Kadmos, bir sabah erkenden uyandığında evinin karışmış olduğunu fark etti. Yatak odasından çıkan sesleri duyunca, kalbi hızla atmaya başladı. Hızla koridora koştu ve evin ön kapısının açık olduğunu gördü. Hırsızlar, geceleyin evine girmiş ve değerli eşyalarını çalmışlardı. Ailesi şok içindeydi. Annesi ve babası, evin güvenliğini nasıl sağlayacaklarını tartışırken Kadmos, bu durumun nedenini anlamaya çalışıyordu.
Nereus hemen Kadmos'un yanına geldi. "Kadmos, ne oldu? Evin neden böyle dağınık?" diye sordu endişeyle.
Kadmos, "Gece hırsızlar girmiş. Değerli eşyalarımızı çalmışlar. Annem babam şokta," dedi.
Nereus, "Bunu yapanları bulmalıyız. Atlantis'te böyle şeyler daha önce hiç olmamıştı. Güvenlik sorunları ciddileşiyor," dedi.
Kadmos ve Nereus, Atlantis'in güvenlik güçlerine durumu bildirdiler. Ancak, bu tür olayların artması, Atlantis halkını endişelendiriyordu. Güvenlik güçleri, şehirdeki güvenlik önlemlerini artırmaya çalışırken Kadmos, evinin nasıl bu hale geldiğini düşündü. İçinde, bu durumu çözüme kavuşturmak için bir kararlılık hissediyordu.
Kadmos, "Nereus, bu hırsızlıkların arkasında kimlerin olduğunu bulmalıyız. Şehrimizde bu tür olayların artması kabul edilemez," dedi.
Nereus, "Evet, haklısın. Güvenlik güçlerine yardımcı olmalıyız. Belki de bu konuda daha fazla bilgi toplamalıyız," dedi.
İkili, güvenlik güçlerine yardımcı olmak için gönüllü oldular. Şehirde devriye gezerek, güvenlik önlemlerini artırmak ve hırsızların izini sürmek için çalışmaya başladılar. Bu süreçte, Kadmos'un evinin soyulması sadece bir başlangıçtı. Atlantis'te güvenlik sorunları giderek artıyordu ve bu durum, Kadmos'un yaşamını ciddi şekilde etkiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLANTIS: İYİ VE KÖTÜ
Science FictionAtlantis'in gerçek olduğu bir Dünya'da oradaki yaşamı ve ana karakter Kadmos'un hayatını anlatan bir hikayedir. (Kadmos ve Nereus bir erkek, Thalassa ise bir kadındır.)