açmıştım. Kalçamdaki elleri tişörtümün içine girerek göğüslerimi okşamaya başlamıştı huylandığım için tüm bedenim titremişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my game (appleradio)
Fantasíacehennemin korkulan radyo iblis'nin geri dönüşü sıradan değildi elde etmesi gereken birşey vardı, geri alması gereken birşey. planını kusursuz yapmıştı ama aşkı içine katmamıştı...