Norwegia i Estonia

65 5 0
                                    


NORWEGIA

Kraj- Królestwo Norwegii

Oficjalne imię- Astrid Larsen

Wiek- 116 lat

Wzrost- 179 cm

Choroby- O dziwo nie ma praktycznie żadnych (a dokładnie żadnych stwierdzonych)

Płeć- cis kobieta 

Wygląd- Ma długie kręcone włosy do ramion i ciemnobrązowe oczy. Jest dość wysportowana ze względu na swoje zainteresowanie walką. Ma puszyste czarne skrzydła,  które zazwyczaj ma schowane, ale prawie zawsze odsłania je podczas treningów. 

Orientacja- Lesbijka 

Typ magii- Lodowa 

Osobowość- Jest najstarsza i najbardziej rozgarnięta ze wszystkich nordyków. Ma sporą pewność siebie i chociaż nie ciągnie jej za bardzo do poznawania nowych ludzi jest naprawdę miłą i przyjemną o obyciu osobą. Zazwyczaj woli najpierw myśleć niż robić i jest dość dobra w obiektywnej ocenie sytuacji. W pewnym sensie opiekuje się Szwecją i pilnuje żeby nie narobił głupot jednocześnie wspierając większość jego pomysłów. Również dość lubi aktywizm, chociaż nie jest w niego aż tak bardzo zaangażowana. Raczej optymistycznie podchodzi do życia, ale z zachowaniem zdrowego rozsądku. Dzięki temu, że już dość długo jest flagowcem ma dość spore doświadczenie w kontrolowaniu mocy oraz wykorzystywaniu swoich przywilejów. Raczej łatwo się z nią dogadać. Lubi opiekować się innymi więc często to właśnie ona za względu na łagodne uosobienie zajmuje się wprowadzaniem nowych flagowców w zasady używania magii oraz ich obowiązki względem ludzi i kraju jako całości. 

Rodzina- Żywej nie ma, ale jest córką poprzedniego flagowca Norwegii. 

Najlepsi przyjaciele- Szwecja, Finlandia, Islandia, Dania

Znajomi- Niemcy, Rosja, Polska, PRL, Francja, Estonia, Luksemburg 

Wrogowie- Nie nazwałabym tego wrogością, ale dość mocno nie przepada za Wielką Brytanią i Szwajcarią. 

Hobby- Metal, historia sztuki, Walka bronią białą 

Styl ubioru- No jest metalem, więc raczej ciemniejsze kolory, koszule w kratę, bluzki z zespołami, spódnice do ziemi i takie tam. Wyszukajcie sobie jak wygląda styl ''metal''

Trauma- Dzieciństwo miała nawet całkiem niezłe, wiec chyba największym ciosem była dla niej śmierć jej ojca i konieczność przejęcia jego obowiązków co było dla niej dosć mocno przytłaczające. Do tego jeszcze samobójstwo poprzedniego flagowca Szwecji, który był jej dobrym przyjacielem. 

Zawód- Kontroler ruchu lotniczego

Fobie- Lekka klaustrofobia

Fobie- Lekka klaustrofobia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


ESTONIA


Kraj-
Republika Estońska

Oficjalne imię- Rymwid Marat

Deadname- Leina Marat

Wiek- 50 lat

Wzrost- 163 cm

Płeć- trans mężczyzna

Typ magii- wodna

Wygląd- Ma krótko i niezbyt dokładnie ścięte włosy (zazwyczaj ścina je sam), jasno niebieskie oczy i w sumie dość.. normalną budowę ciała. Dość często nosi kolczyki. Jego skrzydła są skórzaste i cieńkie.

Orientacja- Biseksualny

Osobowość- Kiedy jeszcze zachowywał się jak dziewczyna to był dość nieśmiały, wyciszony i zdystansowany względem innych ludzi, a tym bardziej względem innych flagowców. Teraz jest bardziej pewny siebie (chociaż dalej lekko aspołeczny) no i nie przejmuje się wszystkim AŻ TAK bardzo.

Rodzina- Litwa i Łotwa (wszystkie trzy były trojaczkami)

Najlepsi przyjaciele- Finlandia, Rosja, Szwecja

Znajomi- Białoruś, Dania, Niemcy, Rumunia

Wrogowie- Takich zbyt zażartych nie ma, na początku dość mocno nie lubił się z Ukrainą oraz ze swoimi siostrami, ale teraz już mu trochę się zmieniło

Hobby- ornitologia

Styl ubioru- głównie nosi luźne rzeczy w ciemnych, stonowanych kolorach.

Zawód- BI Developer

Fobie- Arachnofobia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kilka słów o moim AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz