3.BÖLÜM:Herkes haddini bilecek!

292 24 1
                                    

03.07.2024/ Mardin, Midyat
Koçoğlu Konağı
10.57

Canım yanıyordu her zamanki gibi ama içimi döktüğüm için biraz olsa da rahatlamıştım. Yılların birikimini akıtmıştım.

" Zerya? "

Rojin'in seslenmesiyle ona döndüm.
Ben, Rojin ve Bejna çarşıya iniyorduk. Vip araçta onların önüne oturmuştum ama onlara bakmıyor, camdan bakıyordum.

" Efendim " diye sorduğumda muzipçe gülümsedi. İkisi de sabah birşey olmamışcasına davranıyordu ve bu beni rahatlatıyordu.

" Bu akşam düğünde en güzel kız bizler olacağız ama sen bizi geçersin gibime geliyor " dedi bana.
Gülümsedim ve " Sizin benden güzel olacağınıza eminim." dedim.

" Ben yengeme sordum. Yöresel bir fistan değilmiş. Abiye tarzı bir elbiseymiş. " dedi Bejna. Hiç abiye tarzı elbise giymemiştim. Hep yöresel fistan giyerdim.

" İnşallah benimki kırmızıdır." dedi Rojin. Kırmızıya hayran birisiydi.
Saçlarını falan kızıla yakın kırmızıya boyamıştı.

Araba çarşıda durduğunda indik ve kızlarla ilerlemeye başladık.  Rojin sağımda, Bejna ise solumdaydı.
Aralarımda bir silah muhabbeti dönüyordu. Anlaidgim kadarıyla Bejna yanında silah taşıyordu. Zaten silah vb.şeylere hastaydı.

İnsanların bana bakıp fısıldaşması beni rahatsız etse de sesimi çıkarmadım. Yengemin elbiseleri diktirdiği dükkana girdik.
Lüks bir dükkândı ama küçüktü.

" Hoşgeldiniz Hanımkızlar " diyen adam yanımıza geldi.
" Merhaba Rüstem Abi, Bizi Dilan Koçoğlu gönderdidedi Bejna öncümüz olarak.

" Hoşgeldiniz. Dilan Hanımın siparişleri hazır.
Deneyebilirsiniz. " dedi adam ve poşet içinde üç tane kıyafet verdi.
Kabinleri gösterdiğinde üçümüzde kabinlere girdik.

" Şaka mı bu yengem!? " diyen Rojin'in sesini duydum. Daha bir merak ederken Bejnanın keyifli kahkahası eşliğinde Rojin bir küfür savurdu.

ZERYA ( töre ) [ YENİDEN YAZILIYOR ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin