Kook'un odasından çıkıp dans odasına gittim. Yaptığı şey için ona çok kızgınım. İsteğim olmadan nasıl böyle bir şey yapmaya kalkar? Tam da onlar ile dünya turuna çıkacakken bunun yaşanması iyi olmadı.
Ben das odasında oturmuş olanları düşünürken içeri giren Tae ile yerimde doğruldum.
V" Hyesu... Bir sıkıntı yok değil mi? "
Elimi iki yana salladım sorun olmadığını belli edercesine. O da yanıma gelip oturdu.
V" Jungkook üzgün duruyordu. Emin misin iyi olduğunuza? "
" Evet. " Dedim derince bir nefes vererek.
" İyiyiz ama... Sanırım biraz birbirimizden uzak dursak iyi olacak. "
Taehyung sadece kafasını sallamakla yetindi. O da diyecek bir şey bulamıyordu.
-- 4 Mart 2019 --
BTS'in dünya turundan erken ayrılıp Kore'ye geri döndüm. Tabi uzun zamandır da sürekli Kore'ye gidip geliyordum. Çünkü en yakın arkadaşımın çıkışı için onun yanında oluyordum. Evet evet... Bugün büyük gün çünkü Yeonjun'un grubu ile ilk çıkışı bugün olacak. Onun için o kadar heyecanlıyım ve mutluyum ki içim içime sığmıyor.
Bunun dışında hepinizin merak ettiği bir konu olan son olaylardan sonra Jungkook ile ne yaşadığımız. Evet evet pek merak edilecek bir şey olmadı. Aslında hiçbir şey olmadı. Jungkook ile aramızda uzunca bir mesafe vardı ve aradan yeller esti diyebilirim.
O olaydan sonra ben biraz uzaklaştım Kook'tan. Tabi yine konuşuyorduk ama herkesin görebileceği şekilde bir mesafe vardı. Onun performansını etkilemek istemediğim için sık sık Kore'ye dönüş yaptım. Tabi bunun bir sebebi de Yeonjun'un çıkışının olmasıydı.
Yeonjun'un grubu ile de tanıştım. Hepsi çok tatlı insanlar. Zaten birini tanıyordum, Beomgyu. Onun dışında Taehyun, Soobin ve Huening ile tanıştık. Onlar gerçekten genç ve yetenekliler.
" Hyesu... "
Oturduğum yerden kapıya döndüğümde Yeonjun'u gördüm karşımda. Sevinçle kalkıp ona sarılmak için koştum. Onun samimiyetini ve arkadaşlığını çok seviyorum.
" Yeonjun-ahh... Seni çok özledim canım. "
Yeonjun" Ben de seni özledim. Ne yapıyorsun burada? "
" Ne yapabilirim? Tabi ki de yayınlanacak MV'nizi bekliyorum. "
Yeonjun minik ve sıcak gülümsemesini yüzüne yerleştirdiğinde ben de gülümsedim. Yanaklarımı sıkmayı ihmal etmeden yürümeye başladı koltuğa doğru.
" Çok mutluyum biliyor musun? Her şeyden çok sevdiğim arkadaşım nihayet bir idol oluyor. "
Yeonjun" Yah! Aklıma geldi. Mihae nerelerde? Uzun zamandır onu görmüyorum. "
Mihae'nin ismini duymamla tüylerim diken diken oldu. Yeonjun'un performansının düşmemesi için ona söylememiş olsak da artık onun da bilmesi gerekiyor. Ama şimdilik değil.
" Mv'yi izledikten sonra onun yanına gidelim mi? "
Yeonjun bir şey anlamadıysa da kabul etmek durumunda kaldı. Çok beklemeden mv yayınlanmaya başladı. Mv'nin başlaması ile Yeonjun'u görmem bir oldu.
" Woaahh!! Yeonjun-ahh bu yakışıklılık ne böyle? "
Çocukların hepsi parlıyordu resmen. Bu da beni oldukça hayran bıraktı.
" Sanırım ilk hayranınız ben olacağım Yeonjun. Gerçekten hepiniz çok tatlısınız. "
Yeonjun" Senin de çıkış yaptığın günü görseydik artık. "
Telefonumun çalması ile dikaktim dağıldı. Ekranda gördüğüm yazı nedensizce gülümsetirken fazla vakit kaybetmeden cevapladım.
" Efendim Jungkook. "
Yeonjun, Jungkook'un ismini duyar duymaz odadan çıkıp gitti. Onun huyuna hayranım gerçekten.
Jk" Ne yapıyorsun diye aramak istedim. "
" Yeonjun ile yeni MV'sini izledik. Konuşuyorduk öyle. "
Jk" Ahh... Yeonjun bugün grubu ile çıkış yaptı değil mi? Aklımdan çıkmış. Onu tebrik ettiğimi söyler misin? "
" Tabii ki, söylerim. "
Telefonda kısa bir sessizlik oluştuğu anda Jungkook izin vermeden konuşacak bir şey buldu.
Jk" Sen nasılsın Hyesu? "
" Ben gayet iyiyim. Bugün Pd'nim görüşmek için çağırdı. Onun yanına gideceğim. Ama ondan önce Mihae'yi ziyarete gitmem gerek. Yeonjun'un da henüz haberi yoktu. Onu da götürmeyi düşünüyorum. "
Jk" Ziyaret etmen iyi olur. Mihae zor bir dönemden geçiyor sonuçta. Senin iyi olmana sevindim. "
" Pd ne konuşacak benimle? Senin bir fikrin var mı? "
Jk" Hayır, bir fikrim yok. Ahh... Üzgünüm Hyesu, kapatmam gerek. "
" Sorun değil. Görüşürüz. "
Jk" Seni seviyorum tatlım. "
Karşılık vermediğim için görüşürüz diyerek kapattı telefonu.
Yerimden kalkıp odadan çıktım. Yeonjun kapıda bekliyordu. Hemen koluna girdim.
" Hadi gidelim. "
Birlikte şirketten çıkıp arabaya bindik. Daha sonra da hastaneye. Mihae yaklaşık 6 aydır hastanede tedavi görüyor. Dans sırasında bacağını kırdığı için uzun zamandır aramızda değildi. Yeonjun'un performansının düşmemesi adına ona söylemedik bu durumu.
Yeonjun" Hyesu neden hastaneye geldik? "
" Gel benimle. Soru sorup durma. "
Daha fazla konuşmak yerine beni takip etmeye karar verdi. Üst katlara çıktığımızda Mihae'nin odasının önünde durduk. Derin bir nefes alıp kapıyı açtım.
Mihae bacağını kırdıktan sonra doktorlar onun dansı bırakması gerektiğini söyledi. Aslında 6 aydır hastanede olmasının sebebi psikolojik olarak çöküntüde olması. Bir çok kez intihar etmeye çalışması. Bu yüzden de gözetim altında tutmaya karar verildi.
Yatağında hareketsiz bir şekilde yatan Mihae'yi görünce korkuyla yanına koştum. Hastaneye her geldiğimde aynı korkuyu yaşıyor olmam sanırım benim de psikolojinin pek iyiye gitmediğini gösteriyor.
" Mihae... "
Mihae gözlerini açıp bana baktığında derince bir nefes alıp verdim. Bir anlık elim ayağım tutmaz oldu anlık korku ile. Hemen bir yere tutunup dengemi sağladım.
Yeonjun" Mihae... Sen iyi misin? Neden buradasın? Benim neden haberim yok? "
Mihae" Yeonjun-ahh... Seni gördüğüme çok mutlu oldum. Hyesu'ya yardımcı olur musun? "
Yeonjun da Mihae de anlık kötü olduğumu fark etti. Yeonjun hemen yanıma gelip belimden destekleyerek koltuğa oturttu.
Yeonjun" Evet kızlar... Şimdi biriniz bana ne olduğunu anlatsın bakalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba stajyer (!)
FanficHayallerinin dileklerinin bir dolunaya yansıması ile hayatin bir anda değişir. Peki yeni hayatına uyum sağlamak kolay olacak mı? Peki aynı şirkette farklı mevkilerde olmak arkadaşlığı engeller mi? Ya aynı gruba dahil olsalar... BTS'in yeni üyesini...