・ 。
☆∴。 *
・゚*。★・
・ *゚。 *
・ ゚*。・゚★。
☆゚・。°*. ゚
* ゚。·*・。 ゚*
゚ *.。☆。★ ・
* ☆ 。・゚*.。
* ★ ゚・。 * 。
・ ゚☆ 。 ,・ 。
☆∴。 *
・゚*。★・
・ *゚。 *
・ ゚*。・゚★。
☆゚・。°*. ゚
* ゚。·*・。 ゚*
゚ *.。☆。★ ・
* ☆ 。・゚*.。
* ★ ゚・。 * 。
・ ゚☆ 。 ,𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
10: RUHSUZ 🔗🌀
Karşımızda Azad ve Aral vardı sıçtık Dövmeseler barii yok ya Arasa iki üç gün komalık olur hiçbişey olmaz yaa, ee bende yalakalık yaparım oldu size mis gibi bir durum. Hem Arası kaç gündür dövmüyorlardı, Aslında şakasına dövüyorlardı.E Asla bize kıymazdılar dimi.
"Hayırdır?" dedi Azad. "Şey.. Aras söyler size" dedim. Aras hemen bana baktı, "Ben mii?" dedi Aras. Ona bakıp "Yok ben, hadi söyle canım" dedim. Sahte gülümsemesini Azadlara attı. "Şey abi, biz dna testi.. İ-için k-k-k-kan-" sözü yarıda kalmıştı, ayvayı yedik hemde fıstıklı en sevdiğim.
Azad, Arasın enseninden tutup kendine çekmişti, sinirli sesi ile "Tekrar anlat bakayım Aras, duymadım da" dedi Azad. Aras yutkunup başını salladı, "K-kan a-aldık h-h-hani M-m-Murat b-beyden. İ-i-işte d-d-dna testi yaptıracağız" dedi Aras. Azad sinirle ensesine yapıştırdı, etrafda sesi yankılıyordu. "Sizin yapacağınız işe ben.. Aral git Murat beyi çağır" dedi Azad. "Ne?!!!" dedik. Aral göz devirip, geldiğimiz koridordan yürümeye başladı. "Azad salakmısın?" dedim. "Sus Asena" dedi Azad. Hemen sustum.
Aral arkasından, Murat bey geliyordu. Aha geldik, zurnanın zırt dediği yere. "Evet çocuklar noldu?" dedi Murat bey. Azad bize bakıp, Murat beye döndü. Olayı anlatmaya başladı. Hass, yavaşça Arasın yanına kaydım. Aras ile iki üç adım geri gidiyorduk. Her anlattığında Üçüde sinirleniyordu. "İşte böyle Murat bey" dedi Azad. Murat bey sinirle nefes alıp, bize baktı. "Buraya gelin" dedi. Başımızı sağa sola salladık "Yok kalsın, biz kendi mezarımızı kaza biliriz" dedik.
Murat beyin ve Adazın sinirli sesini duyduk, "Bura gelin!!" dediler. Birbirimize sıçtık bakışları atıyorduk. "Biz en iyisi-" Sözümü böldüler, "Bura gelin ikinizde!" dedi Murat bey. Küçük adımlarla karşısında kaldık. Bokuuuu yedik bokuuuuuuu, dırım dırım dırımmm dırım dırım dırım.
"Bize haber vermeden, dna testi yapmak istiyorduz öyle mi?!" dedi Murat bey.
"Yo, size yaptıktan sonra haber vericektikte" dedi Aras, işi daha boka sarıyor.
Üçününde kaşları kalktı, "Ha öyle mi?" dediler. "Evet, öyle" dedik. Murat bey, eli ile 'gel gel' işareti yaptı. Hay böyle işi ben var ya, Arasın omzunda itip, önden gitmesini sağladım.
Aras hemen durdu, bakışları bana döndü"Sen var ya sen!Ulan bir saatte sattın beni!" dedi Aras. "Kaça satılıyorsun Aras? Beş kuruşluk değilsinde, neyse" dedi Aral. Aras hemen ona baktı, "Sen bu piçe bak piç, senin o ağzına sıçarım Aral" dedi Aras. Aral tam bir adım atacaktı ki, Aras önce davranıp Aralın önüne geçti. Aha! Kavgaya gel arkadaş.
"Sensin lan piç!doğru konuş benimle Aras, Senden büyüğüm!" dedi Aral.
"sinsin lin piç, diğru kinuş binimle Aras, Sinden biyiğim. Vıdı Vıdı! Büyükse büyüksün banane lan banane!"dedi Aras.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dördüzler (Gerçek ailem)
Ficção AdolescenteTek başına yaşayan Dördüzler, Peki yıllarca Gerçek sandığı ailesi, Gerçek olmasa?Özdemir Ailesi Dördüzleri isteyecek mi? Ve ya Dördüzler Onları? Tek cevap var. Hayır,Ne O aile Ne de Dördüzler. Dördüzler bir oyunun içindeler Oyun sürüyor..... Hayatl...