Hiszpania i Francja

79 5 5
                                    


HISZPANIA 

Kraj- Królestwo Hiszpanii

Oficjalne imię- Ramiro Alaniz

Wiek- 120 lat

Wzrost-  178 cm

Choroby- brak

Płeć- cis mężczyzna 

Wygląd-  Jest przystojny. Tak serio ultra przystojny. No może nie jest jakiś bardzo umięśniony, ale nadrabia osobowością. Bardzo dba o higienę, a zwłaszcza o swoje piękne, długie włosy. 

Orientacja- Homogenizowany

Typ magii- Jakiś typ ptaka.. coś pomiędzy feniksem a papugą.

Osobowość- Mimo że przeszedł daleką drogę żeby tak się stało, to nie jest już takim wrednym, rozpieszczonym dupkiem, ale (jako jedna z nielicznych postaci) poszedł na terapię i faktycznie całkiem mu to pomogło. Teraz nadal ma świadomość własnej wartości i lubi dostawać komplementy... Bywa też trochę arogancki, ale stara się nad tym pracować. Ogólnie rzecz biorąc jest dość dobrym człowiekiem. Zazwyczaj jest duszą towarzystwa i umie dogadać się praktycznie z każdym, chociaż niektórzy na początku uważają, że jest trochę wkurzający to zazwyczaj dość szybko zmieniają zdanie gdy lepiej go poznają. Lubi podrywać ludzi dla zabawy, szczególnie innych chłopaków. Nie obnosi się już ze swoimi pieniędzmi tak jak kiedyś i udało mu się znaleźć normalnych szczerych przyjaciół. Jest romantykiem i umie zachowywać się jak gentleman jeśli sytuacja tego wymaga, ale zazwyczaj jego zachowanie jest dużo luźniejsze i bardziej zabawowe. Uwielbia imprezy i umie świetnie tańczyć oraz grać na gitarze.. śpiewać też, ale już nie tak dobrze.  Może się wydawać takim obrazem "Stereotypowego geja" na pierwszy rzut oka, ale zazwyczaj robi to tylko na pokaz. 

Rodzina- Imperium Hiszpańskie (ojciec), Imperium Portugalii (Matka), Meksyk (brat), Portugalia (siostra), Brazylia (przyszywany brat).

Najlepsi przyjaciele- Włochy, Chloe (też fajna postać, kiedyś o niej powiem), Kanada

Znajomi- Francja, Grecja, USA, Australia, Argentyna, Holandia, Luksemburg

Wrogowie- Martin. Poza nim to chyba większość ludzi lubi, a inni lubią jego. 

Hobby- Moda, gra na gitarze, Taniec

Styl ubioru- Ubiera się zazwyczaj dość zgodnie z aktualną modą, ale stara się dodawać coś od siebie, tak żeby sam czuł się w tym komfortowo. Ma raczej prosty i minimalistyczny, ale elegancki styl. 

Trauma-  Wojna domowa w Hiszpanii, która sprawiła, że podczas jej trwania okropnie cierpiał fizycznie i psychicznie. 

No i dzieciństwo, ale tutaj ważnym czynnikiem nie jest brak "miłości", a jej nadmiar. O tym jeszcze będzie trochę później.

Zawód- Czasami gra w jakichś reklamach czy prowadzi jakieś instagramy czy coś, ale ogólnie rzecz biorąc nie potrzebuje 

Fobie- Arachnofobia (dość mocna)

Fobie- Arachnofobia (dość mocna)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kilka słów o moim AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz