Kadmos, ailesiyle birlikte su altındaki modern bir evde yaşıyordu. Evi, suyun altındaki hayatı kolaylaştıran ileri teknolojilerle donatılmıştı. Kadmos'un ailesi, Atlantis'te nesillerdir yaşayan köklü bir aileydi. Büyükbabası, ilk su altı kubbesinin inşasında çalışan mühendislerden biriydi ve ailesi, Atlantis'in gelişimine büyük katkılarda bulunmuştu.
Kadmos'un annesi, Atlantis'in sağlık sektöründe çalışıyordu. Su altı hastanelerinde doktor olarak görev yapıyor ve Atlantis halkının sağlık ihtiyaçlarını karşılıyordu. Babası ise, Atlantis'in enerji sektöründe mühendis olarak çalışıyordu. Deniz yosunlarından enerji elde eden sistemlerin geliştirilmesinde önemli bir rol oynuyordu.
Atlantis'te aile, toplumun temel yapı taşlarından biriydi. Aileler, birbirlerine güçlü bağlarla bağlıydılar ve toplumun dayanıklılığını artıran önemli bir unsurdu. Aile yapısı, sevgi, saygı ve işbirliği üzerine kurulmuştu. Atlantis'te her birey, ailesinin bir parçası olarak kendini değerli hissederdi ve toplumun bir parçası olarak katkıda bulunurdu.
Kadmos, ailesinin bu güçlü değerlerine büyük önem veriyordu. Ailesiyle geçirdiği zamanlar, onun için çok kıymetliydi. Annesi ve babası, ona her zaman doğru yolu göstermiş ve onun gelişimine katkıda bulunmuşlardı. Büyükbabası ise, ona mühendislik konusunda ilham veren en önemli kişiydi.
Bir akşam, Kadmos ailesiyle birlikte yemek masasında otururken, annesi ona sordu: "Kadmos, su arıtma tesisinde neler yapıyorsun? Yeni projeler var mı?"
Kadmos, heyecanla cevap verdi: "Evet anne, yeni bir su filtrasyon sistemi üzerinde çalışıyoruz. Bu sistem, daha az enerji kullanarak daha fazla suyu arıtabilecek. Bu proje, Atlantis'in su kaynaklarını daha verimli kullanmamıza yardımcı olacak."
Babası, gururla başını salladı. "Harika bir iş çıkarıyorsun Kadmos. Seninle gurur duyuyoruz."
Kadmos, ailesinin desteğiyle motive olmuştu. Onların gururu ve sevgisi, ona güç veriyordu. Ailesiyle birlikte olmanın verdiği huzur ve mutluluk, Kadmos'un hayatındaki en önemli unsurlardan biriydi.
Atlantis'te aileler, toplumun temel yapı taşlarını oluşturuyor ve bireylerin gelişimine katkıda bulunuyordu. Kadmos'un ailesi, onun hayatında önemli bir rol oynuyordu ve bu bağlar, Atlantis'in geleceğini şekillendiren önemli unsurlardan biriydi.
Giriş bölümünün bu beş kısmı, Atlantis'in geçmişi, işleyişi, dış dünya ile ilişkisi, sosyal hayatı ve aile yapısı hakkında derinlemesine bilgi veriyor. Bir sonraki adımda, gelişme bölümünün ikinci kısmına geçerek Kadmos'un hayatındaki karmaşaları ve değişimleri ele alacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLANTIS: İYİ VE KÖTÜ
Science FictionAtlantis'in gerçek olduğu bir Dünya'da oradaki yaşamı ve ana karakter Kadmos'un hayatını anlatan bir hikayedir. (Kadmos ve Nereus bir erkek, Thalassa ise bir kadındır.)