Jungkook'un dudağıma yapışması ile ona karşılık vermem bir oldu. Beni kendine iyice çekip tutkulu bir şekilde öpmeye devam ediyordu. Yavaşça yatağa doğru yattı öpüşmeye devam ederken. Bir yandan da elleri bacaklarımdan kalçalarıma doğru ilerliyordu. O anda ayırdım dudaklarımı. Ne kadar o dudaklara tutulmuş olsam da bırakmam gerekiyordu. Jungkook da anın şaşkınlığı ile kalakalmıştı. Kalçama giden ellerini anında çekip benimle birlikte doğruldu.
Jk" Bir... Şey mi... Oldu? "
Nefesi kesilmişti. Anın verdiği heyecan ve tutku ikimizin de içini titretmişti.
" Özür dilerim Kook. "
Jungkook anında kendine çeki düzen verdi. Daha sonra da benim üzerimi düzeltmeye başladı. Gözlerime bakamıyordu bile.
Jk" Asıl ben özür dilerim. Bunu yapmama... "
" Senin suçun değil. Ben seni kışkırttım. Ama özür dilerim. Sanırım şuan bunu yaşamak istemiyorum. Sadece birlikte uyusak olur mu? "
Jk" O... Olur. Tabi ki uyuyalım... Sadece... Birlikte... "
Jungkook tekrardan yatağa yattığında yanına yatıp ona sarıldım sıkıca.
" Jungkook... "
Jk" Efendim. "
" Seni seviyorum. Ve... Sevgilin olmak isterim. "
Jk" Sen... Ciddi misin? "
" İyi geceler Kook. "
Utancımdan daha fazla konuşamamış olsam da o beni anladı ve sıkıca sarıp başıma küçük bir öpücük kondurdu.
.
.
.Sabah uyandığımda Jungkook yanımda değildi. Geceyi hatırlayınca gerçekten onun yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyorum.
Kapıdan çıkmamla Taehyung ile karşı karşıya gelmem bir oldu. O da şaşırmış olacak ki ilk başta bir şey diyemedi.
V" Sen burada mıydın? "
" Ben.. E... Evet. Buradaydım. "
V" Dün tanışma vaktimiz olmadı. Tabi biliyorsun muhtemelen ama ben Taehyung. Kısaca Tae diyebilirsin. "
Elini uzatıp sevimli bir gülümseme ile bana baktığında ben de gülümsedim. Tedirginliğimi anında yumuşatmıştı.
" Ben de Hyesu. "
V" Gel hadi mutfağa gidelim. Kook erkenden kalkmış galiba. Güzel kokular geliyor. "
Başımı salladığımda Tae kolunu omzuma attı. İlk başta biraz garipsesem de onun bana kardeş gözüyle baktığını düşündüğüm için sorun etmedim. Birlikte mutfağa girdiğimizde Tae'nin dediği gibi Kook yemek yapıyordu. İkimizi bu halde görünce bir anlık şaşırdığını fark ettim.
Jk" Ahh... V hyung, sen de mi uyandın? "
Tae ortamın gerginliğini anlamış olacak ki kolunu omuzumdan çekip sandalyeye oturdu.
V" Evet... Gelirken de Hyesu ile karşılaştım. "
Jungkook ile Tae arasında ufak bir gerginlik hissettim ama ne yapacağımı bilemediğim için bir sağa bir sola yürüdüğümde Kook ensemden tutup durdurdu.
Jk" Ne yapıyorsun Hyesu? Otursana. "
İkisi benim halime güldüğünde ben de zoraki gülümsedim. Daha demin aralarında hissettiğim gerginlik bir anda yok olmuştu.
" Ben elimi yüzümü yıkasam iyi olur. Lavabo nerede acaba? "
Jungkook eliyle biraz ileriyi gösterdiğinde gülümseyip yanlarından ayrıldım. Acaba Tae'nin bana yakın olmasından mı rahatsız oldu? Yüzümü hızlıca yıkayıp lavabodan çıktım. Mutfağa yaklaştığımda benimle ilgili konuştuklarını anlayıp duraksadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba stajyer (!)
FanfictionHayallerinin dileklerinin bir dolunaya yansıması ile hayatin bir anda değişir. Peki yeni hayatına uyum sağlamak kolay olacak mı? Peki aynı şirkette farklı mevkilerde olmak arkadaşlığı engeller mi? Ya aynı gruba dahil olsalar... BTS'in yeni üyesini...