Lisanın yeni şarkısı nasıll ben çok beğendim. Dinleyin dinlettirin.
Bölüm biraz geç geldi ama aklıma hiç bişey gelmedi yazamadım. Bide okullar açılacaaak. Artık son sınıfım. Çok mutsuzum. Neysee yorum yazmayanı ve yıldız bırakmayanı gece cinler öpsün. İyi okumalarr.°•Bubbles•°
Dolaptaki kıyafetlerden uygun birşey arıyordum ama bulamıyordum. Dün Buttercup'ın evinden çıktıktan sonra Bommer aramış ve benimle buluşmak istemişti. Ama nereye gideceğimizi söylememişti. Şimdi de ne giyeceğim diye kafayı yiyordum.
"Bubbles! Bu odanın hali ne böyle?!"
Blossom kapının önünde bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"Ne giyeceğime karar veremedim." dedim ağlamaklı çıkan sesimle.
"Ben sana bulurum çekil bakıyım sen."
Beni elinin tersiyle itip dolabın önüne geçti. Mavi bir elbise çıkarıp üzerime tuttu.
"Hahh, bu olur."
Güzel elbiseydi.
"Çok saol Bloss!"
"Rica ederim Bubbs, hadi sen hazırlan."
"Tamam."
Bana gülümseyip odadan çıktı. Mavi elbiseyi hızla üzerime geçirdim. Sarı saçlarımı açık bırakıp, yüzümü toparlayacak hafif bir makyaj yaptım. Yerdeki kıyafetleri de dolaba yerleştirip, son defa ayna da kendime baktım. Hazırdım.
Blossom'a gideceğimi söyleyip, evden çıktım.
Ben dışarı çıkar çıkmaz da Bommer gelmişti.
Gülümseyerek arabaya doğru ilerledim. Ön koltuğun kapısını açıp bindim. Bommer'a dönüp baktığımda gülümseyerek ve gözlerindeki parıltılarla bana bakıyordu."Çok güzelsin, her zaman ki gibi." dedi.
Çok içten söylemişti. Vücudumda ki tüm kan yanaklarıma toplanmıştı galiba. Liseli ergenler gibi hissediyordum. Aşık oluyordum galiba.
"Teşekkürler. Sende çok hoşsun." gülümsemesi büyürken, utançla gözlerimi kaçırdım. Kemerimi takıp tekrar önüme döndüm. Bommer arabayı çalıştırıp, sürmeye başladı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Süpriz." dedi keyifle.
"Ama çok merak ettim." dedim dudak büzerek.
Bakışları dudaklarıma kaydı, iç çekti. Yeniden gözlerime tırmandı gözleri. Lacivert gözleri. Beni içine çeken gözleri. Baktıkça huzur bulduğum gözleri. Beni hapseden gözleri."Ama süpriz, söylenmez ki." dedi kaşlarını kaldırarak.
"İpucu versen." dedim, onun gibi kaşlarımı kaldırarak.
"Beğeneceğini düşündüğüm bir yere gidiyoruz. "
"Pekala." gülümseyip camdan dışarıyı izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN SÜİKASTÇİ-PPG×RRB
De TodoButtercup'ın mesleği yüzünden kardeşleri Blossom ve Bubbles ile kavga ederler bunun üzerine Buttercup evi terk eder ve yalnız yaşamaya başlar. Blossom ile Bubbles ise önceden 3 kardeş beraber kaldıkları koca evde 2 kardeş yaşamaya başlarlar. Koca ev...