Rzeczpospolita Obojga Narodów i Cesarstwo Rosyjskie

88 7 7
                                    


RON

Kraj- Rzeczpospolita Obojga Narodów

Oficjalne imię- Witomysł

Wiek- Gdy umarł miał około 200 lat

Wzrost- 198 cm 

choroby- Na pewno nie ma żadnej z tych które wtedy wynaleziono.

Płeć- Cis Mężczyzna

Wygląd-  Ma ciemnobrązowe oczy no i jest oczywiście wysoki. Uchodzi za dość konwencjonalnie atrakcyjnego i ma długie, zazwyczaj bardzo niedbale ścięte włosy. Na początku nosił brodę, ale dość szybko z niej zrezygnował bo przeszkadzała mu w walce.

Orientacja- Hetero

Osobowość- Jest dość arogancki i przeświadczony o własnej wartości. Jak na tamte czasy przystało- dość mocno seksistowski  ORAZ nacjonalistycznie nastawiony. No ale wtedy to nie było nic dziwnego. Z resztą, jak na tamte czasy, to był w sumie całkiem niezłym ojcem. Bił swoje dzieci raczej rzadko, prawie nie bywał w domu, żona go względnie kochała. W sumie najgorsze co zrobił swojej rodzinie to zabił swojego brata, ale to tyle. Jest głośny i bardzo lubi być w centrum uwagi. Ultra interesuje się polityką swojego kraju a na zebraniach międzynarodowych zawsze stara się zabrać głos. 

Rodzina- Polska/PRL (córka),  Księstwo Kijowskie (młodszy brat), Kazimierz (syn), Królestwo Polskie (matka), Janina (żona).

Nigdy nie wiedział kto był jego ojcem, ale są plotki, że był to Wielkie Księstwo Moskiewskie, który jest również ojcem Imperium Rosyjskiego.. Oboje temu stanowczo zaprzeczają, ale wynika to głównie z tego, że nie chcą mieć z tobą nic wspólnego. 

Najlepsi przyjaciele- Miał ich dość sporo, ale byli to w większości zwykli ludzie. 

Znajomi- Królestwo Szwecji, Królestwo Węgier, Grecja.

Wrogowie- Prusy, Cesarstwo Austrii, Imperium Rosyjskie, Królestwo Danii, Wielka Brytania, Imperium Osmańskie.

Hobby- Geografia, walka bronią białą.

Styl ubioru- Ubierał się zgodnie z wschodnią modą, ale starał się żeby stroje były na tyle praktycznie by mógł swobodnie się w nich poruszać. 

Trauma-  Typo żył w czasach Baroku. Tam nikt nie był normalny.

Zawód-  Jego pracą dosłownie było to, że istniał. W tamtych czasach istniał zawód "reprezentanta" i było to coś na kształt dość istotnego polityka.

Fobie-  Nasz bohater przecież niczego się nie boi.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


IR

Okej, okej.

Wiem, że Cesarstwo I Imperium Rosyjskie to ta sama rzecz, ale ogólnie rzecz biorąc u mnie były dwa krajoludzie do tego konkretnego WIĘC... Będę mówiła Imperium na te które pewnie każdy kojarzy (czyli te z żółtą flagą) i Cesarstwo na to trochę starsze. Tak tylko mówię, żeby nikogo za bardzo nie skonfundować.

Kraj- Wielkie Cesarstwo Rosyjskie

Oficjalne imię- Иван Андреев

Wiek- Gdy umarł miał około 150 lat

Wzrost- 300 cm w formie flagowca, 195 w wersji ludzkiej

Płeć- cis mężczyzna

Typ magii- Wspominałam że typ magii może być oparty na ptakach i w tym momencie tak jest. Imperium ma coś w rodzaju fuzji pomiędzy tym co ma Szwajcaria a ciemną materią.

Wygląd- No.. Na pewno jest wysoki, to chyba już wiadomo. Ma długie, ciemne (prawie czarne) włosy, lekki zarost i czarne oczy. Od czasu do czasu nosi też takiego śmiesznego zakręconego wąsa. Jest dość mocno zbudowany, ale ze względu na jego tryb życia także trochę przy kości. Długo wahałam się czy dać mu opaskę na oko, ale w końcu uznałam że będzie to nawet kul wyglądało, więc jednak ją ma, ale tu zaznaczę że z jego okiem jedyne co jest nie tak, to to że od dziecka dość słabo na nie widział, więc po prostu uznał że będzie nosił opaskę bo to wygląda fajniej.

Orientacja- Wtedy ich jeszcze nie wymyślili, ale można powiedzieć chyba że panseksualny

Osobowość- No wyobraźcie sobie takiego typowego samca z 19 wieku. Takiego co wciąga sobie ręcznie upolowanego dzika w całości, popija beczką piwa a potem idzie z kolegami podpalać wioski. No i teraz tak to trochę sobie złagodźcie i może zróbcie go DELIKATNIE milszym. Oczywiście, że typek jest też seksistą (względem prawie każdej kobiety, nie licząc Francji i córki RONa), ale za to umie dość dobrze czytać i pisać, a do tego nawet mniej-więcej ogarnia życie bo w przeciwieństwie do Rzeczpospolitej jest jakkolwiek dojrzałym, dorosłym człowiekiem. No i z jakiegoś dość dziwnego powodu przejawia dziwną fascynację znacznie młodszymi od niego krajami... Ale poza tym raczej równy gość, zwłaszcza jak na tamte czasy.

Rodzina- Cesarstwo Rosyjskie był jego ojcem, a jego matka była zwykłym człowiekiem (dodatkowo i tak zmarła dość młodo, więc to mało istotne). Jest dość spora szansa na to, że Księstwo Kijowskie i RON są jego przybranymi braćmi. Miał również młodszą siostrę, ale zmarła na sepsę w wieku 20 lat.

A no i nie, ZSRR nie jest jego synem. Tak naprawdę w ogóle nie są ze sobą nijak spokrewnieni.

Najlepsi przyjaciele- Można powiedzieć, że Cesarstwo Austrii..?, dawna Francja

Znajomi-Księstwo Kijowskie, Królestwo Szwecji, Imperium Portugalii, Prusy, Szwajcaria.

Wrogowie- Rzeczpospolita Obojga Narodów, Cesarstwo Wielkiej Japonii, Królestwo Danii, Wielka Brytania, Imperium Osmańskie.

Hobby- Typowe rzeczy z tamtych czasów, jakieś polowania i tym podobne. Z takich bardziej "oryginalnych" rzeczy to bardzo wkręcił się w sposoby konstrukcji pociągów.

Styl ubioru- Nie, nie ubiera się jak car. W Rosyjskiej hierarchii był niżej od niego i nie miał prawa się do niego upodabniać. Nosił się raczej w stylu nieco-bogatszej Rosyjskiej szlachty tamtych czasów.

Akurat to, że zazwyczaj przedstawiam go w czarnych kolorach to dlatego, że po 1- tak mi pasuje design, a po 2- to wygląda hot. Ale z tego co się dowiedziałam, kolor czarny nie był noszony często w tamtych czasach. Sam IR ZDECYDOWANIE częściej ubierał się w kolorowe lub złotawe rzeczy.

Trauma- Typek urodził się w epoce 19 wieku. Nie sądzę, że jest potrzebne cokolwiek więcej.

Zawód- Szlachta nie pracuje

(nie mogłam znaleźć dobrych zdjęć podglądowych, więc na razie macie to)

(nie mogłam znaleźć dobrych zdjęć podglądowych, więc na razie macie to)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kilka słów o moim AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz