2.

250 10 2
                                    

- Itt vagyok hugi - Pattantam le a telefont bújó kis szőke szépséggel szemben. Egyből elmosolyodott eltéve mobilját és barátságosan megfogta a kezemet.

- Merre jártál báránykám? - pislogott rám hatalmas, mogyoró barna szemivel. Szokásosan elegánsan jelent meg, mint mindig. Szép begöndörített haj, természetes smink, laza nyári ing a bő lenge vászon nadrágjával és a tipikus platform szandáljával. Ha valaki ő vele tejlesen ellentétek vagyunk. Silver girl and gold girl

- In medias res. El sem hiszed merre, most délután utolsó pillanatokban kaptam egy hívást. Tudom te némileg élsz halsz ezekért a zenészekért, de nem az én világom - meséltem miközben az étlapot lapozgattam, hogy a szerencsétlen pincért ne keljen hatszor elküldeni, mert még nem döntöttem.

- Na, ki adott neked nagy munkálatokat? - csillant fel a szeme egyből. Imádom ennek a nőnek a kisugárzását annyira kis pattogós, de közbe annyira elegáns és lágy.

- Ismered, szereted az OTL-t na ki ilyen kimagasló jelenleg, akiért ugrálnak a tinédzser lányok? - Fogom meg az italt, amit Kami kikért nekem és kevergetem, miközben mosolygok rá.

- UGYE NEM? O? - Kerekedett ki a szeme. Bólogatok, amire tátva maradt a szája és finoman megpaskolta a kezemet.

- Dede, kis rasztás barátod. Szokásosan szét állva adta le a kívánságait. - halászom elő a szetupot, hogy közbe tekerjek egy-egy cigit magunknak még vacsi előtt.

- Várj akkor most onnan jössz? Jártál a stúdióban? - Indul be a fangörcse. Istenem, de kislány ilyenkor. Azt hiszem ezt nem növi ki soha. Idővel közbe feladtuk a rendelésünket, mert már éhen pusztultunk, bár ez nem zökkentette ki a fangirl-ködéséből.

- Azt hiszem a vele való találkozásom óta elpusztult pár agysejtem. De legalább jó pénz fog bejönni belőle. Képzeld azt akarta, hogy maradjak nála vacsira, de mondtam, hogy randevúm van a nőmmel, ezért kioffoltam. - újságoltam, amire kicsit felpattant.

- Nagyon cuki vagy, hogy ezt mondod, DE VÁRJ, te most KOMOLYAN LEMONDTÁL EGY ILYEN FELAJÁNLÁST? Hülye vagy!? - Akadt ki, tőle zengett az étterem kültéri része, néhányan csúnyán is merengtek rám. Kínosan körbe nézett és összehúzta magát. Én csak jót nevettem rajta.

- Ne haragudj, tudod, hogy nem az eseteim a "drogos" kisfiúk. - Nevettem el magam, amire forgatta a szemeit. Pontosan tudta, hogy de az eseteim meg a vékony magas srácok is, de pont Andris nem az.

- Aha, igen én meg nem szeretem a szép szemű, magas srácokat - Gúnyolódott rajtam. - Ha a helyedben lettem volna fix ott maradtam volna.

- Persze, mert te imádod az ilyen srácokat, főleg mert ő "Ekhoe". Meg te szeretsz a középpontban lenni. - Nevettem el magam. Időközben megérkezett az étel és azonnal neki ugrottam. Ázsiai kaja. Legjobb választás gyozat enni szója szósszal.

- Jó na, igaz, de akkor is hülye vagy. Legközelebb fogadd el az ajánlatot. Lehet ki tudnál építeni jó kapcsolatokat. Hátha elér a kezed kedves Pogány indulóig is. - Mosolygott rám, amire kicsit felcsillant a szemem. Na ő az akivel biztosan jó kapcsolatot akarnék teremteni. Legalább művelt ember. Abban a pillanatban, hogy ezek elhangzottak jött egy értesítésem. Telefonomat felkaptam, és láttam, hogy ki írt. Andris volt azt árról érdeklődött meg a számlaszámról. Csipkelődésből még küldött egy képet a tésztáról olyan szöveggel, hogy "ebből maradtál ki".

- Emlegetett szamár. - Mutatom neki a telefonomat, amire Kamilla egyből kivette a készüléket a kezemből és pötyögni kezdett. -Add vissza ne beszélgess vele helyettem! - Nyúltam érte, de odébb fordult és gúnyosan nevetgélt magában.

- Tessék. -Adta vissza, mire konkrétan kitéptem a kezéből a mobilt. Át futottam a szöveget "Akkor majd hívj el egyszer egy olyan időpontban, amikor rád is érek és nem csak munkából." Rohadt életbe ezzel a nővel. Még intézkedik.

- Miért csinálod ezt?! -Morgolódtam. Szőke tincseit igazítva, tipikusan úgy tekintett rám, mint aki mesterkedik valamiben.

- Intézek neked egy randit vele, ha most nem is akarod, hogy bármit is akarjon tőled legalább kicsit fókuszálj másra ne csak a munkára. Annyi ilyen emberrel dolgozol és soha nem pasizgatsz. Unalmas vagy. Éld ki egyszer magadat. Lehet még egész jól sülhet ki ebből. - hadonászott a villájával miközben mosolyogva dülöngélt boldogságában, mint aki valami hatalmas dolgot vitt végre.

- De az üzleti kapcsolataimmal nem szoktam össze kavarni. Tudod, hogy nekem ott volt Noel. Még mindig fel kell dolgoznom. - Magyaráztam neki. Noel az exem. Pár hónapja szakítottunk. Konkrétan megcsalt, azóta nem vett rá a lélek, hogy bármilyen kapcsolatot létesítsek férfiakkal a munkán kívül. Elhidegültem és tényleg minden energiámat a munkába fektettem, hogy elnyomjam az érzelmeimet. Borzalmas érzés volt megtudni, hogy az akit szerettem egy életképtelen nálam pár évvel fiatalabb kislányt választ. Főleg, hogy tökéletes volt a kapcsolatunk, addig a pontig míg nem engedtem el hatalmas bizalommal a haverjaival bulizni egy fesztiválra még tavaly nyáron.

- Felejtsd már el azt a faszt és kezdj el élni. Tudom, hogy évekig együtt voltatok és már gondolkodtatok komolyabb dolgokon, mint az összeköltözés, de te is tudod jól, hogy egyértelmű volt, hogy nem viselte jól ő sem a távkapcsolatotokat és a munka iránti szeretetedet. Itt az ideje szórakozni. - Fogta meg a kezemet bátorítóan.

- Attól még máshogy is véget érhetett volna. Ha mondjuk őszintén megbeszéli velem a bajait és nem egy 16 évesre ugrik rá 22 évesen! - háborodtam fel.

- Akkor most megadom a löketet. Ismerkedj. Adj egy pici esélyt ennek. Gondolkodj akkor a szokásos munka mániás agyaddal. Tudod Kapcsolat építés! - Állt fel a fizetést is letudva.

Kamitól elköszönve indultam hazafele. Valamilyen szinten igaza van. Tényleg érdemes lenne kicsit kikapcsolódni. Akár szabira is menni. A sok munka zombivá teszi az agyamat. Ismét üzenetet kaptam, Andris folytatta a beszélgetést.

"Ez a hajó elment, de gyere el az egyik koncertünkre csajszi. Most lesz az akvában a hétvégén. Backstage, utána meg egy kis ivászat. Bemutatlak a többieknek is mert szerintem zsenik a munkáid hátha felcsillan a szemük."

Szuper akkor mehetek ilyen bulira is, amit nem szoktam annyira élni. Mindegy akkor maradunk a munkai szemmel, keressük a prédákat a további munka lehetőségekre.

182 || Ekhoe ff. || Where stories live. Discover now