♤9 Bölüm ♤

3.4K 262 189
                                    

Aha geldiler. Bitti demeden hiçbir şeyi ortak koşmayın. Bir hışımla ayağa kalkıp "Lan bitti demeden bitmez lan bunlar" dedim. Arabalar 14 taneydi yani Bu arabalar Murat beyin değil Adamların geri kalanlarıydı off.

Adamlar Arabadan inip havaya ateş etdiler. "ÇOCUĞU BİZE VERİN" dedi Adamlardan bir tanesi.hay sizin de! Tutdurdunuz çocuk çocuk! Çocuk sizin mezarında otursun ya!

Oğlum bu adamları öldürüp, çekirdek keyfi yapacaktık ama Koymuyor işte hayat. Hayat bize sanırım küs vallahi küs billahi de küs.Burda oturup, çekirdek keyfi yapacaktık be hayat. Sizin var ya.. Bir gün olaysız geçsin hayatımız bir gün.

Aras ile ağacların arkasına saklandık. İki cesed vardı önümüzde. Eğilip bir cesedin cebilerinde silah aradım. Silahını bulup mermilerine baktım hepsi doluydu.Aras da benim gibi Silahın mermisine bakdı doluydu. Azad ve Aral ise Öldürdüğümüz adamların arabasının arkasında saklanıyorlardı. Bence saklanmıyorlardı çünki onlarda bizim gibi silah arayıyorlardı.

Arasa baktım. "Plan basit Azad ve Aral onlar ile çatışacak biz ise hem Azadları koruyacağız hem de gizlice ağaclardan geçip onların arkasından vuracağız" dedim. Aniden silah sesleri gelmeye başladı. Umarım iyisindir Enes. Aras kafasını salladı. Aras sol ve ben sağ tarafdan gitmeye başladık. Bir tane adam Azad nişan almışdı silahı kaldırıp adamın kafasından vurdum. Aras ise Arala yaklaşan adamın anlından vurdu.

Azadlar bir kaç adam indirmişti. "ÖLÜMÜZÜ ÇİĞNEYİP ANCA ÇOCUĞU ALA BİLİRSİN" dedi Azad. Adamlar sırıtmaya başladı. Arkasında iki tane adam ve Enes vardı Allah kahretmesin ya ben böyle işi. "AA bak burda kim varmış" dedi adam. Arasa baktım bana bakıyordu. Kafasını salladı. Ağaçlardan biraz hızlı yönelip adamların arka tarafında olan ağaçlara geldik.silahı çekip adamları vurmaya başladık

Tekrar arabalar geldi. Ama bu sefer Adamlar değil Murat beydi. Kaç tane Araba var lan orda. Dur sayayım 7,8,9,10,12,15 tane Hay maşallah. Neyse Murat beyin adamlarıda Bu şerefsizleri vurmaya başladı tabii ki de Murat beyde. Enesi bırakmayan iki adamın kafasından vurduk. Enes koşarak benim yanıma geldi. "İyimisiniz?" dedi. "İyiyiz" dedim.

"Enes Ağaca saklan" dedi Aras. Enes kafasını sallayıp yanımızdaki Ağaca saklandı. "Asena kızz oraya bak, Murat beyin arkasında 4 tane adam iki benim iki senin bebeğim" dedi Aras.

Aras söylediği gibi Murat beyin arkasında 4 tane adam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aras söylediği gibi Murat beyin arkasında 4 tane adam vardı. "Soldakiler bende" dedim. "Sağdakiler bende" dedi Aras. Silahı adamlardan bir tanesine nişan aldık adamların tam anlından vurduk. Kaldı iki. Bir ben de digeri Arasda. Silahı Adamın kafasına nişan aldım tam anlından vurdum. Murat bey arkasını döndü yerde yatan adamları görüp donup kalmıştı. Sonra bize baktı gururla gülümseyip dudaklarını oynatdı ne dediğini az çok biliyorduk. "Aferin size" demişti.

Murat bey'e ısınmaya başlamışdım. İçimdeki kız çocuğunun baba sevgisine, anne sevgisine ihtiyacı olduğunu çok iyi biliyordum. Ama korkuyordum işte ya tekrar yanılırsam, bizi belki istemiyorlar belki haberlerde Ünlü Murat Özdemirin çocuklarının yüzünü görmek istiyoruz artık diyorlarsa bunun yüzünden bizim peşimizdelerse sadece para, onurunu kaybetmemek için ise. Asla olmayacak.

Deli Dördüzler (Gerçek ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin