Takie randomowe informacje, żeby jakoś lekko was zaciekawić czy coś.
~ Austro-Węgry i Cesarstwo Niemieckie kiedy jeszcze oboje żyli uwielbiali razem grać w bierki i często razem spotykali się tylko po to.
~ Szwecja posiada świecące słuchawki z kocimi uszkami i prawie cały czas ich używa podczas grania. Po co? Tak dla żartów.
~ Bella (żona ZSRR) często spotykała się z Biancą (Żoną III Rzeszy) dzięki czemu Niemcy i Rosja znali się już od wczesnego dzieciństwa.
~ Nigdy nie zostało dokładnie ustalone czy CN umarł czy nie, a jako że flagowcy nie mogą umrzeć ze starości jest spora szansa na to, że nadal żyje i po prostu zaszył się gdzieś daleko od cywilizacji.
~ NRD nie umarła. Ma narzeczonego, pracuje w urzędzie i żyje sobie spokojnie na południu Niemiec.
~ Wielka Brytania miał przez całe swoje życie 7 żon. Każda albo umarła, albo po prostu go zostawiła.
~ Szwajcaria okropnie boi się wody i żeglowania bo nigdy nie nauczył się pływać.
~ Wielka Brytania przez to jak długo pełni już funkcję flagowca ma straszne zaniki pamięci i zdarza mu się czasami nawet zapomnieć jak się nazywa.
~ Faszystowskie Włochy był zakochany w III Rzeszy, ale ze względu na panujące wtedy normy społeczne nie przyznał się do tego nawet przed samym sobą.
~ ZSRR kiedyś ukradł czołg po pijaku i zawiózł go do ogródka. Potem jego dzieci zrobiły sobie w nim plac zabaw.
~ Hiszpania, USA, Szwecja i Rosja często grają razem we czwórkę w minecraft. To chyba jedna z nielicznych sytuacji, kiedy USA jest dla innych miła.
~ Prusy kiedyś ubierał się w suknie swojej żony i chodził tak na zebrania międzynarodowe z innymi flagowcami.
~ Cesarstwo Austrii był kiedyś zakochany we Francji, ale zamiast niej wybrał Węgry ponieważ nie chciało mu się jeździć tak daleko żeby się z nią spotykać.
~ IR jest na tyle wysoki, że kiedy Szwajcaria miał 5 lat dawał radę zmieścić się w jego bucie.
~ Szwajcaria od początku bycia flagowcem pisze pamiętnik, co pozwala mu uniknąć podobnych zaników pamięci do tych które ma WB. Oprócz tego zbiera też różne rzeczy i pamiątki od mniej lub bardziej ważnych dla niego ludzi.
~ Rosja, Hiszpania, Peru, Egipt i Chile to jedyne krajoludzie, które z własnej woli były na terapii.
~ Francja umie bardzo ładnie rysować i często robi różne prace dla Niemca w ramach prezentów.
~ III Rzesza po utraceniu swojej mocy trafił do szpitala psychiatrycznego na kilka lat.
~ Szwajcaria kiedyś publicznie na jednym z zebrań uderzył Polskę laską, przez co teraz kolokwialnie ujmując NIE BARDZO SIĘ LUBIĄ.
~ ZSRR bardzo lubi dzieci. No co prawda nie jest zbyt dobry w opiece nad nimi, ale uważa, że są urocze i śmieszne.
~ Szwajcaria przez pierwsze 80 lat życia zupełnie nie umiał robić herbaty.
~ Jest plotka, że Imperium Rosyjskie i Rzeczpospolita Obojga Narodów są ze sobą w jakiś sposób spokrewnieni. Większość osób uważa, że to może być prawda, ale oni zawsze temu zaprzeczają, bo nie chcą mieć ze sobą nic wspólnego.
~ RON mimo wszystko miał POTWIERDZONEGO brata. Był to tzw. Księstwo Kijowskie, czyli odpowiednik tamtejszej Ukrainy. Bracia nigdy za sobą nie przepadali i w końcu doszło do tego, że RON zabił go podczas pojedynku.
~ Dania jest świetnym inżynierem i większość czasu spędza w swojej pracowni budując tam różne rzeczy. Większość osób nawet nie wie co tak naprawdę tam trzyma.
~ PRL nazwała swojego syna "Kazimierz" na cześć swojego zmarłego brata.
~ Ludzkie imię RONa (Witomysł) dosłownie znaczy "myślący władca/myślący pan".
~ Rzesza miał zawsze ogromną wadę wzroku, ale odmawiał noszenia okularów, więc na konferencjach to Włochy Faszystowskie musiał czytać za niego treść różnych dokumentów bo on sam nie był w stanie rozróżnić liter. Wadę wzroku odziedziczyli też Niemcy oraz jego siostra, ale oni już nie odmówili pomocy medycznej.
~ Dania specjalnie popełnił kiedyś przestępstwo żeby trafić do więzienia i móc w spokoju przemyśleć swój najnowszy projekt. Kiedy znudził mu się pobyt po prostu stamtąd uciekł.
~ Szwajcaria uwielbia truskawki. Nie tylko jako jedzenie, ale też jako np. motyw różnych ozdób.
~ Włochy i Hiszpania byli kiedyś parą, ale dość szybko się rozstali.
~ Włochy kolekcjonuje kamienie.
~ Korea Północna gdy tylko stała się flagowcem uciekła za granicę i praktycznie w ogóle nie spędza czasu w swoim własnym kraju.
~ Szwecja zazwyczaj traktuje Estonię jak dziecko (ze względu na różnicę wzrostu), mimo że Estonia jest starszy o ponad 40 lat.
CZYTASZ
Kilka słów o moim AU
Fiksi PenggemarMoje uniwersum krajoludzi jest dość.. specyficzne. Wiele moich shipów jest dziwnych i raczej rzadko spotykanych w fandomie, a moje postacie są tworzone inaczej niż robi to większość fandomu. Mimo to uwielbiam opowiadać o nim innym i mam nadzieję tyc...