"Kazanan Midnight, tebrikler!" büyük hoparlörlerde grubumuzun adını duymuştum. Gülümseyerek oturduğum yerden kalkmış emin adımlarla en önde sahneye ilerlemeye başladım, kızlar da tam arkamdan geliyordu.
Bu bizim üçüncü ödülümüzdü. En iyi kadın sanatçı ödülü elime verildiğinde mikrofona yaklaşıp konuşmaya başladım. Aradan geçen koskoca iki sene bize çok şey katmıştı, emin adımlarla ilerliyorduk.
Changbin oppa askerden dönmüştü, sıra Hyunjin oppadaydı. Minho ile ilişkimiz hâlâ devam ediyordu. Mc'lik yaptığım için inişli çıkışlı olsa da hallediyorduk, iki tane erkek idol ile Mc'lik yapıyordum ve bunlardan biri yeni çıkarılan Trixxy grubunun üyesi Woojin'di. Yanlış duymadınız, Stray Kids'in eski üyesi Woojin'den bahsediyorum. Solo devam ederken yeni açılan bir şirket bu tarz skandallara karışan üyeleri bir araya getirmiş ve altı kişilik bir grup oluşturmuştu. E yeni çıkış yaptı diye sayıldığından beraber Mc'lik yapıyorduk.
Onca aydan sonra ilk büyük kavgamız Woojin sayesinde oluşmuştu zaten. Pardon Woojin sunbae sayesinde. Taciz olaylarının aslı astarı bilinmiyor ama Minho hâlâ ondan haz almıyor. Sebebi ise Woojin sunbaenin taciz haberlerine mi desem ya da iftiralarına mı artık hangisi doğru bilemiyorum, bunlara dayanamayıp gruptan çıkmak istemesiydi. Tabii kendisi gruptan çıkınca çoğu şarkı tekrardan kayıt altına alındı, üyelerin hepsi son bir haftada yeni klipler çekip yeniden dans koreografileri oluşturup yeniden kayıt aldılar ve bunlar hepsi için zordu. Minho'ya neden diye sorduğumda bana bunu anlatmıştı, haksız da değildi.
Bir yandan da onca yıldan sonra skandallara karışan eski Jyp çalışanı ve büyük başarılara imza atan Jyp çalışanı olarak anılıyorduk. Medya bununla çalkalanıyor diyebilirim.
Medya demişken ilişkimizi olabildiğince uzak tuttuk. Kimse yıllardır ilişkimiz olduğunu bilmiyor. Bizim grupça olan başarılarımız ve Minho'nun bireysel başarıları daha ön planda. Bu ikimiz için de iyi haber, zaten bir sene sonra hepimiz yurttan ayrılacağız, ayrı evlere çıkacağız o zaman hepimiz için daha rahat olur.
Mimi ile Sung-da teyze aynı evde yaşamaya devam ediyor. Mimi istediği gibi avukat olmuştu, Sung-da teyze de fizik tedavisini bu ay bitirmiş eskisi gibi yürümeye başlamıştı. Ha-yoon'da annesi ile kalıyordu. Sung-da teyze yürüyebildiği için artık bir bakıcıya ihtiyaçları yoktu. Ju-ran onnienin her ay mezarını ziyaret etmeye çalışıyorum, onunla dertleşiyorum sanki benimle konuşuyormuş gibiydi, sorduğum soruların cevapları bir anda kafamın içinde doğuyordu.
Nam-gil'e ne söylediysem söyleyeyim bir kulağından girip öbür kulağından çıkıyordu. Gidip Mimi'ye her şeyi itiraf etmişti, Mimi de kabul etmişti. İlişkilerini saklı tutmak için benden yardım istiyorlar, oldu canım başka isteğiniz var mı? Neyse ki seneye ilişkileri devam ederse medyaya yansıtacaklarmış.
Annem, babam ve Ha-ru. Son zamanlarda çok yoğun olduğumdan iki ayda bir görüşsek de bağları asla koparmıyorduk. Haftada en az iki kere görüntülü konuşuyorduk.
Yeon-deok onnieden hâlâ ses yoktu. Bir kere bile bizi aramamıştı, biz de ona ulaşmayı isterdik ama numarasını değiştirmişti.
Alun ve Hongbin oppa. İlişkileri tam gaz devam ediyordu, geçen ay evlenmişlerdi. Zaten aynı evde yaşadıkları için pek bir şey değişmemişti. Şu an ise biriktirdiği paralar ile dünya turu yapıyorlardı, balayını böyle geçiriyorlar.
Gelelim bize, Midnight'a.
Çıkış yaptığımız sene yılın çaylağı ödülünü kazanmıştık. Yine aynı sene yılın en iyi şarkısı ödülü de bizdeydi. Bir tane albüm çıkarmıştık. İki ay sonra hem benim solom hem de fan buluşması yapılacaktı. İlk fan buluşmamız için hepimiz heyecanlıydık. Programlara katılıyorduk sürekli, ardı arkası kesilmiyordu zaten. Ve evet amacımıza ulaşmıştık, eski kpop kültürünü yansıtabilmiştik ve bu planla da öne çıkmıştık. Tek sorun eski kpopu göstermeye çalışıyoruz diye danslarımızda eskisi gibiydi ve bu yüzden bize tembel diyen bir sürü netizen vardı. Ben ise grubun ana dansçısı olarak eski kpop şarkılarına yeni koreografiler hazırlayıp bunları çekiyordum, sonra da Ire onnie düzenleyip Youtube'a yayınlıyordu. Şu anlık herkesi susturmuş gözüküyorduk. Hiç bir kavgaya karışmadık, üyelerimiz hiç bir erkekle anılmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arka Dansçı / Lee Know
Fanfic"Minho" kat bomboştu, Doo-hyun da bundan destek almıştı. Minho durup arkasını döndü "Efendim?" "Seni çok seviyorum" dedi Doo-hyun. Ellerini Minho'nun omzunda koyup destek aldı, parmak uçlarında yükselip dudaklarını birleştirdi. Minicik bir kelebek ö...