/6

15 2 8
                                    

Arkamı döndüğümde karşılaşmak istemeyeceğim üç insanla göz göze geldim. Jin, Yoongi ve Yeonjun.(Yeonjun ilerideki txt üyesi ve Hyesu'nun yakın arkadaşı) Üçü de şaşkınlıkla bize özellikle de hâlâ birleşik olan ellerimize bakıyorlar. Hızlıca elimi Kook'un elinden çektim.

Jk" Kötü bir haberim var. Jin hyung gördüyse herkesin haberi olacak demektir. "

Avucumu alnıma koyup iki yana salladım başımı. Evet evet bu sıçtık hareketi tam olarak.

" Peki ne yapmayı tavsiye edersin Kook? "

Jk" Yapacak bir şey yok. Hiçbir açıklama yapmazsak bence sorun olmaz. "

Kook ve müthiş fikirleri. Onu alkışlayıp yerimden kalktım. Jungkook da arkamdan geliyordu. Biraz önce hiçbir şey olmamış gibi bizimkilerin yanına gittim.

" Merhaba Yeonjun, Yoongi oppa ve Jin-sshi. Yeonjun-ah neden söylemedin bir şey istediğini? Gelirken alırdım sana. "

Yeonjun" O kadar uzun zamandır yoksun ki gelip kontrol etmek istemiştim Hyesu. Ama sanırım merak etmemi gerektiren bir durum yokmuş. "

İmalı konuşmasını hemen yanımda olan Jungkook'u göstererek destekledi. Tamam bunun çok fazla lafını yapacaklar. Bunu anlamam zor olmadı.

" Jungkook bugün için özür dilemek istedi de o yüzden biraz geç kaldım. Değil mi Jungkook-sshi? "

Şaşkınlıkla etrafa bakan Jungkook'u dirseğim ile dürterek kendine getirdim.

Jk" Evet... Evet doğru. Ben... Hyesu'dan özür diledim sabah için. "

Jungkook ne dediğini sonradan anladığı için bana dönüp sessizce sitemini belirtti.

Jk" Ne demek özür diledi? "

Omuzlarımı silkip elindeki kahvemi aldım. Gülümseyerek Yoongi'ye döndüm.

" Yoongi oppa, Jin-sshi siz nasılsınız? Çalışmalar nasıl gidiyor? "

Yoongi ortamı toparlama gayretimi fark edip gülümsemekle yetindi. Gerçekten üstün bir çaba harcıyorum bunun için.

Yoongi" Biz iyiyiz Hyesu. İyi gidiyor çalışmalar da. Biz sizi tutmayalım. Hadi gidin siz. "

Hepsini eğilerek selamladıktan sonra Yeonjun'un koluna girip yürümeye zorladım. Neyseki itiraz etmeden yürüdü benimle.

Yeonjun" Hyesu... Bunu sormam ne kadar uygun bilemiyorum. Ama... "

Soracağı soruyu çok iyi bildiğim ve cevap vermek istemediğim için sözünü kesmek zorunda kaldım.

" Biliyor musun bugün ingilizce dersimiz var. Sen de geleceksin değil mi? "

Yeonjun anladığını belli eder şekilde gülümsedi. Elimi kolundan çekip kolunu omzuma attı. Onunla böyle yakın olmak kötü hissettirmiyor. Aksine çok iyi hissediyorum. Güvenebileceğim bir dost olduğuna eminim çünkü.

Yeonjun" Gelmez olur muyum? Başınızda durup ders çalışmanıza yardım edeceğim. "

Birlikte dans odasına girdiğimizde Mihae dans provası yapıyordu. Bize dönüp halimize gülümsedi. (Mihae kızımızın ranza arkadaşı)

" Mihae gel hadi ingilizce çalışmaya gidelim. "

Elimi uzatıp gelmesini bekledim. O da koşarak gelip elimi tuttu. Üçümüz birlikte çalışma odasına geçtik. Ben olduğum için olacak ki Yeonjun, Mihae'ye olaylardan bahsetmedi. Ahh umarım Jungkook tarafında da olaylar büyümemiştir.

Jungkook'un Ağzından...

Yoongi hyung, Hyesu ve Yeonjun'un gitmesi için işaret edince Hyesu heyecanla Yeonjun'un koluna girip uzaklaştı. Şaşkın civcivim benim. Hyesu'nun bu tatlı tavırlarını oldukça özlemişim. Kısa bir süre de olsa Hyesu bir dönem çok agresif ve oldukça da çekilmezdi. O dönemde gerçekten sevgili olmadığımıza mutlu olmuştum. Ama şimdi... Onun benimle olması için her şeyi yspmaya hazırım.

Yoongi" Jungkook biz de gidelim mi artık? Ne dersin? "

" Gidelim hyung. "

Konuyla ilgili soru dahi sormadan uzunca süre yürüdük. Ama çok iyi biliyorum ki Jin hyung soru sormak için zaman kolluyor. Deli gibi merak ediyor biraz önce olanları.

Jin" Jungkook... "

Yoongi" Bizimkiler neredeydi hyung? "

Yoongi hyunga bakıp gülmemi engellemeye çalıştım. Üstün bir çaba sarfediyor ikisi de. Ama Jin hyung ne zaman kontrol edilemez bir hal alacak çok merak ediyorum.

Birlikte toplantı odasına girdik. Bir ödül töreni gösterisi için toplanıp plan yapmamız gerekiyor. Son çıkan şarkımız not today için güzel bir ekibimiz var ve provalar yapmamız gerekiyor. Toplantı masasına oturduk hepimiz.

Jin" Jungkook'un stajyer kızla bir ilişkisi var. "

Ağzım açık Jin hyunga döndüm. Gerçekten bekleyip bekleyip şuan patlaması şaka gibi. Tahmin ediyordum bir yerden patlak vereceğini ama bu kadar çabuk ve burada olacağını tahmin etmemiştim. Bütün üyelerin şaşkın bakışlarının üzerime çevrildiğini fark etmemle nefes alıp verdim.

" Jin hyung bizi yanlış anladı. Sadece oturup sohbet ediyord... "

Jin" El ele tutuşuyorlardı. "

" Neden her şeyi gördün ki hyung? "

Ah gerçekten hyung!! Her şeyi böyle pat diye söylemez sanmıştım. Evet şimdi herkes benden bir açıklama bekliyor.

" Sevgili değiliz. Sadece konuşuyoruz. Başka hiçbir şey yok. Konumuza mi dönsek acaba? "

Umarım sen de böyle sıkıntı çekmiyorsundur Hyesu.

Hyesu'nun Ağzından....

Bir saat kadar ingilizce çalıştık. Yorulduğumuz için de biraz dinlenmeye karar verdik. Telefonlarımıza baktığımız sırada Yeonjun'un konuşması ile dikkatimiz dağıldı.

Yeonjun" Hyesu, Jungkook ile sevgili. "

Yuhhh!!! Yeonjun sana diyecek bir şey bulamıyorum. Bu nasıl bir abartı? Ayrıca gerçekten bekledin mi bu saate kadar? İnanmıyorum. Mihae'nin ağzı ve gözleri sonuna kadar açılmış benden cevap bekliyordu. Ne desem inanmayacaklar ki.

" YEONJUN!!!! "

O ağzın var ya Yeonjun... Dua et iyi bir idol adayısın. Yeonjun hemen Mihae'nin arkasına geçip bana sinir krizi geçirtmeye devam etti.

Yeonjun" Bak Mihae, görüyor musun? Nasıl da sinirli ve bağırıyor. Bu ne demek oluyor? Dediğim doğru olduğu için beni bastırmaya çalışıyor demek oluyor. "

"Bak hâlâ konuşuyor. Öldürmem için yalvarıyor resmen. BURAYA GEL YEONJUUUUUUUNNN!!!!!! "

Resmen avazım çıktığı kadar bağırarak onu kovalamaya başladım. Önce çalışma masasının etrafında iki üç tur atıp daha sonra odadan çıktık ve şirketi de turlamaya karar verdik. Son hızda Yeonjun koşarken aynı hızda ben de onun arkasından koşuyorum.

" YEONJUUUUUUN-AHH!!!!! DUDAKLARINI DİKECEĞİM Kİ BİR DAHA KONUŞAMAAAAAA!!!!! "

Jungkook'un Ağzından...

Koridordan gelen ses ile anladım ki Hyesu da aynı şeyleri yaşamış. Biz yandık anlaşılan. Acaba teklifimi kabul eder mi? Her ne kadar tanımak istiyorum desem de ona aşık olduğuma eminim. Ve onun benim sevdiğim kız olduğuna da eminim.

Merhaba stajyer (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin