12 Bölüm | Yeniden

7 3 0
                                    


                                                                               4383 GÜN

12 Bölüm | Yeniden

Onula barışmanın ardından, Tekrardan güzel günler geçirmeye başlamıştık. Dünyanın en güzel erkeği hissettirmeyi başarmıştı Oda benim için "Dünyanın en kızıydı
Hem kalpsiz hem kalp hırsızı"
Uzak mesafe bile sevgiye engel olmadığını anladım.

"Çok Derinlerde özledim Seni" Derinliklerin içinde olmak ne kadar hoş, Kimsenin giremeyeceği bir alan.

"Derinlerine inebildiysem ne güzel"

Uzun zaman sonra tekrar dan başlamak güzel oldu.


İçten içe derin düşüncelere daldım, Çünkü kariyer hakkında düşüncelere dalmıştım.
Youtube üzerinden şarkı açtım. Şarkının sözleri dikkatimi çekti;

Kalk gidelim sevdiğim, kalk gidelim sevdiğim
Devriyeler basmadan, devriyeler basmadan

Acem kızı, çeçen kızı, sen allar giy
Ben kırmızı!
Çıkalım şu dağın başına, sen gül topla


İçimden şunu dedim! Bende asker olacağım. Şarkıyı tekrar tekrar dinlemeyebaşladım.
Aşırı hoşuma gitmeye başladı, Evden çıkamıyordum neredeyse 1 aydır dışarıyıgörmemiştim.
Karantina beni çok etkilemişti.

İçimden uzun uzun derin düşüncelere daldım, içimden geçen duyguları hissettim!
Bir aşk gibi içime saplanmıştı Asker olmak!

Yatağım da uzanırken bir yandan telefonumdan videolar ve asker videolarıizliyordum.

"Camdan içeriye birisi girer" Kalp atışlarım şok hızında yükselir, anlıkyaşanan duygularımla birlikte yüzüme siyah bir şey geçirip beni kaçırırlar.

Kendime geldiğimde, bir odanın içerisindeydim ve kimseyi görmüyordum ellerimtitriyordu korkudan.
birisi bana sorular soruyordu.

Mit tarafından kaçırıldığımı geçte olsa çözdüm , Ve özel seçilmiş birisiolduğumu söylüyorlardı bir ailem olmadığı için. Ve bana görev teklif ettiler.

İçimde ki mutluluk çok iyiydi lakin korkmuştum. Daha sonrasında beni sınavasokacaklarını söylediler Artık sosyal medya hesaplarımı kullanmamın yasakolduğunu dediler.

ve bana bir kimlik tarzı bir şey verdiler. Çok gurur ve onur verici bir şeydi. Biryandan rüya mı yoksa

Gerçek mi diye düşünürken içeriye birisi girdi, önce bana baktı sonra banatokat attı!
Uykumdan uyandım meğersem rüyaymış. Çok fazla izledim sanırım rüyamda görecekkadar.
Sanırım artık uyusam iyi olucakk.

(23:30)
"İyi gecelerrr Gezegenim"

"İyi Gecelerr Uzaylım"


4383 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin