3.Bölüm

49 5 20
                                    

°•Buttercup•°

Buzdolabından çıkardığım hıyarları tezgaha bıraktım. Sağlıklı beslenmeye karar vermiştim. Çünki kaslarımın erimesinden korkuyordum. Ne zorluklarla yapmıştım ben o kasları! Neyse, sakinim.

Fakat bir sorunumuz vardı, o da yemek yapmayı bilmiyordum. Bırak yemek yapmayı hıyar bile doğrayamıyordum, yamuk yumuk oluyorlardı.
Bir şarkı mırıldanıp hıyarları yıkamaya başladım. Hıyarları doğrarken yine ve yine sakarlığım tutmuştu ve elimi kesmiştim.

"Ağğğğh"

"Lanet gelsin! "

Hemen elimi suyun altına tuttum. Derin kesilmişti. Azıcık daha zorlasaymışım kemiğime ulaşırmışım herhalde.

"Ananı, bacını, yastığını, yorganını, eşrebini, meşrebini, sıfadını, eşgalini, yatağını, bazanı, uyumanı sağlayan tüm hücrelerini, yaaa"

Söve saya elimi sararken bıçağa öfkeyle baktım. Canım değerliydi benim. Yemiyorsun yemek falan. Yukarı çıkıp odama ilerledim. Odamdaki kitaplıktan bir kitap alıp, kitaplığın yanındaki tekli koltuğa oturdum.

Blossom hep zorla okuturdu bana kitap. İstemsizce gözlerim doldu. Benim zayıflığımda buydu işte. Kardeşlerim. Gelen gözyaşlarını geri gönderip kitabı okumaya başladım.

2 saat sonra.

Kitabı kucağıma bıraktım. Sonu kötü bitmişti. Ayağa kalkıp kitabı kitaplığa bıraktım. Acıkmıştım.
Aşağı inip mutfağa girdim. Atıştırmalık dolabına ilerleyip iki paket noodle çıkardım. Tencereye şu koyup ocağa koydum. Noodle'ımı paketinden çıkarıp şu dolu tencereye bıraktım. Sandalyeye oturup telefonumu karıştırmaya başladım.

10 dk oyalandıktan sonra tencereye baktığımda hiç bir şeyin değişmediğini gördüm, eğilip ocağa baktığımda, ocağın kapalı olduğunu gördüm. Elimi anlıma vurup ofladım. Dalgınlığında bu kadarı.

Hemen ocağın altını açıp beklemeye başladım. Çekmeceden bir çatal çıkarıp pişip pişmediğine baktıktan sonra ocağın altını kapattım. Pişmişti. Soslarını koyup karıştırdım. Hiç tabağa koymakla uğraşamazdım. Tencereden yemeye başladım.

Bitince bulaşık makinesine yerleştirdim. Saate baktığımda 15:34 olduğunu gördüm. En son adam öldürdüğümden bu yana üç gün geçmişti. Felix Grande. O piçi ve yanındaki kurusunu öldürmüş tüm. Biraz yürüyüş yapıcaktım.

Yukarı odama gidip, giysi dolabımdan, sporcu yarım atleti, beyaz bir gömlek ve bir şort çıkardım. Çorapların olduğu çekmeceyi açtığımda, gözüme mavi bir çorap çarptı. Bu Bubbles'tan gitmeden önce arakladığım, inekli çoraplardı. Nasıl olsa kimse ayakkabımın içinden görmeyeceği için çorapları ayağıma geçirdim. Çıkardığım kıyafetlerimi de giydim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KADIN SÜİKASTÇİ-PPG×RRBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin