Kilka postaci pobocznych

28 5 0
                                    

Opiszę tu krótko kilka skończonych postaci, które nie są krajoludziami lecz zwykłymi ludźmi, ale mimo to pełnią jakąś mniej lub bardziej znaczącą rolę w ich życiach. 

(Zdjęcia podglądowe będę robiła w picrew, bo jak już wielokrotnie wspominałam- totalnie nie umiem rysować, a zwłaszcza wszystkiego co jakkolwiek przypominałoby ludzi.)

Troszkę trudny tematów tu będzie.


Chloe Danais

Najlepsza przyjaciółka Hiszpanii. Zaczęło się od tego, że była nim dość mocno zauroczona, ale kiedy zorientowała się jak wygląda sytuacja, dość szybko odegnała te uczucia. 

Pracuje jako modelka, ale aktywnie prowadzi równie youtuba i instagrama o tematyce kosmetykowo-modowej. Jest zdecydowanie bogata i interesuje się pojęciami na techniki robienia makijażu lub stroje w kontekście sztuki i sposobu wyrażania samego siebie. 

Stereotypowo może wydawać się wredna, ale tak naprawdę jest dość kochaną chociaż stanowczą osobą. Często daje Hiszpanii porady na temat związków, ale ogólnie lubi spędzać z nim czas głównie za jego sposób bycia i poczucie humoru. 

Od niedawna ma nawet chłopaka o imieniu Lukas i jest z nim w raczej zdrowej relacji. No i oczywiście jest zadowolona ze swojego sukcesu który udało jej się osiągnąć mimo zdecydowanego braku wsparcia rodziców. 

No po prostu dobra koleżanka. 

 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Petra Osü

Przyjaciółka Szwecji, dwa lata młodsza od niego. Poznali się w sierocińcu i dość szybko ze sobą zaprzyjaźnili. Jest jego pierwszą przyjaciółką, oraz jedyną która nie jest flagowcem. Z czasem zaczęli zdecydowanie rzadziej widywać się osobiście, bo Szwecja wyprowadził się bliżej Norwegii. Mimo to, nadal mają ze sobą świetny kontakt. 

 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Bianca Donne

Żona III Rzeszy i jedna chyba z bardziej pokrzywdzonych żon tego uniwersum. 

Co prawda kiedy ona i Otton się poznali nie był on jeszcze Flagowcem. W sumie to tak naprawdę był wtedy trochę ciapowatym, ale naprawdę miłym i delikatnym partnerem, więc raczej optymistycznie zareagowała na oświadczyny. Problem w tym, że po tym jak Rzesza się zmienił stał się zdecydowanie bardziej przemocową i nieprzyjemną osobą. 

Sam fakt, że musiała wtedy zajść w ciążę też... no powiedzmy, że to nie była do końca jej decyzja. 

Kiedy Elias i Pauline się urodzili, miała dość spore trudności z wychowywaniem ich ze względu na swój i tak już słaby stan psychiczny. Postanowiła jednak, że musi się dla nich poświęcić i starała się to wszystko jakoś wytrzymać. Niedługo po tym kiedy oboje skończyli już 16 lat wreszcie nie wytrzymała i.. powiesiła się w swoim pokoju. 

Cała ta sytuacja doprowadziła do tego, że Rzesza ostatecznie troszkę zwariował oraz do całej sytuacji z odebraniem mu magii. 

Jest to dość mocno tragiczna postać i ogólnie




Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Tomasz Łada


Jak chyba można zorientować się po nazwisku jest to ktoś z rodziny Polski. A konkretnie jego ojciec. 

Był on obecny przez część jego dzieciństwa, ale tak naprawdę rzadko bywał w domu. Niedługo po tym kiedy urodziła się jego siostra poszedł po mleko i już nie wrócił. Teraz już nie żyje, ponieważ w przeciwieństwie do większości swojej rodziny nie był nieśmiertelny i po prostu zmarł ze starości. 


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Magdalena Łada

Magdalenka, to młodsza siostra Polski, przez większość dzieciństwa miała napady agresji i problemy z kontrolowaniem emocji oraz dręczące ją bez przerwy senne koszmary. 

W wieku 15 lat trafiła do Psychiatryka po próbie samobójczej i już nigdy go nie opuściła. 

Zmarła w wieku 20 lat zaduszona przez jednego z pacjentów w toalecie. 

Kazimierz i jego matka wyjątkowo dotkliwie odczuli stratę i w pewnym sensie doprowadziła ona do ostatecznego rozpadu i tak już dość mocno skłóconej rodziny. 

(tutaj nie zrobiłam wyglądu)



Kilka słów o moim AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz