/4

26 2 111
                                    

Yukarıda Kim Areum'ı yanii yeni ismiyle Jung Hyesu'yu görüyorsunuz.

Sabah planladığım gibi erkenden uyandım. Gri şort sweat takımımı giyip yurttan çıktım. Orta tempo ile bir saat koştuktan sonra nefes nefese yurda geri döndüm. Ben geldiğimde Mihae daha yeni uyanıyordu.

Mihae" Sen nereden geliyorsun böyle? "

" Koşudan geliyorum. Hadi kalk yemek yiyelim. "

Mihae banyoya giderken ben de hemen yemek hazırladım ikimize de. Yurttaki diğer kızları hiç görmedim. Acaba onlar nerede? Neyseee beni ilgilendirmiyor şuan.

Mihae" Bu kadar erken kalktığını göreli baya uzun zaman oluyordu Hyesu. "

" Bundan sonra daha çok göreceksin gibi. "

İkimiz de gülerek yemeklerinize odaklandık. Çok fazla yemeden masadan kalkıp duş aldım. Ne kadar onaylamasam da kilomu düzene sokmam gerekiyor sanırım. O yüzden de daha az yemeye karar verdim. Duştan çıkıp saçlarımı kurutup hazırlandım. Mihae çoktan hazırlanmış beni bekliyordu. Daha fazla bekletmeden ceketimi alıp birlikte aşağı indik. Menajer evin tam önünde arabada bekliyordu bizi. Kısa süre sonra şirkete geldik.

Menajer" Bugün BTS'in yeni şarkısı çıkıyor. Dans odalarında büyük ekranlara yansıtacağız. Bir saat sonra hazır olun. "

Mihae ile heyecanla yerimizde zıplayarak sevincimizi yansıttık. Mihae'yi gerçekten çok sevdim. Çok eğlenceli ve masum bir kız. Ayrıca da başarılı.

Koşarak dans odasına gittik. Dans öncesi ısınma yaptık. Biraz dans ettikten sonra ses açma çalışması yaptık. Mihae'nin rapte bu kadar iyi olduğunu yeni görüyorum. Akıcı ve güzel bir ses tonu var rap için. Şarkının yayınlanmasına 10 dakika kala ikimizde dinlenmek için oturduk yerimize.

Mihae" Şarkının bir kısmını bilmemize rağmen klibi aşırı merak ediyorum. "

" Ben de çok merak ediyorum. "

Büyük ekran açıldığında biz de heyecanla karşısına oturduk. Koşa koşa Yeonjun da dans odasına girip yanımıza oturdu.

Yeonjun" Başlamadı değil mi daha? "

" Tam zamanında geldin. Al su iç nefeslen biraz. "

Elimdeki suyu Yeonjun'a verdim içmesi için. O da nefes almaya çalışıyordu. Ve işte yayınlandı. BTS yeni şarkısı Not Today.


Bütün klibi çığlıklarla ve hayranlıkla izledik. Hepsi o kadar yakışıklı ve harikalar ki hayran olmamak elde değil resmen.

" Ahh çok güzel bir klipti. Hepsi çok yakışıklıydı. "

Klibi tekrar açıp dansta aklımızda kaldığı kadar Yeonjun ile yapmaya çalıştık. İkimizin de hızlıca öğrenmek gibi bir yeteneği var sanırım. Mihae de bizi izliyordu. Bir anda ayağa kalkıp eğildiğinde şaşkınlıkla arkamı döndüm. BTS üyeleri karşımızda ve bizi alkışlıyor.

BTS ÜYELERİ BİZİ ALKIŞLIYOR!!!

Bir dakika yanlış oldu yine. BTS BURADAAAA!!!! Kalbim yerinden çıkacak şimdi. Yoongi ile göz göze gelince hemen eğilerek selamladım onları. Onlar neden burada asla anlamıyorum. Ama hepsi müthiş görünüyor. Ahh Tanrım!

Rm" Merhaba stajyerler. Klibi nasıl buldunuz bakalım? "

Yeonjun" Efsane iyiydi hem dansınız hem klibiniz hem de şarkı. Çok iyiydi hepsi. "

Merhaba stajyer (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin