🖤22.Bölüm🖤

383 47 37
                                    

💔Paris sokaklarında gibidir hayat, onsekizinde Sanki bulutların üstünde, ayaklarınız yerden kesilince Gel, dans edelim dersiniz birine,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💔
Paris sokaklarında gibidir hayat, onsekizinde
Sanki bulutların üstünde, ayaklarınız yerden kesilince
Gel, dans edelim dersiniz birine,

Yirmi sekizinde hayat tangoyla başlar, bir yüzükle
Müziğin ahengine, kollarınızı açarsınız bazen yaklaşır, bazen ayrılırsınız

Tango başlasın der, gözlerinizi kapatırsınız
Cazibesin de tangonun, bazen ruhunuzu açar, bazen kapatırsınız, sevdiğinize

Hayata tangoyla başlar, tangoyla bitirirsiniz, bir ömürlük sevgide
Siz tangonun en muhteşemisiniz, Tango'nun ta kendisisiniz
Müziğe ayak uyduran hayatın, ahenginde; sadece değişen sizsiniz ~Tülay Bilgin~


















Karıncayla cırcır böceği hikayesini bilir misiniz?

Hani karınca yaz boyunca çalışırken cırcır böceği hiç çalışmaz ve bütün yaz saz çalıp durur.

Kış geldiğinde ise yazın çalışmadığı için cırcır böceği aç kalır ve karıncadan yemek istemeye gider ama orospu çocuğu karınca "Sendo çalişsoydon eveevveveev" diye saçmalayıp cırcır böceğine hiç bir şey vermez ve cırcır böceği ölür.

İşte bizim senelerce tembeldi o yüzden çalışmadı ve öldü dediğimiz tarla cırcır böceklerinin aslında sadece üç ay yaşayabildiği ortaya çıkmış. Yani cırcır böceği bütün yaz çalışıp didinse hatta afedersiniz götünü yırtsa bile zaten kışın yaşayamayacaktı.

Bunu bize niye anlatıyorsun demeyin bilin yani ne olmuş? O gariban cırcır böceğine yüklenip duracağınıza birazda karıncaya paylaşımcı olmayı öğretin.

Hey gidi Decameron senin yüzünden yıllarca gariban cırcır böceğinin hakkına girdik. Ne bilio bilmeden yazıyorsun beee!!!

Evet çünkü benim şuan hiç bir derdim yok o yüzden gibi cırcır böceğinin hakkını savunuyorum çünkü acayip aklı başında bir insanım teşekürlerrr.

O değilde keşke bende bir cırcır böceği olsaydım. Tam şuan ama bir saniye sonra değil. Böyle bütün yaz saz çalsam valla sonra götüm dona dona ölmeye razıyım ya da ne bileyim tam şuan yok olsam mesela.

ALLAH'IM HELPPP!!!

YARABBİM LÜTFEN BENİ ŞUAN ACİLEN YANINA AL KURBAN OLDUĞUM NOOOLUUURRRR!!!

BEN BENDE DEĞİLEM BUGÜN!!!

BEN ASYA OLMAYAYIM ŞUAN NOLUUURRR!!!

IŞINLANAYIM!

YOOOK OLAYIMMM HATTA!

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin