SZWAJCARIA
Wreszcie. Nadszedł czas na moją NAJULUBIEŃSZĄ postać... czyli starego dziada z deprechą.
Kraj- Konfederacja Szwajcarska
Oficjalne imię- Hans Grimm
Wiek- 228 lat
Wzrost- 160 cm
Choroby- depresja, PTSD, nerwica natręctw, wada wzroku.
Płeć- Cis Mężczyzna
Typ magii- Jego magia jest dość mocno związana z ptakami, ale też ma w sobie coś z archeologicznej. Tak naprawdę to ciężko mi to określić.
Wygląd- Jest dość niski i ma kręcone (chociaż po tylu latach niezbyt to widać) lekko siwięjące włosy i oliwkowo zielone oczy. Nosi okulary. Ma drewnianą laskę z uchwytem którą z jakiegoś powodu wszędzie ze sobą ciąga, mimo że tak naprawdę jej nie potrzebuje.
Orientacja- Gej
Osobowość- Jest dość aspołeczny i raczej większość czasu spędza samotnie albo z Wielką Brytanią... No chyba, że akurat ma śledztwo. Jest samolubny, arogancki i szczery do bólu. Uważa, że należy mu się szacunek tylko dlatego, że jest starszy. Ma problemy z rozumieniem ludzi i ogólną empatią, ale CZASAMI zdarza mu się faktycznie powiedzieć coś miłego lub kogoś pocieszyć. Boi się śmierci i tego, że ktoś mógłby zastąpić go na jego stanowisku. Pisze coś w rodzaju pamiętnika, żeby nie stracić pamięci tak jak WB i zachować zmysły. Jest zbieraczem i całą piwnicę oraz półki ma wypełnione każdego rodzaju pamiątkami.. Jak mu coś dasz to prawie na 100% to zatrzyma, nawet gdyby cię nienawidził.
Rodzina- Związek Szwajcarski (ojciec), Alina (matka), Republika Helwecka (siostra).
Adoptowana rodzina- Cesarstwo Austrii (ojciec), Królestwo Węgier (matka), Austro-Węgry (starszy brat).
Najlepsi przyjaciele- Liechtenstein, Wielka Brytania
Znajomi- Niemcy, Francja, Watykan, Grecja, Luksemburg, Belgia, Austria
Wrogowie- Polska, USA, Jeremy
Hobby- Różne rodzaje nauki: głównie medycyna i historia, poznawanie magii.
Styl ubioru- Ubiera się elegancko i w dość starym stylu. Zawsze stara się wyglądać na poważnego.
Trauma- Jako dziecko zawsze był trochę "zacofany" i bardzo ciężko było mu zrozumieć wiele rzeczy, przez co miał problemy ze rozwojem umiejętności socjalnych. Był zmuszony zabić swoją własną siostrę żeby zdobyć kraj. Stracił całą swoją biologiczną rodzinę i znaczną większość adoptowanej. Jego kochanek został zamordowany.
Zawód- Żyje z pieniędzy, które zapewniły mu jego dawne inwestycje oraz mieszkańcy kraju.
Fobie- Talasofobia, Tanatofobia
(Nie ma z nim zbyt wielu fanartów, więc to jedyne zdjęcie które W MIARĘ pasuje)
CZYTASZ
Kilka słów o moim AU
FanficMoje uniwersum krajoludzi jest dość.. specyficzne. Wiele moich shipów jest dziwnych i raczej rzadko spotykanych w fandomie, a moje postacie są tworzone inaczej niż robi to większość fandomu. Mimo to uwielbiam opowiadać o nim innym i mam nadzieję tyc...