No to teraz najbardziej losowe połączenie krajów na świecie, bo w sumie to jedyne co ich łączy to podobne kolory na fladze.
UKRAINA
Kraj- Ukraina
Oficjalne imię- Вікто́рія
Wiek- 48 lat
Wzrost- 180 cm
Choroby- Kiedyś miała Anoreksję, ale udało się jej z niej w miarę wyleczyć.
Płeć- cis kobieta.
Wygląd- Jest bardzo ładna i doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Ma czarne, średniej długości włosy, a jej skrzydła zazwyczaj są po prostu ukryte. Ma piwne oczy i jest bardzo szczupła.
Orientacja- Hetero.
Osobowość- Jest na podobnym (może trochę niższym) poziomie zarozumiałości jak polska. Kocha z nim rywalizować w różnych sprawach, ale nigdy nie wkurza go ZBYT mocno bo dobrze wie, że sobie bez niego nie poradzi. Ma świadomość tego że jest piękna i nie boi się tego wykorzystywać.. chodziła już z wieloma chłopakami w tym np. z Kanadą, Rumunią, Turcją,Майкл, Robertem i Danią oraz próbowała startować do Niemców i USA. Od pewnego czasu nie interesują jej stałe związki temu nie chce wchodzić z Polską w bliższą relację i raczej z nim o tym nie rozmawia. Kiedy była młodsza, była o wiele milsza dla innych (głównie temu zakochał się w niej Kanada) ale jej obecny sposób bycia dużo bardziej się jej podoba. Ma problemy ze snem i alkoholem (podobnie jak polska), kocha imprezy i często towarzyszy Polsce podczas jego żartów. Nie ma aż tak negatywnego podejścia do LGBT jak Polska, ale w konfliktach na ten temat zazwyczaj jest po jego stronie.
Rodzina- UPA (Biologiczny ojciec), ZSRR i Bella (przybrani rodzice), Rosja, Białoruś (przybrane rodzeństwo).
Najlepsi przyjaciele- Polska, USA.
Znajomi- Węgry, Czechy, Słowacja, Turcja, Bułgaria, Słowenia, Albania.
Wrogowie- Rosja, Białoruś.
Hobby- muzyka Techno, czytanie
Styl ubioru- W razie potrzeby umie ubrać się ładne, ale zazwyczaj stawia przede wszystkim na wygodę. Ma swoją ulubioną szarą bluzę, którą nosi przez większość czasu. Zazwyczaj ubiera się w ciemne ubrania. Zdarza się jej nosić biżuterię, ale dość rzadko. Na ważne okazje robi sobie mocny makijaż, ale na codzień raczej robi tylko słabą korektę.
Trauma- Kiedy miała 8 lat UPA oddał ją z nieznanego powodu pod opiekę ZSRR, przez co nie była zawsze akceptowana przez swoje nowe starsze i młodsze rodzeństwo. Przez długi czas ludzie widzieli w niej ojca i ją do niego porównywali. ZSRR sam w sobie rzadko bywał w domu, ale jego brat często zajmował się nimi zamiast niego, a nie był zbyt przyjemnym człowiekiem oraz był dość sporym fanem kar cielesnych.
Zawód- Pasożyt.
Fobie- Arachnofobia, Akrofobia.
CZYTASZ
Kilka słów o moim AU
FanficMoje uniwersum krajoludzi jest dość.. specyficzne. Wiele moich shipów jest dziwnych i raczej rzadko spotykanych w fandomie, a moje postacie są tworzone inaczej niż robi to większość fandomu. Mimo to uwielbiam opowiadać o nim innym i mam nadzieję tyc...