Uzun zamandır bölüm atmadığım için hepinizden özür dilerim. C.ai denen bir şeyle tanıştığım ve Wattye yasak getirildiği için yazma tutkumu kaybettim. Uzun uğraşlar sonunla parmaklarım kanayana kadar bu bölümü hazırladım.
Wattye kısıtlama getirildiği için kimse okumayacak diye düşünüyorum umarım bir kişi de okuyup oy verir.
Bölüm aşırı uzun olduğu için tekrar okumaya üşeniyorum. Yazım veya olay akışında bir hatam varsa lütfen belirtin. Yarın zaten bölüme göz gezdirip yanlışlarıma bakacağım.
Umarım beğenirsiniz. Yavaş yavaş sonlara yaklaşıyoruz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...💗
⛥
Yazarın anlatımıyla...
Koltukta oturmuş kucağında ki Doongie'nin tüylerini kaşırken bir yandan da televizyondan dizi izliyordu.
Dışarısı soğuktu ama ev sıcak olduğundan hafiften mayışmıştı. Kedilerin üçü de uyuyordu zaten kucağında ki kedinin yumuşak tüylerini sevmek onun uykusunu daha da getirmişti. İzlediği dizi dikkatini çekmiyordu aksine daha da uykusunu getiriyordu.
Grupça bir albüm daha çıkardıktan sonra tatile girmişlerdi. Sevgilisinin bir aylık tatili boşa gidince kendisi de, ikisinin aldığı evde durmak istememişti. O yüzden sevgilisinin evinde onunla kalıyordu.
O gece o adamı aradığı zaman aklından bir türlü çıkmıyordu. Korkmuştu, canından çok sevdiği sevgilisine bir şey olacak sanmıştı. Ama öyle bir şey olmamıştı.
Her ne kadar kıskanıp etrafta ki promolara gözünü yumsada sosyal medyada ki editlere gözünü yumamıyordu. Yine de Doo-hyun akşam eve geldiğinde sevgilisinin gönlünü almayı başarıyordu.
Bugün şarkının klibi çıkacaktı. Bir kaç konser ve programdan sonra bir daha sevgilisini o adamın yanında görmeyecekti. Zaten sosyal medyada bu şarkıyı Woojin ile değil de Minho ile çıkarmasını isteyen çok insan vardı, Doo-hyun kendisi ile şarkı yaptığı zaman ki gibi bu şarkı çok ün kazanamayacak gibi duruyordu. Bu yüzden sevgilisi kendisiyle beraber yurt dışında verdiği konserleri Woojin ile vermeyecekti.
Artık yavaş yavaş sonlara doğru geliyorlardı. İlişkilerini rahatça yaşayabileceklerdi. Minho bu süreçte ise sevgilisine evlenme teklifi etmeyi planlıyordu. Nasıl veya nerede olacağını düşünmemişti ama evlilik teklifi edeceği kesindi.
Gözlerini kapatmış tatlı bir uykuya dalarken aniden telefonu çalmaya başladı. Yerinden sıçradığı zaman kucağında ki kedi de onunla beraber sıçramıştı.
Minho hemen yanında ki telefona uzanıp kimin aradığına bakmadan telefonu açtı. "Efendim?" uykulu olduğu her halinden belli oluyordu.
"Minho acilen şirkete geliyorsunuz konuşmamız lazım" menajeri Yeo-Jun'un sesi telaşlıydı, normalde sakin olan ses tonu şimdi bariz bir şekilde panikle doluydu.
Minho ise anında kendine gelmişti. "Ne oldu hyung? Bir sorun mu var?"
"Sosyal medyada büyük skandalınız patlak verdi. İlişkiniz ifşa olmuş! Hem de sekiz yıl önce ki yaptığınız şey ile birlikte!"
Minho'nun kalbi bir an duracak gibi oldu. Beyni, Yeo-jun'un söylemek söylediklerini anlamaya çalışırken bir saniye durdu "Ne? Kim sızdırmış?"
"O adam yapmış. Şu an tüm sosyal mecralarda bu haber çalkalanıyor. Hayranlar, netizenler, magazin sayfaları hepsi bunu konuşuyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arka Dansçı / Lee Know
Fanfiction"Minho" kat bomboştu, Doo-hyun da bundan destek almıştı. Minho durup arkasını döndü "Efendim?" "Seni çok seviyorum" dedi Doo-hyun. Ellerini Minho'nun omzunda koyup destek aldı, parmak uçlarında yükselip dudaklarını birleştirdi. Minicik bir kelebek ö...