💚23.Bölüm💚

393 47 26
                                    

🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️

Zile basıp kapının açılmasını bekledi Semih.

Kısa bir süre sonra kapıyı Neriman teyzesi açmıştı.

Semihi görünce şaşırdı.

"Çucığım"dedi sorgular bir şekilde

"Asya..." Diyecek oldu Semih lakin sözünü kesti Neriman

"Nuldu Asya'ya iyi mi u?"

"Noldu Asya'ya bir şey mi oldu?"diye soruyu Semih tekrar geri yöneltti telaşla

"Çuğım ben sana suraym sen bana suraysin büle iş mi ulur? Hem ne diye sen bana suraysn senin yaninda degil mi Asya?"

"Öyle..." Dedi Semih kendinden emin olamayarak

"Ee neçin bana suraysin u zaman. Süle bakam iyi degil mi?"

"İyi. İyi"dedi Semih hızlıca "ben şey için gelmiştim zaten biz aşağı magallede parktayız orda oturucaz geç kalabiliriz merak etme?"

"Eyi. Benim dizim var zaten ne edeysiniz edin. Tikkat et ama sana emanet bileysin"

Bir şey demeden kafa salladı Semih sadece ve hızla apartmandan çıktı.

Bir yandan da söyleniyordu.

"Asya.Asya benim yanıma diye nerele gittin acaba?!" Hızla dolandı biraz mahallede ama bu böyle olacak iş değildi.

Sonra birden her yer aydınlandı şimşekler çaktı, ampuller yandı kafasında.

Nemnuniyetsizce ekşitti yüzünü. "Hayır" dedi sinirle tam tersi yönde ilerlerken "lütfen oraya gitmemiş ol Asya"

Asya bir hafta kadar önce yeni açılan bir meyhaneye gitmek istemişti çünkü neden olmasındı. Bu teklifi Semih'e sunduğunda ise koca bir ret cevabı almıştı.

"Her istediğini yapma konusundaki takıntın beni delirtiyor" diye söylenirken meyhanenin önüne gelmiş bulunuyordu.

İçeri girdiğinde yoğun rutubet ve yoğun sigara kokusu çarptı burnuna. İçerisi pek iç açıcı değildi. Kenar mahalle meyhanesiydi. Zaten içerde çok insan da yoktu. Sahnede allı pullu abartılı bir elbise giymiş ve kafasına turuncu bir peruk takmış bir kadın şarkı söylüyordu. Şuanda söylediği şarkıyı duymaya çalışacak değildi zira şuan bütün beyin fonksiyonları gözlerinden gelen bilgilri işlemekle meşguldü. Sonunda ilerde oturan Asya'yı gördü.
Hızla yanına ilerledi ve karşısındaki boş sandalyeye oturdu.

"Ne işin var senin burda?"dedi huysuz huysuz

"İçmeye geldiğm niye gelinir meyhaneyeğ" dedi Asya geniş geniş

"Asya delirtme beni. Bir de sarhoş olmuşsun ya! Ya ben gelmeseydim Asya haa o zaman ne olacaktı? Eve nasıl dönecektin mesela?ya da burdan nasıl çıkıcaktın? SEN AKLINI MI YİTİRDİN YAA? NE BU PERVASIZLIK" Diye yükseldi Semih endişelenmişti Asya için ödü kopmuştu. Üstelik birbirinize emanetsiniz deyip duruyordu Neriman teyzesi zaten bu yüzden kalbiyle aklı arasında yoğun bir savaş vardı o kendisine bu kadar kızgınken ne diye kalbini iyice devreye sokup kendisi için endişelenmesine neden oluyordu? Ne hakkı vardı bunu Semih'e yapmaya? Zaten güzelliği,gülüşü,gözleri mözleri perişan ediyordu bir de böyle şeylerr yapmaya aklını temelli başından almaya ne hakkı vardı yani haa?Reva mıydı bu Semih'e?

"Semih içiceğksen içğ içmeyeceğksen siğktir gitğ zaten moraliğm bozuğk bir değ seğn kafamığ attırmağ" dedi önünde ki kadehe uzandı ve tekte bitirdi rakıyı.
Yenisini katmak için sürahiye uzanacakken Semih aldı sürahiyi. Sarhoştu zaten bir şey anlamazdı o yüzden seyrek bir rakı doldurdu ona da rakı denmezdiya neyse. Zira Semih içine var desen olmaz yok desen olmaz miktarda rakı koymuş üstüne Allah ne verdiyse basmıştı suyu.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin