2168 kelimelik bir smut sizi karşılıyor. Bir maşallah alırım 🧿
Oy vermeyi ve final için bol bol yorum yapmayı unutmayın...
Smut kısmı için: Renagede-Aaryan Shag
Diğer kalan kısımlar için de: Mutlu sonsuz müziğini dinlerseniz sevinirim.İlk defa müzik öneriyorum. İnşallah uyumlu olur Amin.
Sizi daha fazla tutmayayım, iyi okumalar...
⛥
"Ne oyuncağı? Ne saçmalıyorsun-" konuşmama dahi izin vermeden dudaklarıma yapıştı. Tek eliyle iki bileğimi de tutarken ustaca öpüşmeye devam ediyordu.
Dudaklarımızı ayırdığında tok bir ses çıktı "Seks oyuncağı yavrum" bedenimi kucağına aldığında kısık sesle çığlık attım.
"Minho..." neler olacağını düşünmeden edemiyordum ve çok korkuyordum.
"Oyuncaklardan biri derken neyi kastediyordun sevgilim?" merdivenleri çıkarken bana baktı "Görürsün"
Ellerim kelepçeli olduğundan ne kollarımı boynuna dolayabiliyordum ne de bir yerden tutunabiliyordum.
Odaya girdiğinde ışığı kapatıp loş sarı ışığı açtı, şaşırmıştım. Işığı bile ayarlamıştı bir gece için.
Yatağa bedenimi yatırıp üzerime eğildi. Boynuma düşen tutamları eli ile geriye doğru itip çene çizgime öpücüklerini dizdi.
Üzerimde ki elbise belime kadar sıyrılmıştı. Elini elbisenin içinden sokup sıkıca belimi tutuyordu. Ona itiraz etmek yerine ayak uydurmayı tercih ettim, evet korkuyordum ama korktuğumu söyleyerek hevesini kırmak istemiyordum, çünkü aylarca birlikte olabilmemiz için beni beklemişti.
Daha fazla bekletmeye gerek yoktu.
Hem zaten ona kendimden çok güveniyordum, canımı cidden yakacak bir şey yapmazdı.
Benden biraz uzaklaşıp doğrulmamı sağladı. Elbisenin eteklerinden tuttuğunda itiraz etmeden kollarımı kaldırdım. Elbiseyi vücudumdan çıkarıp bir kenara fırlattı.
Geriye doğru kayıp sırtımı yatak başlığı ile birleştirdim. Dudaklarında arsız bir sırıtış vardı.
Bana doğru yaklaştığı gibi kollarımı boynuna geçirdim. Elleri ile belime sarıldığında onu tekrar tutkulu bir öpüşmenin içerisine aldım.
Kendini bana doğru sürttüğünde nefesim kesilmişti adeta. Heyecanım tüylerimi diken diken ederken korkum kalmamıştı.
Üzerinde ki gömleğin düğmelerini çözmeye başladı hızlıca. Kollarım boynuna sarılı bir şekilde dururken gömleği çıkarıp onu da bir kenara attı.
Dudaklarımdan ayrılıp alnını alıma yasladı "O kadar çok özledim ki seni...sabaha kadar her bir santimini tatmak istiyorum, defalarca kez beraber boşaltıp defalarca kez öpüşmek istiyorum..."
Laflarından sonra içimde bir alev büyüyor gibi hissetmiştim. Onu sağa doğru ittirip kucağına çıktım. Bu sefer daha yoğun hissettiğim sertlik ıkınarak inlememe sebep oldu.
Bir eli sırtımda diğer eli uzun saçlarımda dururken kızaran dudaklarına tekrar yapıştım. Kalçamı hafifçe sürtüp onu sürerken onda da aynı sesi duyduğumda gülümsedim.
Saçlarımı sol omzuma toparlayıp südyenin kopçasını açtı. Kollarım onun boynunda olduğu için südyenin askıları kollarımda kaldı. Tek elini göğsüme atıp sıktığında dudaklarına ızdırap çektirmeyi bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arka Dansçı / Lee Know
Hayran Kurgu"Minho" kat bomboştu, Doo-hyun da bundan destek almıştı. Minho durup arkasını döndü "Efendim?" "Seni çok seviyorum" dedi Doo-hyun. Ellerini Minho'nun omzunda koyup destek aldı, parmak uçlarında yükselip dudaklarını birleştirdi. Minicik bir kelebek ö...