"Isınamadım kıza. Başkası olsun. Ben seçerim."
Kaşlarını daha da çattığında ellerini sıktığını fark etmiştim. "Asel.."
Gözlerimi ona çevirdim. "Asena senin eski sevgilin falan mı?"
Gözlerim ve ağzım aynı oranda açılırken işte bunu neden merak ettiğini kendi içimde sorgulamam ve aynı şekilde ona sormam gerekiyordu.
"Hayır. O nereden çıktı şimdi?" Hareket ve mimiklerime o kadar dikkat ediyordu ki...
ama bunu Miray'a anlatamazdım.
Miray kimdi ki?
İş ortağım... hepsi bu.
"Asena'nın ismini ilk cv'lerde gördün ve kendine gelemedin Asel. Sonra toplantı da onu gördükten sonra daha da kötü oldun ve şimdi.. eski sevgilin olmasa da eski biri sanırım." Tek kaşını kaldırarak konuşuyordu.
Her hareketime bu kadar dikkat etmesi şaşırtmıştı beni.
Derince yutkundum.
Gözleri boğazıma kaydı. Yuh..!
"Eski sevgilim falan değil ama doğru.. eski biri."
"Eski ama eskimemiş gibi sanki?" Konuşmak istemiyordum. Onunla konuşmaktan değil direkt bu konuyu konuşmak istemiyordum.
"Konuyu kapatabilir miyiz Miray?" Elindeki çay bardağını önümüzdeki sehpaya bıraktı.
"Tamam.. dediğin gibi olsun ama anlatmak istersen buradayım." Hafif gülümseyerek bakıyordu bana şimdi.
Başımı tebessüm ederek hafif salladım. "Teşekkür ederim."
Ayağa kalkıp ceketimin cebinden sigaramı almaya gittim. Bunun üzerine bi sigara akardı.
Adımlarım balkona doğru giderken Miray, "Nereye gidiyorsun?" diye seslenip ayağa kalktı.
"Balkona?"
"Gidemezsin. Dışarısı soğuk ve sen bugün 2 kere duş aldın."
Sesli bir nefes verdim. "Sigara içmem lazım."
"Ya burada iç ya da hiç içme."
"Evde sigara içmeyi sevmiyorum Miray."
"Biliyorum ama balkona çıkamazsın."
Tamam bu kadın fazla olmaya başladı. "Çıkarım. Karışma bana. Çok istiyorsan sende gel."
Yanından geçip balkona adımladığımda arkamdan verdiği derin soluk sesini duymuştum.
Sinirlendim napabilirim..
Balkona çıkıp koltuğuma oturduğumda sigaramı alıp yaktım ve içime derin bir nefes çektim.
Yaklaşık 2 dakika sonra Miray da balkona çıktığında elinde şal vardı. Sanırım sabah benim üzerime kıyafet çıkartırken görmüştü.
Önümde durup elindeki bir şalı yanıma attı ve diğerini üzerime örttü.
Beni elimden tutup öne doğru çektirmişti arkamdan geçirmek için.
"Madem beni dinlemiyorsun en azından bunu ört bari üzerine." Gülümsememe engel olamadım.
"Örteyim bari." diye sırıtarak sarındım iyice üzerimdeki şala.
O da gülümseyerek oturdu yanıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little a way || gxg
Romans"Bir zamanlar mutlu olduğumu söyle onlara.." Yönelimi sebebiyle ailesi tarafından dışlanan, arkadaşları yönünde sürekli zorbalığa ve kenara atılmaya alışık olan ama bir yandan da kariyerinde zirveye oynayan genç bir iş kadını Asel Lina Erel ile, Ai...