Czy USA zasługuje na cały własny rozdział? Nie wiem
(poza tym, chyba naprawdę powinnam przestać dawać każdej wymyślonej postaci egotopa...)
Kraj- Stany Zjednoczone Ameryki
Oficjalne imię- Adora Williams
Wiek- coś koło setki
Wzrost- 197 cm
Płeć- Kobieta
Typ magii- Hipnoza (dość potężna moc wbrew pozorom, trochę więcej się o niej później rozpiszę)
Wygląd- Ma "zmieniające się" oczy, które normalnie są po prostu ciemne, ale gdy używa hipnozy to źrenice zajmują całe oko i stają się jakby puste. Jej włosy są krótkie do ramion, lekko falowane i po prostu białe. Skrzydła ma Czarno-czerwone ale o dziwo odkrywa je stosunkowo rzadko.. czasami tylko podczas występów jej się zdarzy. NO I JEST WYSOKĄ KOBIETĄ.
Orientacja- Panseksualna
Osobowość- Jest pewna siebie, do takiego stopnia, że może uchodzić nawet za arogancką. Jest świadoma własnej wartości i okropnie dobra w manipulacji. Mimo tych dość wyrazistych cech, zawsze otacza ją to dziwne wrażenie, że ona jest kimś więcej, że wie więcej i że doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Ma sporą charyzmę i dar przekonywania innych do swojej racji, nawet bez używania hipnozy. Lubi patrzeć jak ludzie (oraz kraje) się kłócą, więc często intencjonalnie podkręca konflikty.
Rodzina- Val (młodszy brat), Rodzice byli zwykłymi ludźmi, ale gdy zaczynała "karierę" jako flagowiec WB w pewnym sensie ją "przygarną" i nauczył wielu dość istotnych związanych z magią rzeczy.
Najlepsi przyjaciele- Kanada (w sumie zachowują się prawie jak rodzeństwo), Japonia, NATO.
Znajomi- Portugalia, Hiszpania, Argentyna, Brazylia, Meksyk, Peru, Grenlandia, Luksemburg, Liechtenstein, Szwecja.
Wrogowie- Rosja (literalnie wróg numer jeden, mimo że nic jej nie zrobił w sumie), Chiny, Butan, Indie, Albania (nie pytajcie).
Hobby- Muzyka, geopolityka, aktorstwo.
Styl ubioru- Dość mocno siedzi w środowisku modowym, ale swoich stylizacji nie bazuje wyłącznie na tym. Jest bogata, więc nie boi się na taką wyglądać i lubi jak jej ubiór przyciąga uwagę przy tym nadal wyglądając elegancko i dodając jej pewności siebie.
No i oczywiście nosi okulary przeciwsłoneczne. TEJ JEDNEJ RZECZY po prostu nie miałam serca się pozbyć. Przepraszam.
Trauma- Jej rodzice zostali zamordowani praktycznie na jej oczach konkretnie przez poprzedniego flagowca USA. Jest plotka że to ona własnoręcznie się go pozbyła, a tym samym znalazła sposób na zabicie flagowca jeszcze za czasu jego przynależności do kraju.
Zawód- Jest dość mocno zamieszana w środowiska polityczne, gra w reklamach, reprezentuje kraj i ogólnie uchodzi za dość ważną i wpływową osobistość. A no i do tego jest piosenkarką.
Fobie- No oczywiście, że królowa niczego się nie boi. A jak się boi to i tak tego nie pokazuje.
CZYTASZ
Kilka słów o moim AU
Hayran KurguMoje uniwersum krajoludzi jest dość.. specyficzne. Wiele moich shipów jest dziwnych i raczej rzadko spotykanych w fandomie, a moje postacie są tworzone inaczej niż robi to większość fandomu. Mimo to uwielbiam opowiadać o nim innym i mam nadzieję tyc...