Yukarıda ana karakterimiz Kim Areum'ı görmektesiniz.
" Anne, iki jjajangmyeon, dana kimbap ve kimchi. "
Annemin kafa sallayıp yemeği yapmaya başladığında müşterilere gülümseyip diğer masaya geçtim.
" Merhaba. Ne yemek istersiniz? "
Yeni işten çıktığı belli olan üç kadın menüye uzunca baktıktan sonra bana döndü.
" Rosé tteokbokki, kimbap ve iki kimchi çorbası ve bir tane de japchae. Ahh bir de meşhur tavuğunuzdan lütfen. "
Gülümsedim genç kadına karşı.
" Hemen geliyor efendim. " Dedim ve hemen annemin yanına koştum. O yemekleri tabaklara koyarken ben de hızlıca kimchileri çıkardım.
Busan'ın küçük bir semtinde annem ve küçük erkek kardeşim ile yaşıyorum. Babam 5 yıl önce kanser nedeniyle aramızdan ayrıldı. En büyük isteği büyük emeklerle açtığı bu dükkanın en iyi yerlere gelmesi.
İşte şimdi çoğu yere paket servisi yapan ve bir çok insanın ne kadar lezzetli olduğunu bildiği Areum Chicken bize çok iyi kazanç sağlıyor. Babamın istediği gibi olabildiğince yükselmesini sağladık bu dükkanın.
Bu arada ben bu dükkana adını veren evin ilk göz bebeği Kim Areum. 20 yaşındayım. Çoğu yaşıtım gibi üniversite okumam gerekirdi ama ben aile durumumuz üniversite okumaya yetmediği için çalışmam gerekiyor.
Siparişleri masalara götürüp müşterilere gülümsedikten sonra annemin yanına geri geçtim.
" Bugün yeterince yoruldun zaten. Dinlen biraz. "
Yanaklarını sıkıp kocaman öptüm. Sabahlari bir marketin deposunda çalışıyorum akşamları da annemin yanında. Ağır yükten dolayı sırtım her gün ağrıyor. Ama bunu ben istiyorum. Şikayet edecek değilim ya.
" Sen beni merak etme. "
İçeri geçip mutfağı temizlemeye başladım. Liseyi okurken de part time işlerde çalışıp duruyordum. Okul harçlığımı çıkarmam gerekiyordu. O dönemler dükkan batma noktasına geldiği için elde para kalmıyordu. Ben de mecbur bir işte çalışıyordum. Artık bünyem alışmış olacak ki bunlar bana zor gelmiyor.
" Abla, biraz dinlenmelisin. Eve git hadi. Devamını ben hallederim. "
İşlere öyle dalmışım ki Hyungmin'in geldiğini dahi duymamışım. Sanırım bugün dinlenmeye ihtiyacım var. Hyungmin gelip elimdekileri aldı.
" Yorgun olduğun belli. Dalgınsın. Kendine zarar vereceksin. O yüzden eve gitmelisin. "
Başımı salladım sadece. İki yaş var aramızda ama bazen onun benden daha olgun davrandığını hissediyorum. Eh tabi bir şey de diyemem. Babamı kaybettiğimizde o benden daha küçüktü. Erken sorumluluk almak zorunda kaldı bir erkek olarak.
" Sen de dikkatli ol. Anneme iyi bak. "
Önlüğümü çıkarıp dükkandan yemeğimi de alıp çıktım. Evimiz de aynı sokakta bulunuyor zaten. Hızlıca eve girip üstümü değiştirdim. Yemeğimi yemek için oturduğumda ne kadar yorulduğumu fark ettim. Telefonu elime alıp çok fazla kullanmasam da sosyal medyaya girip kaydırmaya başladım. Takip ettiğim çok fazla stajyer var. Onlara gerçekten özeniyorum. Yeteneğim olmasına rağmen iyi bir eğitim almadığım için kendimi gösteremiyorum. Çocukluktan bu yana en büyük hayalim idol olmak. Ve bazı insanlara bu şansın altın kaşıkla sunuluyor olması bir miktar üzüyor. Ahh Jung Hyesu. O kadar şanslısın ki senin yerinde olmayı çok isterdim.
Gözüm bir anlık pencereden dışarı kaydı. Bugün dolunay ne güzel görünüyordu. Ahh yıldız düşüyor. Umarım dileklerim gerçekleşir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba stajyer (!)
FanfictionHayallerinin dileklerinin bir dolunaya yansıması ile hayatin bir anda değişir. Peki yeni hayatına uyum sağlamak kolay olacak mı? Peki aynı şirkette farklı mevkilerde olmak arkadaşlığı engeller mi? Ya aynı gruba dahil olsalar... BTS'in yeni üyesini...