~alışırım~

134 9 157
                                    

Selemee ben yazarınız falan bakımından burda bulunuyorum

Günde iki bölümmü hmmmm

Kontrol etmeden atıyorum yanlışlara takılmayın siktir edin.

Neyse hadi geçelim bölüme LETSSS GOOOO

............................................................................

~lucifer~

Odama gelince hızla kendimi yatağa atmıştım. Alastorun benden bir o beklentisi vardı ama yapabilecek miş gibi hissetmiyordum. Daha önce hiç yapmamıştım ve utanıyordum.

Derin bir nefes alarak odamdaki banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım. Aynada kendime baktım çok kızarmıştım. Elimi yüzümü kurulayarak dolabıma ilerledim kapağını açınca bir anda içime bir his doğmuştu odam bile alastor kokuyordu.

Üstümü değiştirmekten vazgeçerek tekrar yatağa geçerek oturdum. Masamın üzerine duran aynı ben ve alastor gibi olan ördekleri alarak oynamaya başladım ama bir süre sonra sıkınca yerlerine koyarak kalkıp aşağıya indim alastor oturmuş kitap okuyordu.

Hiç birşey demeden kitabı kenara çekerek kucağına otırdum ve yanağımı omuzuna yasladım. Alastor sırıtarak kitabı yana koymuş ellerini belime yarleştirmişti.

"Ne oldu bebeğim"

"Hiç birşey"

"Böyle bir anda gelip kucağıma oturmazdın sen"

nefesimi vererek kafamı kaldırıp alastora bakım.

"İstiyorum"

"Ney istiyorsun minik ördeğim"

"O şeyi işte elinde sonunda olmayacakmı"

Alastor bir elini belimden çekip yanağıma koymuştu.

"Bebeğim bunu neden olmaz zorundaymış gibi görüyorsun sen istemiyorsan sana dokunmam bebeğim"

"Hayır istiyorum ama sadece utanıyorum ve ilk defa yapacağım için ufak tırsıyorum"

Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup içtenlikle gülümsemişti.

"Bekleyebilirim miniğim ne zaman hazır hissedersen"

"Şimdi şimdi hazır hissediyorum"

"Emin misin bebeğim az önce kaçıp gittin"

Utansamda kafamı salladım.

"O zaman değildi ama şimdi hazır hissediyorum"

"Peki ördeğim nasıl isterse"

🐈 (ehehehehehehehe başlıyoruzzz bakalım yazabilecek miyim bismillah)

Alastor yüzüme yaklaşarak dudaklarımızı birleştirmişti dudaklarımızı. Birbirimizi tutkuyla öperken eli kalçalarıma inmiş ve yoğurmaya başlamıştı. Kollarımı hızla boynuna dolayarak ense saçlarını avucuma doldurdum.

Ne yapacağımı bilmediğim için alastorun yönlendirmesini bekliyordum. Alastor dudaklarımı kanatırcasına dişlerden ağzının içine bir inleme bahşetmiştim. Kalçalarımdan bastırarak beni iyice kendine yaslamıştı. Kalçamda hissettiğim şişkinlinle iyice utanmıştım.

Öpüşmeye devam ederken kendime utanmanın kimseye faydası yok diyerek kızmıştım utancımı kırmak için kendimi alastorun penisine bastırmıştım. Alastor beklemediği atak üzerine inleyerek dudaklarımızı ayırmıştı.

"Bakıyorumda utancını kırıyorsun"

Utansamda belli etmeyerek sırıttım.

"Ayak uydurmaya çalışıyorum"

This is my game (appleradio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin