Selammm iyi okumalar :)
Yol boyu ikimizde sessizlik içindeydik. Kızgın mıydık, kırgın mıydık bilmiyorum. Evden uzaklaştığımizdan beri Murat'ın ağzını bıçak açmıyordu.
Murat arabanın üstünü açtığında temiz havayı içime çektim.
"Muratciğim," dedim gülümseyerek.
"Nereye gidiyoruz artık söyler misin?"
Bana kısa bir bakış attıktan sonra cevap vermeden tekrar yola döndü.
"Oğlum cevap versene, dağ başına mı kaçırıyorsun ya!" diye bağırdım.
Dudakları kivrildi ve "Buldun" dedi.
Ne demek 'buldun'? Dağ başına mı gidiyoruz? Yuh artık!"Dağ başında ne yapıcağız?" diye sorduğumda çapkınca bana bakarak gözünü kırptı. Fesat şey!
"O gözünü oyarim hayvan!" dedim eline yumruk atarak.
"Deniz artık bir susar mısın, yol boyu koca karı gibi vir vir vir konuştun!" dedi kaşlarını çatarak.
Bu çocuğun gözünü oyarim ben gerçekten!
"Su varmı?" dedim Murat'a bakarak.
Yol boyu konuşmaktan boğazım kurudu resmen!"Tamam, şuradan alırım şimdi" dedi bir markete bakarak.
Arabayı marketin yanında durdurarak kapıyı açtı. Indikten sonra doğrulup bana baktı ve "Gelmiyor musun?" diye sordu.
Gözlerimle çıplak ayaklarımı işaret ettim. Evet, ayaklarım çıplakti. Murat beni yangından mal kaçırır gibi evden çıkarınca ayakkabılarimi da giyemedim tabi.
"Eğer kucağımda taşıyacam seni diyorsan neden gelmiyim ki?" dedim sırıtarak.
Tek kaşını yukarı kaldırarak gülümsedi. "Taşımamı mi isterdin?" diye sordu.
Onu mu dedim ben şimdi?
"Istemez," dedim gözlerimi devirerek.
"Sen git Leyla'yi taşı""Ah Deniz ah" dedi derin nefes alarak.
Önceden bunu çok sik söylerdi. Ne zaman canını sıkacak bir şey yapsam 'ah Deniz ah' diyerek kızardı.Arka koltuğa uzanarak eline bişey aldı ve bana uzattı. Ayakkabılarimi görünce şaşırdım. Ne ara aldı ki?
"Istersen gel benimle"
"Hayır, istemiyorum" dedim kafamı arkaya yaslayarak.
"Iyi sen bilirsin, ben hemen çıkarım. Istediğin başka bişey varmı?"
Aslında var ama tabi ki bunu ona söylemiycam. Canım çikolata çekiyordu.
"Yok, sadece su." dedim.
Başını sallayarak markete doğru yürüdü. Marketin yanında iki tane kız vardı ve Murat markete girene kadar ondan gözlerini almadılar. Sanki uzaylı görüyor!
Murat markete girdikten sonra sarışın kız arkadaşına bakarak birşeyler söyledi ve ikiside Murat'ın arkasından markete girdiler.
Yok artık! Allahım benim bu sarışınlardan çektiğim nedir ya!
Hemen Murat'ın bana uzattığı ayakkabılarimi alıp giydim. Ve hızla arabadan inerek markete doğru yürüdüm.
"Yedirmem size!" Öfkeyle adım atarken kendi kendime söylenip duruyordum.
Markete girdikten sonra bakışlarımı etrafta gezdirdim. Içeceklerin olduğu tarafa baktım ama Murat orada yoktu. Gerçekten Murat'ı kıskanıp buraya kadar girdim ya...
Kocaman marketin içinde etrafa izleyerek yavaş yavaş adım atarken Murat'ı çikolatalarin olduğu tarafta buldum.
Ay Allah'ına kurban olduğum bana çikolata alıyor. Çikolata istediğimi sesli mi söylemiştim yoksa? Yok bence sesli söylemedim, sadece su demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık olunca
AdventureBen her gün denizde boğulmaya geldim.... Deniz'in gözyaşlarında boğulmaya