Bölüm 11: Eski Dosttan Düşman

2 1 0
                                    

Güvenlik sorunlarının artmasıyla birlikte, Kadmos ve Nereus, şehirdeki düzensizliklerle daha yakından ilgilenmeye başladılar. Güvenlik güçlerine yardımcı olmak için gösterdikleri çaba, bazı grupların dikkatini çekmişti. Bu gruplar, Atlantis'in karanlık taraflarında faaliyet gösteren ve mevcut düzeni bozmak isteyen kişilerdi.

Bir gece, Kadmos ve Nereus, güvenlik devriyesi yaparken bir grup insan tarafından köşeye sıkıştırıldılar. Grup lideri, yüzünde sert bir ifadeyle onlara yaklaştı. "Siz ikiniz, buradan uzak durun. Bu işlere karışmanız sizi kötü yerlere sürükler," dedi tehditkar bir sesle.

Kadmos, cesurca karşılık verdi. "Atlantis'in güvenliğini sağlamak bizim sorumluluğumuz. Siz kim oluyorsunuz da bizi tehdit ediyorsunuz?"

Grup lideri, "Biz, Atlantis'in gerçek sahipleriyiz. Bu şehri biz kontrol ediyoruz ve sizin gibiler bu dengeyi bozuyor," dedi.

Nereus, "Bizim tek amacımız şehrimizi korumak. Eğer bu dengeyi bozan sizlerseniz, o zaman karşınızda bizi bulacaksınız," dedi kararlı bir şekilde.

Bu tehditkar karşılaşma, Kadmos ve Nereus'u daha da tetikte olmaya zorladı. Artık sadece güvenlik sorunlarıyla değil, aynı zamanda bu karanlık gruplarla da başa çıkmak zorundaydılar. Bu gruplar, Kadmos ve Nereus'u düşman olarak görüyordu ve bu durum, ikilinin hayatını daha da karmaşık hale getiriyordu.

Kadmos, "Nereus, bu iş daha da ciddi hale geliyor. Bu grupların arkasında kimlerin olduğunu bulmalıyız. Atlantis'i korumak için ne gerekiyorsa yapacağız," dedi.

Nereus, "Evet Kadmos, bu bizim görevimiz. Düşmanlarımız olsa bile, Atlantis'in güvenliği için savaşacağız," dedi.

Bu kararlılık, Kadmos ve Nereus'u daha da yakınlaştırdı. İkili, Atlantis'in güvenliği için her türlü tehlikeye göğüs germeye hazırdılar. Ancak, bu yeni düşmanlar, onların hayatında büyük değişikliklere ve zorluklara neden olacaktı.

ATLANTIS: İYİ VE KÖTÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin