Jk" Biraz oturalım mı? "Oturmak mı? Senle ben mi? Ay bana bir şeyler oluyor. Benim elimden de kahvemi alıp masanın birine geçip oturdu. Yani mecburen gidip yanına oturucam. Kesinlikle mecburen.
Yanına gidip oturduğumda kahvemi önüme koydu.
Jk" Çalışmalar nasıl gidiyor? "
Ay baya arkadaşı gibi konuşuyor benimle. Ne oldu buna bir anda?
" İyi gidiyor şuanlık. Sanırım şirket karma grup çıkarmayı düşünüyor. "
Jk" Ciddi misin sen? Karma grup olarak siz mi çıkacaksınız? "
Rahatsız mı oldu o bana mı öyle geldi yoksa?
" Sanırım evet. Ben, Yeonjun, Mihae ve Beomgyu. Yeni grup Kard gibi olacakmışız sanırım. "
Düşünür gibi yapsa da şuan rahatsızlığını gizliyor gibi bir hali var.
Jk" Anlıyorum. Birkaç gündür durulduğunu görüyorum. Eski vurdum duymaz halin yok. Buna epey sevindiğimi söylemek istedim. Artık idol olmak istiyorsun sanırım. "
Hyesu sen BTS ile bu kadar yakın mıydın yani?
" Ben... İdol olmak istiyorum. Bu yüzden de çabalamak istiyorum. "
Jk" Hyesu bir şeyi merak ediyorum. İzninle sorabilir miyim? "
Eliyle yüzünü sildi. Yüzü kıpkırmızı oldu. Bir dakika Jungkook neden bu kadar kızardın sen? Hyesu ile ne yaşadınız siz ya. Başımı salladım sadece devam etmesini istercesine.
Jk" Şey... Sana daha önce de sormuştum ama kararın yine aynı mı merak ediyorum. Senden hoşlanıyordum ama daha sonra tavırların iyice değişmişti. Ve kendi kendime iyi ki reddedilmişim demiştim. Ama şuan senin tekrardan eskiden hoşlandığım o kız olduğunu görünce... Tekrardan şansımı denemek istedim. "
Bir dakika daha önce Hyesu'dan mı hoşlanıyordun. Ve sen... Ve ben seni red mi ettim? Yani Hyesu seni reddetti.
Jk" Hyesu benimle sevgili olur musun? "
Ay sordu soruyu. Ay vallahi söyledi. Sevgili olalım dedi. Ay ne dicem ben şimdi?
Jk" Tamam dur. Cevap verme. Şöyle de yapabiliriz. Biraz birbirimizi tanıyalım. Gerçi çoğunlukla sohbetimiz oldu beni tanıyor olmalısın. "
Heyecanlı heyecanlı anlatıyor. Gerçekten istiyor mu yani? Gerçekten benden mi hoşlanıyor. Heyecanla konuşurken elleri de sürekli hareket ediyor. Elimi uzatıp elini tuttum onu durdurmak için. Durması ve beni dinlemesi gerekiyor çünkü. Hyesu ile konuştu evet ama biz hiç konuşmadık. Ben onu hiç tanımıyorum. İnternette bildiğim kadar yani.
" Bay Jeon... "
Jk" Jungkook de artık. Bana hiçbir zaman bay şeklinde hitap etmezdin sen. "
" Evet... Jungkook tam da bu konuda konuşmamız gerekiyor. Ben... Bilmiyorum anlatmam ne kadar doğru olur. Yani saçma bulacaksın belki. Ama sanırım şuan bunu sadece sana anlatabilirim. "
Jungkook'un gözlerine baktım. Merakla ne diyecegimi dinliyordu.
" Kook, ben Hyesu değilim. "
Durdum ve tepkisine baktım. Anlayamadı normal olarak. Ne dediğimi çözmeye çalışıyor. Yüz ifadesinden belli oluyor bu.
Jk" Nasıl yani? Anlayamıyorum üzgünüm. Daha açıklayıcı anlatır mısın? "
O kadar nazik davranıyor ki içten içe kafayı yiyorum.
" Tamam daha açık oluyorum. Jungkook ben aslında... Bak olayları en başından anlatsam daha iyi olacak. Ben aslında başka bir insandım adım Areum'dı. Bir gece yıldız kayarken dilekte bulundum. Ve bu dilekten hemen öncesinde Hyesu'nun hesabına bakıyordum. Sanırım dileklerim tuttu ama yanlış tuttu. Ben uyandığımda Hyesu'nun yerine geçmiştim. Nasıl oldu bilmiyorum görüntüm hala Areum ama ismim ve hayatım Hyesu. O yüzden de seninle ne yaşadığımızı bilmiyorum. İki üç gün öncesine kadar olaylara hakimim. "
Her şeyi anlattıktan sonra ilk kez gözlerine baktım Jungkook'un. Dalga geçmesini beklerken o çok düşünceli şekilde beni izliyordu. Gerçekten anlamaya çalışıyor. Sen böyle yaparsan ben sana aşık olurum Kook. O yüzden yapma bunu bana.
Jk" Benim için anlaması çok zor. Özür dilerim Hyesu ama doğru mu anladım? Aslında şuan karşımda oturan kişi Hyesu değil. "
Başımı sallayarak onayladım onu.
Jk" Şaşırdığım şey şu Hyesu... Ya da Areum mı demeliyim sana bilmiyorum. Üzgünüm. Hyesu'nun o sevdiğim hali gibi davranıyorsun. Hyesu kısa bir zamanda çok agresif bir insan olmuştu. Şuan sen ona aşık olduğum dönemdeki kızsın. Kafam çok karıştı. Şuan asıl aşık olduğum kızın kim olduğunu anlayamıyorum. "
" Özür dilerim Jungkook. Sana bunu anlatıp kafanı karmakarışık hale getirdiğim için özür dilerim. Ama senin hislerine karşılık bu yalana devam edemezdim. "
Jungkook'un bütün ayarlarıyla oynamış bulundum istemeden. Düşünceli bir şekilde iki saattir elinin üstünde olan elime baktı. Ay ben elimi çekmeyi mi unutmuşum? Rezillik ya. Elimi çekmeye yeltendiğimde Jungkook bunu engelleyip elimi tuttu.
Jk" Hyesu... Yani Areum eski hayatına dönebilecek misin? İdol olmayı istiyor musun? "
" Kook bana Areum deme suan Hyesu'nun hayatındayım. Hyesu diyebilirsin. Bu isme de neredeyse alıştım zaten. Ve eski hayatıma dönebilecek miyim inan ben de bilmiyorum. Keşke bunun bir cevabı olsa. Ama maalesef yok. Ve ben idol olmayı çok istiyorum. Areum olduğumda da bunu çok istiyordum. Hyesu iken de istiyorum. Eski hayatıma dönene kadar idol olmak için çabalayacağım. "
Jungkook başını salladı. Hiç dikkatini bozmadan beni dinledi tüm konuşma boyunca. Hiçbir şey ile dalga geçmedi. Veya beni yargılamadı. Onun bu kadar olgun olduğunu bilmiyordum.
Jk" Hyesu... Sana her zaman destek olacağımı bilmeni istiyorum. Her zaman yanında olacağım. Söz veriyorum. Seni tanımaya çalışmak istiyorum. Çünkü sen aşık olduğum o insansın. Ama emin olmam lazım. Umarım sen de beni bu süreçte tanımaya çalışırsın. "
Her şeye rağmen benim yanımda olacağını mı söylüyor? Gerçekten beni seviyor mu? Ah Jungkook-ahh. Umarım bu yolculukta fazla yorulmazsın.
" Bir şey sorucam Kook. Sen diğer üyelerin yanında beni tanımıyormuş gibi yaptın. Neden? "
Jk" Hyesu ile böyle anlaşmıştık. Kimse bilmeyecek konuştuğumuzu diye. Ama artık buna gerek yok gibi. "
Kafasıyla arkayı işaret ettiğinde hemen arkama döndüm. Sizin burada olmamanız lazımdı. Evet sanırım artık sır falan kalmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba stajyer (!)
FanfictionHayallerinin dileklerinin bir dolunaya yansıması ile hayatin bir anda değişir. Peki yeni hayatına uyum sağlamak kolay olacak mı? Peki aynı şirkette farklı mevkilerde olmak arkadaşlığı engeller mi? Ya aynı gruba dahil olsalar... BTS'in yeni üyesini...