Polska i Niemcy (opisy postaci i relacja)

172 10 12
                                    


POLSKA 


No oczywiście, że musimy zacząć od króla tego fandomu czyli naszego kochanego polaczka. Ulubieńca (według mnie trochę nie słusznie) wielu nowszych i starszych członków fandomu, oraz postaci tak przeru-... jak nie wiem. Dosłownie i w przenośni.

Kraj- Rzeczpospolita Polska

Oficjalne imię- Kazimierz Łada

Wiek- 67 lat

Wzrost- 170 cm

Choroby- PTSD, depresja (objawiana agresją)

Płeć- Cis Mężczyzna

Typ magii- Magia określana jako ''Anielska'' albo ''chwalebna''. Pomimo dość poważnej nazwy ten typ magii nie jest specjalnie silny, a nieużywany przez długi czas może się ''wypalić''. Wtedy skrzydła żółkną, wypadają pióra, a każdy możliwy do wykorzystania atak staje się słabszy. Jeśli nie używa się jej przez długi czas w pewnym momencie przekształca się ona w magię antyczną.

Wygląd- Polska jest mężczyzną średniego wzrostu. Ma jasnoniebieskie oczy i rzadkie, białe włosy, które albo ma ścięte bardzo krótko, albo hoduje je prawie do ramion. Nie jest zbyt zadbany i raczej po nim widać że nie do końca dba o higienę. Najczęściej ma na twarzy ślady po jakichś walkach lub np. podbite oczy. Nie ma wysportowanej budowy ciała i jest raczej przeciętny. Nie ma prawie żadnych blizn na ciele oprócz tych względnie świeżych, lub tych które sam sobie zadał. Ma białe skrzydła (najczęściej ukryte pod jakimś plecakiem lub ubraniami) które są dość potargane i mają powyrywane pióra.

Orientacja- Biseksualny, chociaż nie chce się przyznać nawet przed sobą.

Osobowość- Ma problemy z agresją i jest wredny praktycznie dla każdego kogo spotka- nawet dla swoich przyjaciół. Jest przeświadczony o własnej wartości i ważności oraz traktuje innych z pogardą co zazwyczaj wpędza go w kłopoty. Raczej nie ma żadnej ''dobrej strony'' którą można z niego wydobyć, chociaż czasem ma przebłyski Empatii. Nie rozumie wielu interakcji społecznych i wydaje mu się, że każdy problem da się rozwiązać siłą. Jest homofobem i objawia to w najbardziej wulgarny sposób w jaki tylko może (pomimo tego jakimś cudem przyjaźni się z nordykami). Czasami ma naprawdę poważne załamania i potrafi próbować rozerwać swoje ciało różnymi przedmiotami żeby tylko poczuć wreszcie jakiś ból. Nie ma problemu z urażaniem ludzi ważniejszych i silniejszych od niego, oraz lubi robić im nieśmieszne i często dość wredne kawały. Jedyna osoba z jaką się dogaduje to Ukraina, ponieważ jest ona bardzo podobna do niego i tak samo chamska.

Rodzina- Tomasz (ojciec), PRL (matka), Magdalena (siostra)

Najlepsi przyjaciele- Ukraina, Węgry.

Znajomi- Norwegia, Rosja, Szwecja, Finlandia, Litwa, Białoruś, Czechy, USA.

Wrogowie- Szwajcaria, Austria, Francja, Niemcy, Wilka Brytania.

Hobby- Picie (no wow), Gra w karty.

Styl ubioru- Ubiera się jak typowy dresiarz. Nie dba za bardzo o wygląd swojego stroju i dobieranie go kolorami czy jakkolwiek inaczej.

Trauma- Wychowywał się za czasów PRL, a rodzice często go ignorowali zajęci różnego rodzaju konferencjami. Kiedy był mały często uciekał z domu i pakował się w różne niebezpieczeństwa.

Zawód- Aktualnie nie ma stałej pracy i żyje z wymuszania pieniędzy na innych za pomocą magii (mieszka z Ukrainą i razem składają się na mieszkanie).

Kilka słów o moim AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz