/10

4 1 17
                                    

Uzun koşuşturmaların ardından dans odasında soluklandık. Ve o önemli soruyu soran Mihae oldu.

Mihae" Hyesu... Jungkook ile gerçekten sevgili mi oldunuz? "

Derin bir nefes alıp verdim. Daha fazla saklayamazdık. En azından bilsinler ki çeneleri kapansın.

" Evet şuan sevgiliyiz. Ama lütfen kimseye söylemeyin. Bu ikimiz için de iyi olmaz çünkü. "

Mihae de Yeonjun da rahatlamış gibi nefes alıp verdiler. Gerçekten sadece bunu öğrenmek istiyorlardı. Neyse öğrendiklerine göre bir süreliğine kurtuldum onlardan.

Uzun süre dans provası yaptık. Ve fark ettim de Beomgyu bugün de bizimle değildi. İçimde kötü bir his var nedense. Çıkış yapamayacak gibi bir his.

Biz provalara devam ederken kapının açılması ile arkamızı döndük. Jungkook'u görmemiz ile birlikte Yeonjun ve Mihae hemen eğilerek onu selamladı.

Jk" Yeonjun, toplantı salonunda bekleniyorsun. Ve Hyesu... Senin de benimle gelmen gerekiyor. "

Yeonjun'un şaşkın gözleri beni bulup ne olduğunu sorduğunda omuz silktim. Ben de bilmiyorum ki neden çağırdıklarını. Yeonjun fazla zaman kaybetmeden odadan çıkıp giderken ben de Mihae'ye hoşçakal diyip odadan çıktım.

Jungkook ile birlikte yürümeye başladığımızda merakla ona döndüm.

" Kook, bir sorun mu var? "

Jk" Hayır sorun yok. Konuşmamız gereken bir konu var. "

O böyle yapınca daha da merak ediyorum. Fazla sürmeden kendine ait odasına geldik. İçeri girdiğimiz gibi koltuğa oturdum ve konuşmasını bekledim.

Jk" Endişelenecek bir şey değil. Bakma bana öyle. Ağustosta planlanan bir dünya turu etkinliğimiz var. "

Doğru ya ben bunu unutmuştum. Dünya turu var.

Jk" Ben... Bütün yetkililerle konuştum. Pd de artık biliyor bizi. Bunu uzun bir süre daha saklamayı planlıyoruz ancak... Ben dünya turundayken seni burada bırakmak istemiyorum. O yüzden gerekli izinleri aldım. Ve sen de bizimle geliyorsun. "

Ne yani BTS ile dünya turuna mi gidiyorum. Jungkook sen gerçekten nasıl bir adamsın. Bana fark ettirmeden gerekli tüm izinleri halletmiş bile.

" Keşke bana da fikrimi sorsaydın ama yine de teşekkür ederim Kook. "

Jk" Gelmek istemiyorsan... "

" İstiyorum... Sadece benim de haberim olsaydı sen bu kadar uğraşırken. "

Beni hızlıca geçiştirmek için yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

Jk" Gel hadi toplantı salonuna gidelim biz de. "

Daha fazla konuşmadan Jungkook ile toplantı salonuna gittik. Salon çok geniş ve içerisi de çok kalabalıktı. Bu dünya turu için iyi hazırlanıyorlar anlaşılan. Yeonjun'u görmem ile gülümsedim. Jungkook ile gidip onun yanına oturduk.

Pd" Evet, Hyesu ve Jungkook da geldiğine göre toplantımıza devam edelim. Evet çocuklar çok yoğun bir dönem sizi ve bizleri bekliyor. Dünya turuna Seul'de başlayacaksınız. Ve bir gün öncesinde de yeni şarkınızın çıkışını planlıyoruz. Bu süreçte hem klip çekimi hem yeni şarkının çalışmaları hem de konser hazırlığı yapılacak. "

Sundeok" Dans pratiklerine uzun bir zaman ayırmak zorunda kalacağız. Uykusuz gecelere hazır olmanız gerekiyor. Ayrıca arka dansçıların da ayarlamasını hazırlıyor olacağım. Choi Yeonjun'un V'nin solosuna konserde de arka dansçı olarak eşlik etnesine karar verdik. Diğer arka dansçılarla beraber eğitim alacak. "

Rm" Yeonjun'un karma grup için çıkışa hazırlanması gerekmiyor mu? "

Pd" O konuyu şuan konuşmak istemiyordum ama madem konusu açıldı... Jung Hyesu, Choi Yeonjun, Lee Mihae ve Choi Beomgyu'nun birlikte çıkışını iptal ettik. Yeonjun ve Beomgyu için başka planlarımız var ancak... Hyesu ve Mihae için henüz bir çıkış yolu yok maalesef. "

Üzüntümü belli etmemek için kendimi olabildiğince tuttum. Şuan öğrenmek istemediğim bir haberdi bu. Ama Yeonjun'un çıkış yapabilecek olmasına çok sevindim. Ona bakıp kocaman gülümsedim tebrik edercesine.

Pd" Önümüzdeki günlerde toplantılara devam edeceğiz. Şimdi çalışmalara başlayabilirsiniz. "

Pd ve üst görevliler odadan çıkarken Bts, Yeonjun ve ben yalnız kalmıştık.

Yoongi" Hyesu... Biliyorum bu çok üzücü... "

" Evet üzücü. Çünkü bunun için çok çalıştım. Ve bunu bu kadar basit bir şekilde söyleyemez. "

Rm" Rahat ol sen. Pd'nin öyle dediğine bakma eminim yakında çıkışınla ilgili tekrardan bir araya geleceksiniz. "

Yeonjun" Pd'nin bir erkek grubu çıkarmayı düşünüyormuş. Sanırım Beomgyu ve beni o gruba dahil edecek. "

Yeonjun'a dönüp boynuna sarıldım. O bunu gerçekten hak ediyordu. O yüzden de kendim için üzülmeyi bırakıp onun için sevinmeye karar verdim.

" Yeonjun-ahh, tebrik ederim. Çok iyi bir idol olacağına eminim. "

Yeonjun ile sarılmayı bırakıp yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip yerimden kalktım.

" İzninizle biraz çalışmam gerekiyor. "

Hepsinin onaylayan bakışları ile kapıya yöneldim. O an fark ettim ki Jungkook da benimle geliyordu. Onu bir süreliğine görmezden gelip müzik odasına girdim.

Jk" Ses çalışması mı? "

Başımı sallayarak kendime ait dosyayı çıkardım. Buraya şarkı sözü denemeleri yapıyorum. Ve son zamanlarda da ses çalışmalarımda mutlaka kendi yazdığım sözleri de şarkıya ekliyorum.

" Ne zaman olacak? Bilmiyorum ama
Eğer seninle tekrar karşılaşırsam
Gözlerinin içine bakıp
Seni özledim diyeceğim "

Şarkı sözlerinde mi yoksa söyleme şeklimde mi sıkıntı var anlayamadım. O sırada Jungkook da bunu fark etmiş olacak ki yanıma gelip sözlerin devamını kendi uydurarak söylemeye devam etti.

Jk" Yalnız başıma, büyüleyici hatıralarla
Dans ediyorum ve yağmur yağıyor
Bu sis dindiği zaman
Islak ve çıplak ayaklarım ile sana koşacağım
O zaman sarıl bana

Bana bakan hafif gülümsemenin ardından

Güzel bir mor şekil çizeceğim

Ayak izlerimiz uyuşmasa bile

Bu yolda seninle yürümek istiyorum

Hala seninleyim... "

Sözlerine ve onun olağanüstü sesine karşı büyülenmiş gibi kalakaldım. Onun sesi gerçekten çok güzel. Gözlerimin içine bakarak söylediği sözler...

Jk" Seni seviyorum Hyesu. "

Jungkook yavaştan dudağıma yöneldiğinde dudaklarına karşılık verdim. Yumuşak ve kısa süren öpüşmemizin ardından birbirimizden ayrıldık.

" Ben de seni seviyorum. "

Jungkook'un bir anda kapıya odaklanması ile şaşkınlıkla arkamı döndüm. Kapıda bekleyen bedeni görmemle de Kook'a geri döndüm. Oldukça ciddileşmişti. Umarım bir sıkıntı çıkmaz.

Merhaba stajyer (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin