Sonunda atabildim bölümü, valla hiç yazmaya vaktim olmadı. Bide bu sene sınav senem. Epey zorlanıyorum bu aralar. Neysee keyifli okumalarrr. 💅💅
______________________________________________________
°•Buttercup•°
Kuruyan ağzımla birlikte mükemmel uykumdan uyandım. Telefona uzanıp elime aldım, saat 06:54 idi. Yataktan kalkıp odadaki banyoya ilerledim, elimi yüzümü yıkayıp ayıldım. Pijamaları çıkartıp, burda kalan birkaç parça kıyafetimi giyindim. Aşağı indiğimde mutfaktan güzel kokular geliyordu.
Dün kardeşlerimle kalmıştım. Normalde eve dönecektim fakat çok ısrar etmişlerdi kalmam için. Bende kıramamıştım.
Mutfaktan içeri girdiğimde Blossom'ın krep pişirdiğini, Bubbles'ın ise masayı hazırladığını gördüm. Yanlarına yaklaşıp ikisinin yanağına da öpücük kondurdum. Geldiğimi yeni fark etmişlerdi. Bana gülümseyip işlerine geri döndüler. Benim yapacağım pek bişey yoktu. O yüzden masaya oturup beklemeye başladım.
Kısa sürede onlarda masaya oturunca kahvaltıya başladık. Sohbet eşliğinde ettik kahvaltımızı. Genellikle eski günlerden konuştuk. Bol kahkahalı geçen kahvaltıdan sonra mutfağı toparlayıp salona geçtik. Biraz oturup dinlendikten sonra, kızlar hazırlanmaya çıktılar. Burdan şirkete geçiceklerdi.
Ben şirkete dönmeyi düşünmüyordum. Şimdilik.Kızlar aşağı indiklerinde, nihayet evden çıkabildik.
Vedalaştıktan sonra kızlar arabalarına binip şirkete bende motoruma kendi evime gittim.Motoru garaja bırakıp, eve girdim. Odama çıkıp direkt banyoya girdim. Duş almam gerekiyordu. Üzerimde ki kıyafetlerden kurtulup kendimi suyun altına bıraktım.
Butch neredeyse 1 aydır hayatımdaydı. Ona güveniyordum, her ne kadar yeni tanıdığım birine güvenmemem gerekse de. Butch hakkında sıkı bir araştırma yapmıştım. Aynı söylediği gibi pek temiz bir geçmişi yoktu. Ama bu ona güvenmeme sebebiyet vermiyordu.
Fakat içimden bir ses güvenmemi söylüyordu. Ve ben genellikle iç sesimi dinlerdim, şimdide öyle yapacaktım. Altından ne boklar çıkacağını ileride görürdük zaten.
Kısa saçlarımı şampuanladım. Masaj yaparak köpürttüğüm saçlarımı duruladım. Duştan çıkıp havluma sarındım. Odama girip siyah iç çamaşırlarımı ve günlük giyebileceğim birkaç parça kıyafet çıkardım.
Tam odadan çıkacağım sıra telefonum çaldı. Arayan Butch'dı.
"Alo."
"Aşağı in."
"Ne? Neden?"
"Aşağı in." dedi tekrarlayarak.
"Emir almaktan hoşlanmam." dedim kaşlarım çatılırken. Derin bir nefes verdiğini işittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN SÜİKASTÇİ-PPG×RRB
RandomButtercup'ın mesleği yüzünden kardeşleri Blossom ve Bubbles ile kavga ederler bunun üzerine Buttercup evi terk eder ve yalnız yaşamaya başlar. Blossom ile Bubbles ise önceden 3 kardeş beraber kaldıkları koca evde 2 kardeş yaşamaya başlarlar. Koca ev...