Yukarıda Lee Mihae'yi görüyorsunuz.
Menajer odadan çıktıktan bir süre sonra o cadı kadın tekrardan geldi. Şarkıyı başlatıp oturdu köşeye.
" Başla. "
Şirketimizin kendi bünyesindeki grubun yani BTS in şarkıları ile başladık. Geçen sene çıkan Blood Sweat and Tears dansını yaparak başladım. İki üç kez durmadan aynı dansa devam ettim. Nefes alamasam da devam edebilecek durumdayım hâlâ. Ama ayaklarım için aynı şeyi diyemem gibi. Ardından ara vermeden Fire dansına geçtik. Dansları yaptıkça kadının şaşırdığını fark ettim. Ama nedenini anlayamadım.
" Biraz dinlen. Birazdan diğerleriyle pratik yapacaksınız. "
Kadının odadan çıkması ile yere çöktüm. Derin derin nefes alıp vermeye çalışıyorum ama nafile. Nefes almak mümkün değil.
Yeonjun" Hyesu, iyi misin? "
Elinde iki tane su ve havluyla gelen Yeonjun'a baktım. Gerçekten o benim en iyi arkadaşım olabilir.
" İyiyim sadece yoruldum biraz. "
Suyu açıp bana uzattı. Suyu içip terimi sildiğimde biraz daha kendime geldim. Yeonjun da bu sırada ısınma hareketleri yapıyordu. Sanırım o kadının diğerleri diye bahsettiği kişilerden biri Yeonjun.
Yeonjun" Isınmana bile müsaade etmeden seni dansa başlattı. Ceza da olsa sakatlanmana neden olacak. Sana olan nefretlerini anlayamıyorum. "
Ahh Yeonjun-ahh inan ben de hiç anlamıyorum. Sen yanımda olmana rağmen anlamıyorsan da sanırım anlamam çok daha zor olacak.
" Choi Yeonjun! Eğitimimi eleştirmek sana mı düştü? Şirketin en iyi stajyeri olman sana bu hakkı veriyor mu gerçekten? "
Kadın bir sinirle yanımıza gelirken başka bir ses onu durdurdu.
" Bayan Kim, stajyerleri eğitmenize diyecek bir şey yok. Ancak o çocuk haklı. Stajyer kıza ısınma yaptırmadan dansa başlattınız. İşinizi ne zamandır böyle yapıyorsunuz? "
Kapıya dönmemle gördüğüm yüz karşısında şaşkınlığımı gizleyemedim. Çünkü BTS üyesi Min Yoongi şuan karşımda. Yeonjun'un hemen eğilerek Yoongi'ye selam vermesiyle ben de eğildim. Resmen şuan Yoongi karşımda. Şaka mı bu?
Bayan Kim" Bay Min, o cezalı olduğu için bugün bütün gün dans etmek zorunda. Ceza almasının sebebini unutmuş olmalısınız. "
Kafamı kaldırıp Yoongi'ye baktığımda suratındaki ciddiyetle geri kafamı eğdim. Sanırım onlar da bana sinirli. Tabi haklılar bu konuda. O kadar çabaladıkları şarkının spoilerını basit bir stajyer veriyor.
Yoongi" Cezalı veya değil. Yaptığınız şey yanlış Bayan Kim. Stajyerlerimiz geleceğimiz. Onların sakatlanmasını istemeyiz. O yüzden bu hatayı tekrarlamanızı istemiyorum. "
Bayan Kim sadece başını sallamakla yetindi. Biz stajyerlerin yanında böyle azar yemiş olmak gururuna dokunmuş olacak ki uzunca süre sessiz kaldı. Yoongi çıkıp gittikten hemen sonra da Mihae ve yanında bir çocuk daha geldi. Mihae hemen gelip bana sarıldı.
Mihae" Sana yine kötü mü davrandı? "
Sorun yok dercesine gülümsedim. Bayan Kim aynı köşesine oturup yeni gelenlerin ısınmasını bekledi. Ardından da yakın zamanda çıkış yapan karma grup Kard'ın Oh Na Na şarkısını açtı. Sanırım şirket karma grup girişiminde bulunacak. Hem söyleyip hem dans ettik. Yeonjun'un gerçekten ne kadar başarılı olduğunu gördüm. Şirketin en iyisi olmakta çok haklı.
Saat 10 civarına gelirken ben hala dans etmeye devam ediyorum. Çoğu stajyer yurtlarına döndü. Tabi ki ben hala dansa devam ediyorum. Çok yorgun olsam da bugünü bayılmadan kapatmak istiyorum. Ama sanırım pek mümkün olmayacak bu. Ara ara gözlerim kararıyor. Bir şekilde kendime gelip dansa devam etsem de çok sık olmaya başladı.
Son kez gözlerim karardığında dengemi kaybettim. Hayır şuan düşemem. Bu kadar güçsüz olamam. Kolumdan tutularak desteklenmem ile şaşırdım. Tekrar doğrulduğumda düşmemi engelleyen kişi ile göz göze geldim.
" BTS'ten Suga.... Ay yani Bay Min. Ben çok teşekkür ederim. "
Yoongi" Hâlâ burada olmanı beklemiyordum. Geçerken müzik sesini duydum. Dinlenmelisin artık. "
Muhtemelen beni hiç sevmiyor ama yine de zarar gelmesini istemiyor. Gerçekten çok iyi kalpli bir adam. Ve çok da yakışıklı. Onu bu kadar yakından görmek beni büyülüyor resmen.
" Bayan Kim 12ye kadar çalışmam konusunda tembihledi. Bay Min... "
Yoongi" Tamam ben de sana şimdilik dinlenmeni söylüyorum. Yarın daha sıkı çalışırsın. Ve ailen... onlar senin için çok çabalıyor. Hala burada olmanı onlara borçlusun. Kendini bir an önce toparla. "
Ailemi tanıyor mu? Vay be Hyesu herkes tarafından tanınıyorsun ama sevilmiyorsun. İnsanlara ne yaptın sen böyle? Gerçekten ne istiyordun?
" Bay Min ben elimden gelen her şeyi yapacağıma söz veriyorum. En iyisi olacağım ve yakında çıkış yapacağım. Bunun için de ne yapmam gerekiyorsa yapacağım. "
Kendimden emin konuştuğumda Yoongi'nin de hoşuna gitmiş olacak ki hafif bir gülümseme kapladı yüzünü.
" Ve şarkınızla ilgili.... Çok özür dilerim. Bir daha böyle bir şey olmayacağından emin olabilirsiniz. "
Yoongi sorun yok der gibi göz kırptığında içim rahatladı. Sanırım ona kendimi affettirebildim.
Yoongi" Hadi menajerin aşağıda bekliyor. Gidelim. "
Ceketimi alıp Yoongi'nin peşinden gittim. Belli etmese de beni kontrol ederek yürüyordu. Tekrar bayılırsam diye endişe ediyor olmalı. Aşağıya indiğimde menajer telefonda konuşuyordu. Yoongi'yi görünce eğilerek selam verdi. Tabi Yoongi de ona aynı şekilde selam verdi.
Yoongi" Yurduna götür onu artık. Bugün fazlasıyla cezasını çekti zaten. Yarın da Bayan Kim'e cezasını bitirmesini söyler misin? "
Menajer" Tabi ki söylerim Bay Min. Hoşçakalın. "
Menajer eliyle geçmemi istediğinde Yoongi'ye döndüm. Önce eğilerek selam verdim.
" Her şey için teşekkür ederim Bay Min. Söz veriyorum sizi pişman etmeyeceğim. "
Yoongi bir anda serçe parmağını uzatınca afalladım. Neyseki çabuk toparladım. Hemen serçe parmağımı onunki ile birleştirdim. Daha sonra da baş parmaklarımızı birleştirdik.
Yoongi" İşte şimdi söz verdin. Sözünde dursan iyi edersin. "
Kocaman gülümseyip başımı salladım. Elini çektikten sonra şirketten çıkıp gitti. Vay be biraz önce ne oldu öyle? Yoongi'ye söz verdim. Ve tabi eline de dokundum. Ay çok heyecanlıydı. Ay bir dakika ben Yoongi'ye söz verdim. Çok daha iyi olmam gerekiyor.
Biz de hemen ardından şirketten çıkıp arabaya bindik. Yurda vardığımda hemen yatağıma yöneldim.
Mihae" Hyesu gelmişsin. Bir şey olmadı değil mi? "
" İyiyim. Hiç merak etme Mihae. Çok daha iyi olacağım. Şimdi uyumam lazım yarın erken kalkacağım. İyi geceler Mihae. "
Daha fazla dinlemeden hemen ranzanın üstüne çıktım. Bugün uyumalı ve yarın erken kalkmalıyım. Sabah için spor ve sonrasında yemek yiyip çokca çalışmalıyım. Yarından itibaren Hyesu'nun en iyi hali için uğraşacağım. Ben idol olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba stajyer (!)
FanfictionHayallerinin dileklerinin bir dolunaya yansıması ile hayatin bir anda değişir. Peki yeni hayatına uyum sağlamak kolay olacak mı? Peki aynı şirkette farklı mevkilerde olmak arkadaşlığı engeller mi? Ya aynı gruba dahil olsalar... BTS'in yeni üyesini...