Selamün hello arkadaşlar yine ben. 400 okunma olmuşuzz! Darısı 4000'e artık, hiç umudum yok ama neyse. Hadi defolun da okuyun öptüm bıbı. 💋💅 Yorum yapın oy verin pls. Garibanı sevindirin. 🥺👉👈(!)
______________________________________________________
°•Buttercup•°
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım, bu yetmezmiş gibi bide yataktan yere düştüm.
Şaka şaka, gülün diye
Tabi ki de böyle uyanmadım.
Gözlerime vuran güneş ışınları ile güne hello everyone! dedim. Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Güzel bir uyku çekmiştim. Ve istediğim gibi öğlene kadar uyuyamamıştım. Elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra dişlerimi fırçalayıp aşağı indim. Üzerimde hâlâ pijamalarım vardı. Umursamadım.
Baya da acıkmışım haa. Gidemde zıkkımlanam bare. Dolaptan pattis(patates) çıkararak pattis leri soymaya başladım (çalıştım).
Tabi sonu yine hüsranla bitti. Elimi kestim! Parmağıma yarabandı dolayarak, yeniden işe koyuldum.
Herkezin iç sesi var bi benim yok amk. Benim niye iç sesim yok?
Var.
Lan! Sen kimsin!?
Şaziment
O kim lan?
Benim
Yok artık!? Gerçekten mi? Vay anasını!
Şaka şaka, bendeniz Şaziment, senin iç sesinim.
Niye?
Sen istedin?
Yoo
Lan istedin ya?! Hani, benim içsesim niye yok diyodun ya?
Ee, nolmuş yani. Ben niye içsesim yok dedim, iç ses istiyorum demedim ki.
...
Zort.
Allah belanı versin.
Çok amin.
Salak ya.
Benim iç sesim olduğun için sen de salaksın o zaman.
Of çıldırıcam ya
Sana iyi çıldırmalar Şazimentcim.
Saol ya!
Ne demek efenim görevimiz.
Artık iç sesim de var. Ne mübarek insanım yaa, ne istersem oluyor valla.
Kapının çalması ile patatesi tezgaha bırakarak kapıya yöneldim. Muhtemelen Butch veya kardeşlerimdi.
Kapıyı açtığımda yanılmadığımı gördüm. Gelen Butch idi.
Yanağımdan makas alarak içeri girdi.
"Günaydın."
"Günaydın güzelim. Ee iyi uyuyabildin mi yeni evinde bakalım?"
"Evet, yabancılık çekmedim. Gayet rahat uyudum."
"Güzel. Kahvaltı ettin mi?"
"Yok daha etmedim. Şimdi bişeyler hazırlıyodum ama elimi kestim." dedim sarılı parmağımı ona doğru uzatırken.
"Ne?! Nasıl başardın? Acıyor mu?" diye sordu telaşlı telaşlı.
"İyiyim sakın ol. Bundan daha beter yaralar aldım ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN SÜİKASTÇİ-PPG×RRB
De TodoButtercup'ın mesleği yüzünden kardeşleri Blossom ve Bubbles ile kavga ederler bunun üzerine Buttercup evi terk eder ve yalnız yaşamaya başlar. Blossom ile Bubbles ise önceden 3 kardeş beraber kaldıkları koca evde 2 kardeş yaşamaya başlarlar. Koca ev...