/7

9 1 31
                                    

Herkes yurda dönmeye hazırlanırken ben biraz daha pratik yapmak için şirkette kalmayı seçtim. Ses açma çalışması ile başladım önce. Ses açmama da gerek yok gibi sanki. Bütün gün çığlık çığlığa Yeonjun ile savaştık. Tabi yurda gidersem Mihae ile uğraşmak istemediğim için de çalışmaya devam etme kararı aldım.

Ses açma çalışmasının ardından en sevdiğim şarkılardan biri olan Jimin'in Lie şarkısını söylemeye başladım.


Bu şarkının ardından fazla oyalanmadan Tae'nin Stigma şarkısına geçtim. You never walk alone albümündeki sololara bayılıyorum. Hepsi çok güzel.

Müzik söylemek benim için her zaman muhteşem bir şey olmuştu ve şimdi bunu gösterebiliyor olmak harika.

Ben şarkıyı bitirirken alkış sesi ile arkamı döndüm. Dönmemle de bana bakan yıldızları gözlerine sığdırmış o adam ile karşılaştım.

Jk" Sesine her seferinde hayran oluyorum. "

Gerçekten de gözleri ışıl ışıl bana bakıyordu. Dediği şeye bile odaklanamıyordum.

Jk" Hyesu... İyi misin? "

Başımı aşağı yukarı salladım hemen. Kendine gel Hyesu!! Şuan aşık olmanın sırası değil.

Jk" Bizim hakkımızda... Sen de biraz sorun yaşadın sanırım. "

Demek ki o da aynı sorunu yaşamış. Jungkook içeri girip yere oturduğunda ben de yanına oturdum.

" Sen de mi yaşadın? "

Jk" Jin hyung toplantıya başlamadan her şeyi döküldü. "

Pek rahatsız olmuş gibi görünmüyor aksine gülümsüyordu. Bundan keyif aldığını bu kadar belli etmemelisin Jungkook.

Jk" Çıkış yapabilecek misiniz? "

Konuyu bir anda değiştirdi. Sanırım yüzümün kıpkırmızı olduğunu görüp bana acımayı seçti. Teşekkürler Jeon Jungkook. Gerçekten harikasın.

" Bilmiyorum. Yeonjun ve Mihae ile uyumumuz çok iyi ancak... Diğer çocuk Beomgyu ile dans konusunda uyuşamıyoruz. "

Jk" Yeonjun ile iyi gibiydi Beomgyu. Uyumları güzeldi. "

" Evet, Yeonjun ile iyi zaten. Ama ben ve Mihae ile aynı uyumu yakalayamıyor. "

Ağzımdan çıkan her kelimeyi dikkatle dinliyor ve gözlerini asla gözlerimden ayırmıyordu. Ve bu yaptığı şey yüzünden benim heyecanım daha da artıyor.

Üzerindeki takım elbise dikkatimi çekti bir anda. Geldiğinden bu yana fark etmemiştim. Sanırım özel bir planları var.

" Ahh... Takım elbise çok yakışmış. Özel bir planın mi var? "

Jungkook da üzerindekileri unutmuş olacak ki üstünü başını kontrol etti.

Jk" Pek özel değil aslında. Grup ile yemeğe gidecektik. "

Grup ile yemeğe giderken bile bu kadar şık ve yakışıklı olması beni mahvediyor bazen.

Jk" Bak sana ne diyeceğim? "

Merakla ona döndüm.

Jk" Sen de gelsene. "

Ne?! Ben de mi geliyim? Hem de sevgili muhabbetleri grupta dönerken mi? Kafayı mı yedin acaba Jungkook?

" Ha... "

Jk" Tamamdır o zaman geliyorsun. Hemen diğerlerine haber vereyim. Seni yurduna götürelim üzerini değiştirmen için. "

Daha bir kelime bile söylememe izin vermeden kalkıp gitti yanımdan. 5 dakika sonra da geri geldi. Elimden tutup yerden kalkmamı sağladı. Sonrasında da arkasında sürüklemeye başladı. İtiraz etmeme zaman bile kalmadan kendimi Jungkook'un arabasında buldum.

Jk" Kızların yurduna gidelim. "

Şoför başını sallayıp arabayı çalıştırırken Jungkook'a döndüm.

" Resmen adam kaçırır gibi beni arabaya getirdin. Sana inanamıyorum Jungkook. "

Jungkook umursamadan yan gülüş atıp bana döndü.

Jk" Üzerini değiştirip gel hemen. Tamam mı? "

Tamam demekten başka bir şansım var sanki. Of heyecan bastı. BTS üyeleri benden hoşlanmıyor bence hâlâ.

Çok sürmeden yurdun önüne geldiğimizde arabadan inip eve girdim. Hızlısından elbise seçip makyaj ve saçımı yaptım. Tabi bu sırada da Mihae'nin uyanmaması için ultra sessiz hareket ediyordum.

Beyaz elbisemi giyip boy aynasında kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz elbisemi giyip boy aynasında kendime baktım. Evet güzel oldu bence.

Daha fazla vakit kaybetmeden evden çıktım. Arabaya doğru giderken Jungkook da hemen arabadan çıktı. Gözleri boncuk boncuk olmuş bana bakıyordu. Yüzündeki gülümsemeyi de saklayamıyordu.

Jk" Melek gibi görünüyorsun. "

Utançla yüzümü kapattığımda bir anda vücudumu saran bedenle kalakaldım. Jungkook bana sarılıyordu.

Jk" Çok güzelsin Hyesu-ah. "

Daha fazla dışarıda durmamamız gerektigi için Jungkook sarılma işini kısa tutup arabaya binmem icin yardımcı oldu. Onun da utandığını fark ettiğimde gülümseyerek önüme döndüm. Restorana gidene kadar konuşamadık utançtan.

Restorana geldiğimizde arabadan inmeme de yardımcı oldu Jungkook. Daha sonra da kolunu uzatarak girmemi bekledi. Ben de onu bekletmek istemediğim için koluna girdim. Yukarıya çıktığımızda restoranın tamamen boş olduğunu en güzel manzaralı yerinde ise BTS uyelerinin oturmuş sohbet ettiklerini gördüm. Sanırım bütün restoranı rezerve ettiler.

Yanlarına kol kola gittiğimizde hepsini gülümseyerek bize bakıyordu. Ve işte ikimizi de utançtan yerin dibine sokacak o cümleyi Yoongi kurdu.

Yoongi" Siz evlendiniz de bizim mi haberimiz yok? "

Merhaba stajyer (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin