☆6 Bölüm ☆

4.1K 292 98
                                    

3 hafta sonra.

3 haftadır hastane de haps olmuşdum. Dedem ve babaannemle konuşuyorduk. Çok endişeliydiler bizim nereye gitdiğimizi, neden gece yarısı gitdiğiniz gibi sorular vermiştiler. Ee bizde cevaplayıp hastaneden çıkıp oraya geleceğiz demiştik.

Kıyafetimi giyinip odadan çıkdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kıyafetimi giyinip odadan çıkdım. Dördüzlerim kapının önünde bekliyorlardı. Bakışları bana döndü. Hemen kaşlarını çatıp konuştu Aras "Kızım bu ne?" dedi

Üstüme bakıp sonra ona döndüm "Kıyafet."dedim." Güzelim git değiştir istersen "dedi Aral. Dudaklarımı büzüp gözlerimi doldurdum"Lütfeeeeennnnnn"dedim. Karşı koyamadıkları için tamam diyecekdiler. Azad etrafa bakıp sonra bana döndü "Off Asena off tamam giy zaten sana bakanları güzelce öpeceğiz(!) dimi Aral ve Aras" dedi Azad.

Aral ve Aras kafalarını olumlu anlamda salladılar. "Hadi gidelim Araba bekliyor bizi" dedi Aral. Yavaşça yürümeye başladık. Tabi ki de Azad, Aral ve Aras etrafa bakıp bana bakanlar varmı diye bakıyorlardı sözde öpecekdiler(!) dimi. Hastaneden çıkıp Arabaya bindik. Azad önde, Aral ve Aras beni aralarına alıp yan koltuklara oturmuşlardı.

Şöfor Arabayı çalıştırıp Havalimanına sürmeye başladı. " Aral bak ben gidip babaannemle özlem gidericem anladın mı beni. He Anlamadınsa anlatayım ben burda karizmatik, yakışıklı, boylu poslu torunu var ilk benim ile özlem giderecek anladın mı" dedi Aras.

"Aras söylemediğin bişey var. Egolu, kendini beğenmiş Arasla özlem gideremiyecek asıl benim ile özlem giderecek" dedi Aral. Aras kahkaha atıp konuştu "Ha güleyimde Rüyan da gördüğün şeyi gerçek de olmasını istiyorsun ama o çokdan o rüyayıda unutmuşsun sen şimdi de bunu unut Aral efendi " dedi Aras.

"Ben seni güzelce unutacam sonra rüyadamı yoksa gerçek demi görüceğiz Aras efendi" dedi Aral. Aras yutkunup önüne döndü. Aral kahkaha atıp konuştu"Kıyamadım tamam lan ilk sen özlem gidereceksin zaten babaannem beni ve seni aynı ortamlarda seviyor ikimizide "dedi Aral.

Aras gülümseyip Arala bakdı" Aralımmmmmm şu kız olmasaydı sana sarılıp öpmek isterdim Aralımmm"dedi Aras. Hemen Aras'a dönüp "Şimdi ben 'şu'mu oldum Aras efendi peki öyle olsun Zaten ben sana ilk' abi ' diyecektim vazgeçtim ben Arala söylecem ilk' abi'yi "dedim.

Azad hemen arkasını yani bize döndü" Ne! Sen bu hödüğe ilk abi diyeceksin mi! Öyle mi küçük hanım "dedi. Sıçtım Cafer bez değil sen fabrikanın adı, adresini ver. Yutkunup konuştum" Azadım ben sadece şaka yaptım şaka. "dedim. Azad önüne döndü." Azad yaa "dedim.

Konuşmadı. Aral ve Aras kısık kısık gülüyorlardı. Telefonumu elime alıp Arabanın radyosundan muzik açacakdım. Şarkıya girip Sesini yükseltdim. Telefonumu Çantama koyup kafamı yolcu ve şoför koltuğun arasından çıkartıp Azada bakıp şarkıyı söyledim.

Deli Dördüzler (Gerçek ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin