Tugay ortaya geçip saçma sapan dans ederken ben ne bok yiyeceğimi düşünüyordum. Daha bu gerizekalıyla zor başa çıkıyordum . Çocuk nereden çıkmıştı şimdi.
Eve geldiğimizde Tugay beni deli etmişti. Dakikada bir, bir şey isteyip istemediğimi soruyordu. Ağzı kulaklarına varmış saf saf evde dolaşıyordu. Hatta ayaklarımı yıkamak için kova bile getirmişti tabiki de izin vermeyip kovayı kafasına vurarak kırdım.
Sabah Saçımın okşanmasıyla uyandım gözlerimi şaşkınlıkla açtım beni yataktan düşürerek, saçımı çekerek uyandıran Tugay bugün şuan beni öperek saçımı okşayarak uyandırıyordu. '' Bismillahirrahmanrrahim Tugay kendine gel'' dedim yüzünü ellerim arasına alarak . Yanaklarındaki ellerimi atıp ''Off senin için yapmıyorum biyerlerin kalkmasın oğlum için yapıyorum'' dediğinde kaşlarımı yukarı kaldırdım ''oğlum mu? Kız olacak o bi kere ne oğlumu'' dediğimde Tugay kaşlarını çattı '' erkek olacak benim oğlum düşünsene ne kadar mükemmel bir çocuk olur'' dediğinde kafasına vurdum ''sus çok konuşma ayağa kalk hadi naş naş''
'' Ya Tugay saçmalama ya bu odanın neden bütün eşyaları mavi daha çocuğun cinsiyetini bilmiyoruz ya kız olursa?'' dediğimde Tugay'ın yüzü düştü ''Doğru ya çok mu erken şey yaptım '' dediğinde güldüm . Onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordum . Ona sıkıca sarıldım '' Seni çok seviyorum iyi ki varsın'' dediğimde eğilip dudağıma küçük bir buse kondurdu '' Ben seni daha çok seviyorum'' dediğinde yine güldüm '' hayır ben'' '' Tamam Berra sen daha çok seviyosun '' deyip kaçmaya başladığında sırtına vurdum. ''Kaçma pislik herif!''
Biraz az oldu ama olsun devamı gelecek gördüğünüz gibi ikinci kitapta çocukları olacak ama gerçekten çok komik ve eğelenceli olacak umarım beğenmişsinizdir ^^ Ve bir sorum olacak 2. kitabın adı ne olsun??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK
RomanceSiyahta beyazın zıttıdır , ama yanında en çok ona yakışır. Belkide aşk herşeyi göze almaktır? Okuyunca seveceksin. (kitap düzenlenmemiştir yazım yanlışı sizi rahatsız edebilir) 17.01.2015