Atlantis, bir zamanlar dünya üzerindeki en görkemli medeniyetlerden biriydi. Mimarisi, teknolojisi ve kültürüyle insanlığın hayal gücünü zorlayan bir şehirdi. Ancak, bir gün korkunç bir felaket bu görkemli şehri yerle bir etti. Atlantis, büyük bir deprem ve ardından gelen devasa tsunamilerle sular altında kaldı. Bu ani felaket, Atlantis halkını çaresiz bıraktı ve şehir hızla okyanusun derinliklerine gömüldü.
Ancak Atlantis halkı, akıllı ve yenilikçi insanlardan oluşuyordu. Su altındaki hayatta kalma mücadelesi, onların yaratıcılıklarını ve dayanıklılıklarını sınadı. Bilim insanları ve mühendisler, hızla suyun altında yaşamayı sürdürebilecek teknolojiler geliştirdiler. Su geçirmez kubbeler, su altı hava filtreleme sistemleri ve deniz yosunlarından enerji elde etme yöntemleri ile Atlantis, okyanusun altında yaşamaya devam etti.
Kadmos'un ailesi de bu zor zamanlarda hayatta kalmayı başarmıştı. Onun büyükbabası, ilk su altı kubbesinin inşasında çalışan mühendislerden biriydi. Kadmos, büyükbabasının hikayelerini dinleyerek büyüdü ve bu hikayeler ona ilham verdi. O da tıpkı büyükbabası gibi bir mühendis olmuş ve Atlantis'in su altındaki yaşamını sürdürmesi için çalışmaya başlamıştı.
Atlantis halkı, sular altında yaşamayı öğrendi ve bu yeni yaşam biçimine adapte oldu. Yüzyıllar boyunca, deniz altındaki yaşam tarzlarını mükemmelleştirdiler. Şehir, deniz tabanına sabitlenmiş büyük kubbelerle korunuyordu. Bu kubbelerin içi, temiz hava ve güneş ışığını taklit eden ileri teknoloji ile donatılmıştı. Atlantis, artık denizin altındaki bir cennet gibiydi.
Ancak, dış dünya Atlantis'in varlığından habersizdi. Atlantis'in halkı, dış dünyadan izole bir yaşam sürüyorlardı. Onlar için dünya, bir zamanlar bildikleri ama şimdi sadece hikayelerde kalan bir yerdi. Ancak bu izolasyon, Atlantis halkını daha da kenetlemiş ve dayanıklı hale getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLANTIS: İYİ VE KÖTÜ
Ficțiune științifico-fantasticăAtlantis'in gerçek olduğu bir Dünya'da oradaki yaşamı ve ana karakter Kadmos'un hayatını anlatan bir hikayedir. (Kadmos ve Nereus bir erkek, Thalassa ise bir kadındır.)