~4~

170 10 8
                                    

Oy ve yorum yapar mısınız?

İyi okumalarr🦋

______________________________________

"Özür dilerim Cevahir, vurma nolur."Kemeri tekrardan sırtıma sertçe vurdu.Beni kendine çevirerek çenemi sıkıca kavradı.

"Ben sana gitmeyeceksin demedim mi Asya!kötü yaparım demedim mi?!"Kemeri bu seferde sertçe göğüsüme vurdu.Nefesim kesiliyordu.On yaşındaki küçük bedenim buna dayanamıyordu.

O sertçe kemerle bedenime vururken,bende çığlık çığlığa bağırıyordum.Sadece mahalledeki arkadaşım Aylin'in yanına gitmiştim.Kötü bir şey yapmamıştım ki,arkadaşımdı o benim.

Aylin benim gibi kimsesiz değildi.Cevahir bizim kimsesiz piçler olduğumuzu söylüyordu.O öyle değildi,hem annesi hemde babası vardı.Keşke benimde olsaydı da beni Cevahir'den korusalardı.

Aylin'in ailesi benim Aylin'le oynamamdan şikayet ediyordu.Bu yüzdende beni Cevahir'e şikayet etmişler,Cevahir'de beni aldığı gibi bu karanlık yere getirmişti.Allah'ım inşallah Kara bir an önce gelir.

"Ben size kaç kere dedim!siz onlarla denk değilsiniz!annesiz babasız bir piçsin sen Asya!piç!"diye yüzüme haykırdı.Annem,babam neredesiniz?sizi istiyorum ben çok bir şey istemiyorum ki.

Üstümden kalktıktan sonra bana bir bakış attı.Üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı,üstelik kış mevsimindeydik ve ben tir tir titriyordum.

Elindeki kemeri beline bağladı,arkasına dönüp kapıya doğru yürümeye başladı."Burada kalda aklın başına gelsin.Kim bilir belki soğuktan geberirsin de kurtuluruz senden."

Kapıyı açıp dışarı çıktı.Hâlâ tir tir titriyordum.Çok soğuk,çok soğuk...

"Asya,iyi misin?kabus görüyorsun güzelim sakin ol."soğuk bir elin yüzümde gezinmesiyle sıçrayarak gözlerimi açtım.

Etrafa bakmaya başladım.Neredeydim ben? "İyi misin?"önümde duran kumrala baktım.Yeni uyandığım için net göremiyordum.Kumrala doğru kafamı aşağı yukarı olumlu anlamda salladım.Etrafa tekrardan bakmaya başladığımda daha net görüyordum.

Her yer çiçeklerle doluydu.Önümüzdede kocaman bir villa vardı.Çok güzeldi.Gri renklerindeydi.Önündede kocaman havuz vardı.yanda bir masa,sandalyeler,salıncak bile vardı.Kocamanda bahçesi vardı.İster istemez hayran bırakıyordu.

Eve doğru hayran hayran bakıyordum ki önümden gülme sesi gelmesiyle oraya döndüm.Kumral bana bakarak gülüyordu.Niye gülüyordu ki bu şimdi?

Evine doğru görmemiş gibi baktığımız için olabilir mi?

E görmedik ama.

Olsun belli etmesene!

Ama yeterince belli zaten!

Olsun etme sende!

Sus şaziment.

Hep beni sustur zaten.

Trip atma şaziment.

Kumral gülmesini durduktan sonra bana elini uzattı."İn hadi."arabadan indikten sonra kumralın yanında durdum.Hastanede öğrendiklerimizden sonra geri gitmeme izin vermemiş,onlarla gelmemi istemişlerdi.Başta istememiştim ama Aziz Bey biyolojik olarak çocuğu olduğum için ya isteyerek gelmemi ya da zorla getireceğini söylemişti.Polis devreye girerse Cevahir daha fena yapardı.

KAĞITÇI GÜZELİ (gerçek ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin