4:SAVAŞ VE CEHENNEMİN KÖPEĞİ🔗🌀🔗
Maskeliydiler, Maho denen adam ona baktı. "Ooo haşmet nerelerdesin sen" dedi. "Seni gördüm geldik, bunlarda kim? Yeni esirlerin mi?" dedi Haşmet denen adam. Maho bize bakıp onlara döndü, "Evet, Gomitenın Kardeşleri" dedi Maho. Komutan derken?
Haşmet anlamaz bakışlarını Mahoya attı, "Hangisi?" dedi Haşmet. "Yüzbaşı Onur Özdemir işte" dedi Maho. Elimi hemen iplerden kurtardım"Hey!"dedi Teröristler, Boğazıma saran ipin, elimle çevirdim. İpi tutan teröristi, etrafımda döndürmeye başladım. Ve son atışı yapıp diger beş teröristlerin üstüne attım.
Azad elini iplerden kurtarıp, İpini tutan Teröristi kendine çekti. Teröriste kafa atıp, tekmeyi karnına koydu. Terörist kısa sürede yerde yatan teröristlerin üstüne düşmüştü. Azad boğazına saran ipleri çıkardı. Aras ve Arala bakıyordum ki, Maho silahını bana doğrutmuşdu. Aras ve Aralda sanırım kendini kurtarmıştı.
Herkes bize silah çekiyordu, Arkamda birisinin sırtını hissettim. "Bunlar nasıl insan lan!" dedi Haşmet. "Sanırım unuttuğumuz bir şey var Haşmet, Bunlar Yüzbaşının kardeşi. Herşeyi her zaman, bir dakika olmadan yapa bilirler. Akıllarından bir şey geçtiyse, hemen yapa bilecekler" dedi Maho. "Vallahi doğru" dedik. Omzumdan Arkama baktım, Aral sağ tarafımda, Aras arkamda, Azad da Sol tarafımdaydı. Yani dörtken şekilde toplanmıştık.
Önüme baktım, Teröristler etrafımızı sarmıştı. "Lan ben bunları dövmek için can atıyorum ya" dedi Aras. Göz devirip, Teröristlere baktım. Bok yemiş hayvanlara benziyorlardı."Çok merak ediyorum, Nasıl bizden kurtulacaksınız acaba??? Bir etrafınıza bakın, bu kadar adamları dört kişi nasıl döver ki?" dedi Haşmet.
"Sanırım bizim kim olduğumuzu bilmiyorlar" dedi Aras
"Hay ağzını öpeyim senin" dedi Aral.
"Başka zaman öpersin gülüm" dedi Aras.
"Lan!!" tokat sesi geldi.
"Ne vuruyorsun ya!!?!" dedi Aras.
"Bokunu çıkartma Aras, bir söz dedik bokunu çıkartıyorsun ha!" dedi Aral.
"Vallahi doğru ha" dedim.
"Kız sen demi?" dedi Aras.
"Evoo" dedim.
"O ne kız? Evet mi? Evo mu?" dedi Aras
"Cahilsin lan Cahil! Evet dedim" dedim.
"Ha anladım, Kızım ne yapayım, Evoo derken bile anlamıyorum" dedi Aras.
"Aklın yok ki." dedi Aral.
"Sen sus köpek!" dedi Aras.
"Ay susun artık lan!" dedi Maho. "Bağırma lan köpek, kardeşlerime." dedi Azad. Allah burda göbek ata bilirdim ha, Azad kavgamızı bölmemişti. Yoksa Azad her kavga yaptığımızda, kavgaya karışıp boka çeviriyordu kavgayı. Bu sözleri ona karşı söylemek isterdim, ama o göt yok bizde.
"Hadi lan, yakalayın bunları" dedi Maho. Teröristler üstümüze gelmeye başladı, "Gelin lan gelin o anlınızdan öpeceğim" dedi Aras. Tekmeyi Teröristin yüzüne geçirip, yumruğu diger teröriste geçirdim.
"Oğlum Aral! Seni düşünüp vuruyorum ha!" dedi Aras. "Bende Seni düşünerek!" dedi Aral.
Tekmeyi teröristin karnına geçirip, sonra yüzüne geçirdim. Haşmet Azada taraf gidiyordu, Azad haşmetin geldiğinin farkında değildi. "Azad, Arkanda!" dedim nefes-nefeseyken. Maho üstüme gelmeye başladı, sol ayağımı arkaya koydum. Ayaklarımı yere bastırıp, ellerimi yumruk yapıp sağ elimi önümde, sol elimi çenemin altına sabitledim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dördüzler (Gerçek ailem)
Teen FictionTek başına yaşayan Dördüzler, Peki yıllarca Gerçek sandığı ailesi, Gerçek olmasa?Özdemir Ailesi Dördüzleri isteyecek mi? Ve ya Dördüzler Onları? Tek cevap var. Hayır,Ne O aile Ne de Dördüzler. Dördüzler bir oyunun içindeler Oyun sürüyor..... Hayatl...