1.Bölüm

66 5 28
                                    

°•°Buttercup°•°

Nişan aldım ve tetiği çektim.
Adam yere yığıldı.
Asla masum insanları öldürmem az önce olduğu gibi. Alex Adrian; uyuşturucu satıcısı, tecavüzcü, kadına şiddet uygulayan ve daha birçok pisliği olan piç.

Biraz önce tam kalbinden vurduğum adam. Benim işim bu, bana kimi öldüreceği mi, sicilini, nedenini vb. şeyleri söylerler ve bende öldürürüm. Ben Kadın Süikastçıyım. Gündüzleri normal biri gibiyim fakat geceleri tam bi canavar. Kardeşlerim ile bu yüzden görüşmüyorum. Bazen mesleğimden nefret etmiyor değilim. Motoruma doğru ilerledim,

Bebeğime bindim ve gaza bastım. Eve geldiğimde saat 02:33'dü. Hemen duşa girdim. Tüm   kıyafetlerimi çıkarıp kendimi suyun altına bıraktım. İyice durulandığımdan emin olduktan sonra suyu kapattım ve bedenime bornozumu geçirdim.

Odama gidip pijamalarımı giyindim ve odamdan çıkıp mutfağa ilerledim. Buzdolabından hazır sandviçlerden çıkardım. Poşetini çıkarıp yemeye başladım. Yerken bir yandan da telefondan öldüreceğim kişilere bakıyordum.

Felix Grande. Bu ne biçim isim be. Ariana grande gibi. Hafifçe kıkırdadım. Adamın siciline baktığımda 32 kadın, 24 çocuk öldürdüğünü gördüm. Toplamda 50 küsür insan öldüren bu şerefsizin daha birçok vukuatı varmış. Polis peşinde imiş ama arkasında hiç iz bırakmıyor muş.

Saçmalık.

Polis bulamadıysa ben bulurum zaten polisler tarafından yakalansa bile muhtemelen idam cezası alır. Sandviçimi bitirip bir bardak su içtim ve yatak odama doğru yol aldım. Yatağıma girip kendimi rüyalar, pardon, kabuslar alemine bıraktım.

Sabah alarmın sesiyle uyandığımda saat 07:00'dı. Yataktan herzamanki gibi zorlukla kalkıp odamdaki banyoya ilerledim. İşlerimi halledip çıktım ve aşağıya mutfağa ilerledim. Yemek yapmayı pek beceremediğim için bir yine buzdolabında ki hazır pizzayı çıkardım.

Sabah sabah pizza yenir mi demeyin gayette güzel oluyor. Acaba Blossom sabah kahvaltıda pizza yediğimi öğrenseydi beni yaşatırmıydı?

Belki de önemsemezdi sonuçta artık beni hayatında istemiyor. Keyfi ve kahyası bilir. Pizzayı fırına attıktan sonra dolaptan vişne suyunu çıkardım ve bardağa doldurdum. Pizza piştikten sonra tabağa koydum ve balkona çıktım. Üç katlı bir villada yaşıyordum. Çatı katı ve garajıda sayarsak beş.

Garajda araba ve motorlarım vardı. 1. Katta; salon, banyo, misafir odası, mutfak, tuvalet ve dışarıda da havuz vardı. 2. Yani şu anda olduğum katta; mutfak, 3 misafir odası ve banyo vardı. Misafir odalarındaki banyolarıda sayarsak toplamda 4 banyo vardı.

3. Katta; benim odam, banyo, 2 misafir odası daha vardı. 3. Katta da 4 banyo falan vardı. Çatı katında ise gereksiz birkaç eşya vardı.Ne kadar büyükmüş lan benim evim. Yemeğimi yeyip ortalığı topladım ve yukarı odama çıkıp giysi dolabımdan siyah kısa bir tişort, gri bir şort ve gri çorap -çoraplar olmazsa olmazımdır da- çıkardım ve giyindim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KADIN SÜİKASTÇİ-PPG×RRBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin