☆11 Bölüm ☆

295 44 50
                                    

꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷꒦꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷꒦꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷꒦

11. *ੈ✩‧₊˚HAY BÖYLE İŞİ, NE GEREK VAR POLİSE?! *ੈ✩‧₊˚

꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷꒦꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷꒦꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷

"Kalk Kalk" başımda alarm gibi kalan o kardeş, lütfen s*ktirip gide bilir mi? Lütfenn. Rüyamda, beyaz atlı prensimle karşılaşıyordumda lütfen. "Kalksanaaaa!! Öldün mü lan?!" Oğlum kim lan bu?! Sabah sabah ne istiyorsuz benden abiğğğğğ

"Kalksana lan!"

"Kalk! Kalk! Kalk!"

Sinirle gözlerimi açıp, başımda durmadan bülbül gibi öten Hayvana baktım. Aras... Şimdi sıçtım ağzına senin. Yatağa kalkıp, üstüne atladım. Ellerimi saçlarına dolayıp, sertçe çekmeye başladım. Acıyla inledi, "Ahğğ! Kızım bıraksana! İmdattt! Azad! Aralık Ayı yardım edin Ulan!!! İmdattt! Bıraksana kızım bırak!" Tırnaklarımı saçının dibine kadar yolmaya başladım.

Hırsımı alamayıp, dişlerimi kafasına geçirdim. "Ananıııı! İmdat! Asena bırak!"Kapı sertçe açıldı, içeri Aral ve Azad daldı." Ne oluyor lan?! "dediler, Onlara bakıp şirince sırıttım." Hiçç, Arasın Saçında bit  vardı. Onu arıyordumda, siz neden geldiniz? "dedim sakince

" Bit miğğğ"dediler." Evet ya bit, hemde serçe parmağım boyunda"dedim. Azad ve Aral birbirine bakıp, Aras'a döndüler. Aras ellerini belime dolamıştı düşmeyim diye, söylediğim yalanla da donup kalmıştı. "Ulan! Ben de bitlendim miğğ?! Kaç gündür Arasla yatıyordum Azaddd bir şey yap!" dedi Aral. Azad ona bakıp, bir iki adım ilerleyip önünde kaldı. Arala hokkalı bir tokat attı.

"Kendine gel Lan! Üvey ailesini siktiğimin çocuğu!" dedi Azad.

Aral elini yanağına koyup, "Senin ben ta üvey ailenin ağzına bok doldurayım Azad!" dedi Aral.

Arasın Kucağından düşüp,banyoya girdim. Bunlar birbirini üvey ana, baba söverler. Yüzümü yıkayıp, havluyla yüzümü temizledim. Acaba rüyamdaki prens, beni ne zaman bulabilirdi? Ay çabuk bulsun.

Kapını açıp, çıktım. Ama keşke çıkmasaydım, anında yüzüme yastık yemem bir olmuştu. Etrafda ölüm sessizliği vardı, gözlerim kapalıydı. Yavaşça açtım, karşımda Aras ve Aral vardı ellerinde ise yastık. Azad ise elinde telefonla sanırım onların videosunu çekiyordu. Eğilip yerdeki yastığı aldım, "Hayırdır beyler?" dedim.

Aras konuştu, "Asena bak-" demesine kalmadan, yastık yemişti. Ama bu sefer benden yemişti, Aral kahkahalarla yere düşüp yumruk ata ata gülmeye başladı. Azad dudaklarını birbirine bastırıp, kafasını cama çevirdi. Bende Arala katıldım, Ay nasıl değmişti. Aniden yastığın yine yüzüme değmesiyle durdum. Bakışımı Arasa çevirdim, sırıtarak bana bakıyordu.

"Savaş mı istiyorsun Kardeşş?" dedim meydan okuyan sesimle.

"Diyelim ki, istiyorum ne yapacaksın o küçük boyunla kardeşş?" dedi Aras, alay dolu sesi ile.

"Boyumu ne yapacaksın kardeş? Küçük olsam bile, yeteneklerim havadaki insanlardan fazla çok olur kardeşş" dedim. Eğilip yastığı aldım, hemen Arasın yüzüne attım. Tam on ikiden!!!! Round 1:0

Aras sinirle yastığı bana attı, bunu beklediğim için kenara kaydım. Yastık kapıya değmişti, Aras sinirle nefes aldı. Yastığı hemen alıp, Arasa attım, Aras havada yakalamıştı. "Ne oldu bücürcük?" dedi Aras. Şeytanca sırıtıp, Yastığı atmak için hamle yaptı, Allah kahretmesin ya bu hamleyi yastığı atacak sanmıştım ve kenara çekilmiştim. Ama o yastığı atmamıştı, Kenara çekildiğimi gördüğünde yastığı hemen hızlıca atmıştı.

Deli Dördüzler (Gerçek ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin