/8

6 2 43
                                    

En son Yoongi'nin patavatsız sorusunun üzerine tekrardan bir konuşma gerçekleşmedi. Öyle ki masada buz gibi soğuk rüzgarlar esiyor.

Jhope" Ee... Biz... Iı... Hyesu ile tam tanışmadık. Değil mi Hyesu? Bize kendini tanıtmak ister misin biraz? "

Jhope büyük bir cesaret ile ortamdaki soğuk havayı kırmaya çalıştı. Sanırım şuanlık başarılı oldu.

" Ben... Ben Jung Hyesu. "

Yoongi" Merak ettiğim bir şe... "

Yoongi'nin cümlesini kesen Jin oldu.

Jin" Sen daha fazla bir şey merak etme bence. "

Dediği şey üzerine hepimiz güldük. Şimdi ortam biraz daha yumuşamıştı işte. Ben de sonunda utancını nasıl geçmesi ile Jungkook'a dönebildim. O da bana bakıyordu gülerken. Of utançtan geri önüme dönmek zorunda kaldım. 

Jimin" Hyesu... Merak ediyorum da spoiler mevzusunda... "

" O durum için gerçekten özür dilerim her birinizden. Emeklerinize saygısızlık ettim. Ancak kendimde değildim. Neden yaptığımı hatırlamıyorum. Ama bir daha olmayacağına emin olabilirsiniz. "

Omuzumda hissettiğim sıcacık eller ile sağa döndüm. Jungkook'un gülümseyerek onaylayan bakışları ile biraz olsun rahatladım. Bu konu her açıldığında kendimi çok mahcup hissediyorum. Oysa bunu yapan ben değilim bile.

Jimin" Yanlış anlama Hyesu. Seni suçlamak için değildi sorum. "

" Ahh... Sorun değil. Ben sadece size karşı çok mahcup hissediyordum. "

Rm" Bunları boşver şimd... "

Yoongi" Jungkook ile sevgili misiniz siz? "

Yoongi durdu durdu patlattı soruyu. Asla durdurulamıyor resmen. İnat etti, sabretti sonunda sordu.

Masada yine bir sessizlik hakimiyet kurduğunda Jungkook'un ayağa kalkmasıyla ona döndü herkes. Jungkook'un gözü ise sadece benim üzerimdeydi.

Napıyor bu deli oğlan böyle?

Jk" Şey... Artık bu konuda daha cesur olma vakti geldi. Hyesu... "

Elini bana uzatıp yerimden kalkmamı sağladı.

Jk" Hyesu... Seni gerçekten çok seviyorum. Ve düşündüm ki sana karşı hislerimde hiçbir değişme yok. Sen benim o aşık olduğum kızsın. Bu yüzden... Benim sevgilim olur musun? "

Kalbim yerinden çıkacak gibi resmen. Gözlerinin içine baktığımda hislerinin gerçek olduğu çok belli oluyordu. Sanırım ben de...

Dudağımda hissettiğim bu sıcaklık...

Jungkook...

Ben... Beni öptü mü?

Şuan dudaklarıma dudaklarıma değiyor mu gerçekten? Tanrım... Bu gerçekten oluyor mu? Sımsıcak dudakları... Müthiş kokusu... Ben ölüyor olabilir miyim acaba?

Jungkook benden ayrıldığında kıpırdayamıyordum heyecanımdan ve utancımdan. Abilerinin yanında teklif etmesi yetmemiş gibi bir de onların yanında beni öptü.

Jungkook kıpırdamadığımı görünce telaşla ne yapacağını düşündü.

Jk" Hyesu... Özür dilerim. Ben... Ben gerçekten özür dilerim. İznin olmadan yapmamalıydım. Özür dilerim. Hyesu iyi misin? "

Yavaşça sola, Bts'in olduğu tarafa döndüğümde hepsi bir anda farklı taraflara bakmaya çalıştı. Ama anladım ki biraz önce olan şeyi film izler gibi izlediler. Ve ben bu utanç ile daha fazla burada duramayacak gibiyim. Tüm vücudum alev alev yanıyor resmen. Sen bana ne yaptın böyle Jungkook?

Merhaba stajyer (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin